Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit ze ook op Fok!? Maar van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
Wow wat romantisch in Frankrijk haar ten huwelijk vragenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.
Ik heb haar 1,5 jaar geleden in Frankrijk, haar favoriete land, ten huwelijk gevraagd. En ze zei dus 'ja!'.
2006 is wel meer dan 1,5 jaar geleden.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.
Ik heb haar 1,5 jaar geleden in Frankrijk, haar favoriete land, ten huwelijk gevraagd. En ze zei dus 'ja!'.
Ik ben er jongen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
In gedachten zijn jullie er er hopelijk allemaal bij?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
quote:
Dank je wel!quote:
ja! gefeliciteerd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |