Haiquote:
Foooooooooootoooooooooooooo's?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
even snel zwaaien
en weer weg
laters
Ik zeg iets van Metallica of Musequote:
Ja, breed, maar ook mager zat hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Liebchen
Nou, ehm, daar was je toch te breed voor![]()
Heb je lekker gewerkt?
Geeft nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry van de geen msn gister, had bezoekMaar zie ik jou snel weer eens, ik mis je
![]()
Van Metallica heb ik geen CD'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg iets van Metallica of Muse
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai meisje![]()
Ik ben film kijkentot later liefjes
Weet ik toch wel, was ook een grapjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, breed, maar ook mager zat hoor...
En ja, lekker gewerkt. Vet lang, maar das goed voor de portemonnee, die kan dat in maart wel gebruiken...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft nietIk had alweer terug gereageerd op msn ook
Dus zien komt goed
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai meisje![]()
Ik ben film kijkentot later liefjes
Ja of Editorsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van Metallica heb ik geen CD'sMuse wel
Das ook een optiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch wel, was ook een grapje
Lekker jaIk eet volgende maan gewoon veel bij andere mensen
![]()
[..]![]()
Whehehehehehehehehehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
MPG, wist jij dat het spreekwoord 'Een sleutel tussen de tenen hebben' zijn oorsprong vindt in Venlo?
Ik ga niet naar bed hoorquote:
quote:
* MPG schopt nijntje en pgr naar bed.quote:
Auwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG schopt nijntje en pgr naar bed.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG schopt nijntje en pgr naar bed.
* MPG kruipt erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
daar zijn we weer
wat een heeerlijk luie dag is hetvandaag toch!
*ligt nog steeds in bed*
hihih Barbabequote:
Hoe witte gai da?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk deed het geen pijn, MPG kan niet zo hard schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |