Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit ze ook op Fok!? Maar van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
Wow wat romantisch in Frankrijk haar ten huwelijk vragenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.
Ik heb haar 1,5 jaar geleden in Frankrijk, haar favoriete land, ten huwelijk gevraagd. En ze zei dus 'ja!'.
2006 is wel meer dan 1,5 jaar geleden.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.
Ik heb haar 1,5 jaar geleden in Frankrijk, haar favoriete land, ten huwelijk gevraagd. En ze zei dus 'ja!'.
Ik ben er jongen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
In gedachten zijn jullie er er hopelijk allemaal bij?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
quote:
Dank je wel!quote:
ja! gefeliciteerd!quote:
quote:
Ben je een kalender aan het afstrepen?quote:
Nee hoor, ze is op zijn status en geld uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom sterkte Tong?Ze trouwen uit liefde heur
Cynix en Blinky
Daar is Blinky veuls te lievig voor!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is op zijn status en geld uit.
Shit, je hebt me door Tong... niet tegen Cynix zeggen hoor, dan zegt hij misschien nog nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is op zijn status en geld uit.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Blinky het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door Tong... niet tegen Cynix zeggen hoor, dan zegt hij misschien nog nee.
quote:
Haha!quote:
Neuken ?quote:
Wat voor status heb jij? En heb je geldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neuken ?
En dan niks tegen Cynix@ zeggen.
4 keer Fokker van het jaar. En de duizende euroos groeien op m'n rug.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
4 keer Fokker van het jaar. En de duizende euroos groeien op m'n rug.
Dan scheiden hier onze wegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Blinky het volgende:
[..]Je bent te oud voor mij
Je bent 4 hele dagen ouder dan Cynix. Ik heb zo mijn grenzen.![]()
Maar het is wel met pijn in mijn hartquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan scheiden hier onze wegen.
Blinky......maak er wat van
6, toch?quote:
Het is nu vrijdag de 13e. Dus nog 13 dagen. Als dat maar goed gaat.quote:
stookmodus aanquote:
Je bent nog net op tijd. Ze gaan alweer bijna scheidenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
Dit speciale stelletje moet ik natuurlijk wel even volgen als ouwe lurker.
Dan moet je maar niet trouwen hequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Juicyhil het volgende:
Wat lijkt het mij kut om getrouwd te zijn.
geniet er maar van !!!quote:[b]Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Cynix ® .Ik slaap goed, .
Dan heb je ook nooit echt liefde gekend, dat vind ik jammer voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Juicyhil het volgende:
Wat lijkt het mij kut om getrouwd te zijn.
Precies ....neem een voorbeeld aan Elizabeth Taylor. Die wist tenminste wat echte liefde is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan heb je ook nooit echt liefde gekend, dat vind ik jammer voor je.
Het is wel te hopen inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week hebben ze Ja ik wil gezegd tegen elkaar
Een paar maanden terug een vriendin uit Zuid-Amerika gehad die ik had leren kennen via World of Warcraft. Maar na twee keer een videochat te hebben gedaan waren we beiden onze eigen weg gegaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan heb je ook nooit echt liefde gekend, dat vind ik jammer voor je.
Dat wordt dan Daffie Duck.quote:
en ik danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Blinky het volgende:
[..]Je bent te oud voor mij
Je bent 4 hele dagen ouder dan Cynix. Ik heb zo mijn grenzen.![]()
Dat mag ik nog niet zeggen, er wordt meegelezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:38 schreef tong80 het volgende:
Cynix wordt het een grote limousine of gaan jullie op de motor met blikjes erachteraan ?
Ik zie de roze limousine al voor mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen, er wordt meegelezen.
Maar het wordt mooi.
Ik denk eerder aan een hele grote roze vrachtwagen.quote:
Iedereen krijgt waar die recht op heeft!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt allemaal!
Net lekker gegeten met degenen die hier al in hotels zitten en nu nog een laatste Whisky om me wat moed in te drinken en om misschien wat beter te kunnen slapen zo meteen.
Succes ermee en probeer er straks van te genieten!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt allemaal!
Net lekker gegeten met degenen die hier al in hotels zitten en nu nog een laatste Whisky om me wat moed in te drinken en om misschien wat beter te kunnen slapen zo meteen.
Wat hadden ze voor kleedjes aan? En wat voor trouwauto hadden ze?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef No Nick het volgende:
Ze hebben ja gezegd![]()
Twee keer zelfs dus moeten ze wel dubbel zoveel van elkaar houden... maar dat was wel duidelijk, wat een stralend stel
Ze waren zooooo mooi en het was zo ontroerend en emotioneel en zo fantastisch!
Lieve Blinky en Cynix nogmaals ontiegelijk gefeliciteerd en bedankt voor deze geweldige dag... niet alleen een van de mooiste dagen uit jullie leven voor jullie maar ook voor ons!
de kleedjes waren ergquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor kleedjes aan? En wat voor trouwauto hadden ze?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor kleedjes aan? En wat voor trouwauto hadden ze?
Dat dus ongeveerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
de kleedjes waren ergfeestelijk romantisch
en de auto was groot, heel, heel erg groot!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Kozzmic het volgende:
Goh, just me en No Nick... Waren jullie er ook?
Maarruh.. het was tof. Een bruiloft met alles erop en eraan.
Ik had jullie niet herkend, het was alweer zoveel jaren geledenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Kozzmic het volgende:
Goh, just me en No Nick... Waren jullie er ook?
Maarruh.. het was tof. Een bruiloft met alles erop en eraan.
Ja en bedankt hè mevrouw Cynix© nu zit ik weer met de tranen in mijn ogen! Dat heb ik donderdag al genoeg gehadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Blinky het volgende:
Hij heeft ja gezegd
Het was oprecht de mooiste dag van mijn leven!!!!
. Maar ook vrienden die we wat langer geleden gezien hadden maar die toch ontzettend speciaal zijn voor ons (just me!) hebben we er bij willen betrekken.
Was ook niet zo'n klein beetje opvallendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Blinky het volgende:
Verder is de dag een aaneenschakeling van blijheid! Ik kon gewoon niet meer ophouden met die hele grote big smile op mijn gezicht!
Dat hijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Blinky het volgende:
Hij heeft ja gezegd
Het was oprecht de mooiste dag van mijn leven!!!!
quote:En NoNick en Kozzmik had ik nog nooit eerder gezien, maar wat zijn jullie lief!En jullie dochtertje is echt een schat, een heel mooi meiske. Ook zij heeft indruk op mij gemaakt hoor!
Jij toch?quote:
Geen idee? Ff aan Kozzmik vragen?quote:
MissBliss en Re?quote:
Gefeliciteerd met jullie huwelijk..En wat zien jullie mooi uit.. Gaan jullie op huwelijksreis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, fotootje tijdens receptie.
[ afbeelding ]
Ook een bruid moet wel eens plassenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef tong80 het volgende:
Blinky
Dit vond ik echter iets minder. Kreeg er rare gedachtes bij.
'bruidstoilet'
quote:
Smoesjesquote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
We wachten tot al die kinderen volwassen zijn...
Tip voor bruidjes met een langere jurk/sleep: als je moet plassen ga andersom op het toilet zitten. Zo hoef je alleen de voorkant van je jurk omhoog te (laten) houden en vermijd je het rommelen met je sleep...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef No Nick het volgende:
Zitten jullie nou werkelijk te genieten en te zwijmelen bij het idee van een bruid die moet plassen?![]()
Dat kan ze trouwens niet alleen hè? Moeten minstens 4 man/vrouw mee om die jurk in bedwang te houden
Jaaaaaaaaa!quote:
Facebookpagina van Blinky.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:06 schreef golfer het volgende:
Ha, eindelijk een paar foto's.![]()
Zijn er (elders?) nog meer te bewonderen?
Gaat zoeken.quote:
Terwijl ze toch groot zijn.quote:
Ach, we houden nu eenmaal van groot, groter, grootst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |