Zozo. Generaliseren dat alle militairen opgefokte baasjes zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik dacht dat we juist minder tuig op straat wilden? Dan houd je beter de opgefokte legerbaasjes in hun kazernes....
De salonpacifisten zien liever dat dat soort zwaar en ondankbaar werk verricht wordt door anderen dan vreselijke testosteronkanonnen als die zich in het Nederlands leger voordoen... Geen goed woord voor het werk dat door Defensiepersoneel wordt verzet uiteraard.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef AchJa het volgende:
Alsof dat nog niet gebeurt...
Watersnood (X zoveel), MKZ, varkenspest, brand Moerdijk, ruimen explosieven (veel), trein, dooien uit de grond plukken etc...
Het is algemeen bekend dat er onder mocro's en militairen verhoudingsgewijs meer geteisem rond loopt. Waarom je dat zou willen aanmoedigen is beyond me.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:04 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Zozo. Generaliseren dat alle militairen opgefokte baasjes zijn?
Laat me raden: als het b.v. om criminele Marokkanen gaat moet er zeker per geval bekeken en bestraft worden. Dan is alle Marokkanen generaliseren wel uit den boze en racisme.
Egyptische opgefokte militair.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:04 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Zozo. Generaliseren dat alle militairen opgefokte baasjes zijn?
Als dat al het geval zou zijn, zou je dus adequaat moeten handelen en het geteisem binnen die groepen aan moeten pakken in plaats van collectivistisch denken en het label "tuig" op alle leden van de groep plakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat er onder mocro's en militairen verhoudingsgewijs meer geteisem rond loopt. Waarom je dat zou willen aanmoedigen is beyond me.
En je denkt dat er bij de militairen het geteisem de overhand neemt en op straat hun eigen rechtertje spelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat er onder mocro's en militairen verhoudingsgewijs meer geteisem rond loopt. Waarom je dat zou willen aanmoedigen is beyond me.
Ze halen er nogal eens de krant mee bijvoorbeeld. Geweld, drugsmisbruik, drugssmokkel, seksuele intimidatie. Dat zie je onder andere beroepsgroepen toch duidelijk veel minder.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat al het geval zou zijn, zou je dus adequaat moeten handelen en het geteisem binnen die groepen aan moeten pakken in plaats van collectivistisch denken en het label "tuig" op alle leden van de groep plakken.
Waaruit vloeit dat militairen 'verhoudingsgewijs meer geteisem herbergen' blijft vooralsnog onduidelijk. Grrrr beweert dat "het algemeen bekend is" en daarmee is de PVV-argumentatie weer waterdicht gegeven.
Droeftoeterretoriek van de laagste plank.
Dat zit er wel in ja. Militairen worden niet voor niks buiten het civiele leven gehouden, dat moet zo blijven. Als je wilt dat ze politietaken over gaan nemen moet je gewoon meer politie beschikbaar maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:09 schreef Maatregel het volgende:
[..]
En je denkt dat er bij de militairen het geteisem de overhand neemt en op straat hun eigen rechtertje spelen.
Ah, ineens is de roddeljournalistiek van De Wakkerste Krant van Nederland uitgeroepen tot betrouwbaar statistisch werktuig voor de bepaling van criminaliteit onder militairen...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze halen er nogal eens de krant mee bijvoorbeeld. Geweld, drugsmisbruik, drugssmokkel, seksuele intimidatie. Dat zie je onder andere beroepsgroepen toch duidelijk veel minder.
Als het alleen in de Telegraaf stond had je een punt... Maar zoals gebruikelijk praat je poep.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, ineens is de roddeljournalistiek van De Wakkerste Krant van Nederland uitgeroepen tot betrouwbaar statistisch werktuig voor de bepaling van criminaliteit onder militairen...
Dat drugsmisbruik bedoel ik ja. En jij wilt dat dit soort mensen met hun coke-kater maandag weer met machinepistolen over straat lopen?quote:Drugsmisbruik? Je bedoelt het lijntje coke voor het stappen? Seksuele intimidatie? Daar zijn ook 2 kanten aan. Drugssmokkel? Sja, dat wordt natuurlijk erg lucratief als je het criminaliseert...
Daar heb je ook een goed punt, veel van die gasten zijn volkomen matteklap na hun uitzending. Zo hebben we hier in de buurt een ex-afghanistanganger die nog steeds niet in zijn auto durft te stappen zonder de onderkant gecontroleerd te hebben. Nee, die jongens moeten we vooral inzetten bij normaal politiewerkquote:Welke -niet aan oorlogstrauma's te relateren- criminele feiten zijn er nu werkelijk aan militairen toe te schrijven, zeg over de laatste 5 jaar? Een handvol, if any.
Een stuk beter dan met een alcohol-kater, Ik stem voor!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat drugsmisbruik bedoel ik ja. En jij wilt dat dit soort mensen met hun coke-kater maandag weer met machinepistolen over straat lopen?
Waarschijnlijk hebben ze beidenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stuk beter dan met een alcohol-kater, Ik stem voor!
Werkelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja. Militairen worden niet voor niks buiten het civiele leven gehouden, dat moet zo blijven.
quote:
Wauw! Hulde voor die man! 5/20 check ftw!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar heb je ook een goed punt, veel van die gasten zijn volkomen matteklap na hun uitzending. Zo hebben we hier in de buurt een ex-afghanistanganger die nog steeds niet in zijn auto durft te stappen zonder de onderkant gecontroleerd te hebben. Nee, die jongens moeten we vooral inzetten bij normaal politiewerk
Jij vindt het serieus een positief iets dat hij nog steeds overduidelijk niet geestelijk in orde is na zijn uitzending?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wauw! Hulde voor die man! 5/20 check ftw!
Ik vind het allemaal prima hoor, het scheelt mij weer een aantal oproepen en beschikbaar zijn voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja. Militairen worden niet voor niks buiten het civiele leven gehouden, dat moet zo blijven. Als je wilt dat ze politietaken over gaan nemen moet je gewoon meer politie beschikbaar maken.
Als er een tekort is aan slagers ga je ook geen bakkers in de slagerij neer zetten
Pars pro toto projectie. Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het alleen in de Telegraaf stond had je een punt... Maar zoals gebruikelijk praat je poep.
[..]
Dat drugsmisbruik bedoel ik ja. En jij wilt dat dit soort mensen met hun coke-kater maandag weer met machinepistolen over straat lopen?
[..]
Daar heb je ook een goed punt, veel van die gasten zijn volkomen matteklap na hun uitzending. Zo hebben we hier in de buurt een ex-afghanistanganger die nog steeds niet in zijn auto durft te stappen zonder de onderkant gecontroleerd te hebben. Nee, die jongens moeten we vooral inzetten bij normaal politiewerk
Slijt vanzelf, is vrij normaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij vindt het serieus een positief iets dat hij nog steeds overduidelijk niet geestelijk in orde is na zijn uitzending?
Hoho, in noodsituaties moet jij gewoon van je luie reet afkomen, daar krijg je dik voor betaald en ben je voor opgeleid. Je bent echter niet opgeleid en in dienst genomen om normaal politiewerk te doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima hoor, het scheelt mij weer een aantal oproepen en beschikbaar zijn voor.
Maar dan ook niet gaan huilen als er weer een halve provincie onder water ligt oid.
Zie hier, de militair die toegeeft dat het normaal is dat zijn collega's niet sporen na uitzending. Je weet wel, precies die militairen die juist ingezet zouden moeten worden in het civiele leven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |