quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Bistro-minikrieltjes met wat roerbakgroenten en 2 shoarmaschnitzels vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
en vnv een heerlijke rollade met hele kriel met rozemarijn en boter en aardappelkroketjes, champignonsaus, groenten, sla en ijs toe
vanavond ditquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond groentesoep met een kick-ass ciabatta met wat lekkere smeerseltjes, maar die moeten nog gehaald worden
Echt? Ik vind geitenkaas zo heerlijk! Maar t is idd wel een karakteristieke smaak. Twas zachte denk ik? Misschien lust je harde geitenkaas wel, heeft wat minder die sterke geiten-smaak.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Purdey het volgende:
Vanmiddag een feestje gehad: een half glaasje champagne, en een hapje. 1 ding: Ik eet nóóit geen geitenkaas meer, wat is dat smerig zeg![]()
Net mihoen, met roerbakgroenten en kip. Satésaus, seroendeng, en kroepoek/casave erbij
wat heb je als avondeten gehad? misschien word je binnenkort ongesteld of ben je het alquote:
Ik heb een groot bord met preischotel en rijst gegeten. Net een bordje met kaasblokjes. Maar ik blijf maar lekkertrek houden.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je als avondeten gehad? misschien word je binnenkort ongesteld of ben je het albij dat eerste heb ik een paar dagen heel veel trek.
ik had vanmiddag nog een grote kom tomatencremesoep met geraspte oude kaas.
's avonds parmesan chicken en een beetje salade.
net thee, een cakeje en een sinaasappel
'k Heb net de Britse winkel op tien minuutjes rijafstand ontdektquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Purdey het volgende:
@ColdFeet: Is clotted cream hier gewoon te koop? Ik begreep altijd dat dat niet verkrijgbaar was hier?
Aha, valsspeler!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'k Heb net de Britse winkel op tien minuutjes rijafstand ontdekt
bolletje geroosterd brood?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Bolletje geroosterd brood met jong belegen kaas en een gebakken eitje.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bolletje geroosterd brood?
Mjam! Daar heb ik nu ook zin in, maar ik heb net gegeten en het brood is opquote:
In Utrecht centrum zit ook een winkeltje die het verkoopt, die verkopen allerlei engelse goodies.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Purdey het volgende:
@ColdFeet: Is clotted cream hier gewoon te koop? Ik begreep altijd dat dat niet verkrijgbaar was hier?
OT: Pakje ontbijtbescuits, 2 kiwi's en een beker Optimel!
volgende keer beterquote:Op maandag 21 februari 2011 12:03 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mjam! Daar heb ik nu ook zin in, maar ik heb net gegeten en het brood is op
Mag je de bouillon weleens opzetten, nu. Anders wordt het zo laat eten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef Redcoon het volgende:
Waarschijnlijk iets met kippenbouillon, want ik heb nog een karkas over van een heerlijk gebraden kippetje van gister.:)
Bij de jumbo ligt het ook in het koelvak. ( die bij de vleeswaren en kaas, tussen de kruidenboter en zo)quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Purdey het volgende:
OT: Pakje ontbijtbescuits, 2 kiwi's en een beker Optimel!
Cinco fromaggi dusquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Fusilli met italiaans gekruid gehakt, italiaanse roerbakgroenten, een quattro formaggi saus en extra kaas vanavond.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef minilot het volgende:
Hoera, vanaf vandaag mijn november/decemberkilo's kwijt - deze keer zeven kilo in totaal.![]()
Ik vier het met mijn avondeten: versgemaakte paddenstoelensoep met flink wat volle slagroom erin, en een dikke plak volkoren brood met kruidenroomboter!
K, kan ik proberen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef MaximusTG het volgende:
@Iemand91
- bevroren vlees : In bakje of zakje waar het inzit onderdompelen in heet water (wel onder het garingspunt natuurlijk) totdat je de stukken van elkaar af kan bikken
-Riblappen snijden: Met een mes? :p.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef minilot het volgende:
Hoera, vanaf vandaag mijn november/decemberkilo's kwijt - deze keer zeven kilo in totaal.![]()
Ik vier het met mijn avondeten: versgemaakte paddenstoelensoep met flink wat volle slagroom erin, en een dikke plak volkoren brood met kruidenroomboter!
Nee hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
en morgen kun je weer verder gaan met kilo's kwijt proberen te raken?
En zo hoort het ook, gewoon goede producten eten alleen even wat minder ipv allerlei lightzooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef minilot het volgende:
Wat nou:!?
[..]
Nee hoor.Ik hou nooit op met roomboter en slagroom, ook niet als ik een paar kilo wil afvallen. Ik neem er vooral wat minder van. En nu ik mijn decemberkilo's kwijt ben kan ik het wel weer een beetje opschroeven!
Opeten met slagroom, dan heb je een schwarzwalderkirschmuffin!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ontopic: een zelfgebakken kersen-chocomuffin
Ik heb wel kirsch maar geen slagroom. (ga ik wel onthouden voor de volgende keer!) En ze zijn bovendien van semi-volkorenmeel gemaakt, en volkoren met slagroom vind ik niet zo'n lekkere combo.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Opeten met slagroom, dan heb je een schwarzwalderkirschmuffin!
Ach, dat kan ik me voorstellen ja. Volgende keer beter! Lekker hoor: kleverige, bijna zwarte muffins van pure chocolade met kirsch en gedroogde kersen.. Vooral ook fijn met zoet roomkaasglazuur!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel kirsch maar geen slagroom. (ga ik wel onthouden voor de volgende keer!) En ze zijn bovendien van semi-volkorenmeel gemaakt, en volkoren met slagroom vind ik niet zo'n lekkere combo.
Hou op, nog even en ik krijg een spontane bakreflex en dan moet ik het ook allemaal weer opetenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach, dat kan ik me voorstellen ja. Volgende keer beter! Lekker hoor: kleverige, bijna zwarte muffins van pure chocolade met kirsch en gedroogde kersen.. Vooral ook fijn met zoet roomkaasglazuur!
Is niet echt een probleem, we eten altijd laat.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mag je de bouillon weleens opzetten, nu. Anders wordt het zo laat eten.
OT: appeltje.
...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Is niet echt een probleem, we eten altijd laat.
En stiekem vind ik 't lekker als ie niet al te sterk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |