Zit ze ook op Fok!? Maar van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijkquote:
Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit ze ook op Fok!? Maar van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
Wow wat romantisch in Frankrijk haar ten huwelijk vragenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.
Ik heb haar 1,5 jaar geleden in Frankrijk, haar favoriete land, ten huwelijk gevraagd. En ze zei dus 'ja!'.
2006 is wel meer dan 1,5 jaar geleden.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, we zijn een echt FOK!stel, al post ze nauwelijks op dit moment. We hebben elkaar wel via FOK! leren kennen, ergens begin 2005, dus al weer zo'n 6 jaar geleden.
Ik heb haar 1,5 jaar geleden in Frankrijk, haar favoriete land, ten huwelijk gevraagd. En ze zei dus 'ja!'.
Ik ben er jongen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
In gedachten zijn jullie er er hopelijk allemaal bij?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
quote:
Dank je wel!quote:
ja! gefeliciteerd!quote:
quote:
Ben je een kalender aan het afstrepen?quote:
Waarom sterkte Tongquote:
Nee hoor, ze is op zijn status en geld uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom sterkte Tong?Ze trouwen uit liefde heur
Cynix en Blinky
Daar is Blinky veuls te lievig voor!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is op zijn status en geld uit.
Shit, je hebt me door Tong... niet tegen Cynix zeggen hoor, dan zegt hij misschien nog nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is op zijn status en geld uit.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Blinky het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door Tong... niet tegen Cynix zeggen hoor, dan zegt hij misschien nog nee.
quote:
Haha!quote:
Neuken ?quote:
Wat voor status heb jij? En heb je geldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neuken ?
En dan niks tegen Cynix@ zeggen.
4 keer Fokker van het jaar. En de duizende euroos groeien op m'n rug.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
4 keer Fokker van het jaar. En de duizende euroos groeien op m'n rug.
Dan scheiden hier onze wegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Blinky het volgende:
[..]Je bent te oud voor mij
Je bent 4 hele dagen ouder dan Cynix. Ik heb zo mijn grenzen.![]()
Maar het is wel met pijn in mijn hartquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan scheiden hier onze wegen.
Blinky......maak er wat van
6, toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop