Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, dan was het iemand anders
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
Verdorie, vanavond kookte mijn vader. Biefstuk, sla, aardappelschijfjes, verder had hij 2 dingen die verdacht veel op mini-paprika leken, hij ze lekker vullen met brie en tomaat, neem ik er vanavond een enorme hap van, bleken het gewoon pepers te zijn.
Hete peper, en daar niet van bewustzijn. Het smaakte in het begin ook lekker, pas een tijd erna sloeg die peper in. (na 10 sec)quote:
Die zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat andere spul, After Eight ofzo, gad-ver-dam-me![]()
Bah nee, alles met pepermunt isquote:
Jawel, pepermuntquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bah nee, alles met pepermunt is
En morgen weer plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hete peper, en daar niet van bewustzijn. Het smaakte in het begin ook lekker, pas een tijd erna sloeg die peper in. (na 10 sec)
Dat dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Brrrr, mint en chocolade, dat is als tandpasta met taart.
Beter als met dropmentosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Brrrr, mint en chocolade, dat is als tandpasta met taart.
Zit er lekker uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is dan wel wat voor jou Trev
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk het verschil nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, pepermunten dan is het mint
Iee das ook niet lekker neequote:
en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
En toch gaat het hier vaak over eten![]()
Rot op gek! Die van Australian heten niet zomaar "dreamers"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |