'k Heb net de Britse winkel op tien minuutjes rijafstand ontdektquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Purdey het volgende:
@ColdFeet: Is clotted cream hier gewoon te koop? Ik begreep altijd dat dat niet verkrijgbaar was hier?
Aha, valsspeler!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'k Heb net de Britse winkel op tien minuutjes rijafstand ontdekt
bolletje geroosterd brood?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Bolletje geroosterd brood met jong belegen kaas en een gebakken eitje.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bolletje geroosterd brood?
Mjam! Daar heb ik nu ook zin in, maar ik heb net gegeten en het brood is opquote:
In Utrecht centrum zit ook een winkeltje die het verkoopt, die verkopen allerlei engelse goodies.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Purdey het volgende:
@ColdFeet: Is clotted cream hier gewoon te koop? Ik begreep altijd dat dat niet verkrijgbaar was hier?
OT: Pakje ontbijtbescuits, 2 kiwi's en een beker Optimel!
volgende keer beterquote:Op maandag 21 februari 2011 12:03 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mjam! Daar heb ik nu ook zin in, maar ik heb net gegeten en het brood is op
Mag je de bouillon weleens opzetten, nu. Anders wordt het zo laat eten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef Redcoon het volgende:
Waarschijnlijk iets met kippenbouillon, want ik heb nog een karkas over van een heerlijk gebraden kippetje van gister.:)
Bij de jumbo ligt het ook in het koelvak. ( die bij de vleeswaren en kaas, tussen de kruidenboter en zo)quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Purdey het volgende:
OT: Pakje ontbijtbescuits, 2 kiwi's en een beker Optimel!
Cinco fromaggi dusquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Fusilli met italiaans gekruid gehakt, italiaanse roerbakgroenten, een quattro formaggi saus en extra kaas vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |