Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai meisje![]()
Ik ben film kijkentot later liefjes
Ja of Editorsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van Metallica heb ik geen CD'sMuse wel
Das ook een optiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch wel, was ook een grapje
Lekker jaIk eet volgende maan gewoon veel bij andere mensen
![]()
[..]![]()
Whehehehehehehehehehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
MPG, wist jij dat het spreekwoord 'Een sleutel tussen de tenen hebben' zijn oorsprong vindt in Venlo?
Ik ga niet naar bed hoorquote:
quote:
* MPG schopt nijntje en pgr naar bed.quote:
Auwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG schopt nijntje en pgr naar bed.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG kruipt erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
daar zijn we weer
wat een heeerlijk luie dag is hetvandaag toch!
*ligt nog steeds in bed*
hihih Barbabequote:
Hoe witte gai da?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk deed het geen pijn, MPG kan niet zo hard schoppen
Omdat:quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dus je wou me zomaar een kusje geven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk deed het geen pijn, MPG kan niet zo hard schoppen
Nee, jij had eckte auw want jij deedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus je wou me zomaar een kusje geven?![]()
![]()
* Barretje80 kan alleen maar tegenvallen de 12equote:
Esteetjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
De zolder is opgeruimd![]()
En nu moet ik een tweede kleerkast
Suikerbeebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet de kledingkast hier nog steeds uitruimenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Goed bizzy!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Suikersnoetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Welnee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 kan alleen maar tegenvallen de 12e
Bizzy?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bizzy!
Whehehehe, Of een boel zooi weggeven, verkopen, ofzo.
Hoiquote:
Fhalalalalalalalalaaaaquote:
ik ook, nu nog dringenderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
ik moet de kledingkast hier nog steeds uitruimen
Nee joh, dat noemt men Retroquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
Maar meestal verhuisd kleding toch vanuit de kledingkast naar de zolder, in plaats van andersom?.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
Maar meestal verhuisd kleding toch vanuit de kledingkast naar de zolder, in plaats van andersom?.
Laat het hem maar voelen. Taalmod van lik-mijn-vestje dat het is!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben echt de hele dag bezig geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suikersnoet![]()
.
Je hebt je zaterdag nuttig besteed dus?.
Thijs kwam helpen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt de hele dag bezig geweest![]()
Maar ik kreeg hulp![]()
Van Thijs?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt de hele dag bezig geweest![]()
Maar ik kreeg hulp![]()
Nou, die speelde wel heeeeel lief rustig vandaagquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, die speelde wel heeeeel lief rustig vandaag![]()
Maar nee, meneer taart heeft vandaag meer gestreken dan in de rest van zijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |