quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom staat er GODGODVERDOMME geen camera op Guido? Ben ik eindelijk een keer op fap. Ehhh, op tijd.
Hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Poep is een clue voor Guido: "Ik ben een Aars-ridder"
Vast van die dakloze.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:35 schreef Gellarboy het volgende:
Waar komt die dan poep vandaan? Misschien loopt die kutkip van Sabine daar rond?! #Clue
Zoek het maar uit, ik zit ook niet te wachten op caps van al die wijven hier.quote:
Als ze haar afgelopen nacht stiekem uit het huis hadden gehaald had ik het waarschijnlijk over drie dagen eens door gehad. Wat een onzichtbaar oninteressant mens is dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:37 schreef Karina het volgende:
Cynthia is verstoppertje aan het spelen onder haar dekbed.
wordt liever wakker met Ekdom op de achtergrondquote:
Ik vind 'em zo sexy, ik kan het niet helpenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt liever wakker met Ekdom op de achtergrond
Ze doet me denken aan de Flinstonesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:39 schreef Gellarboy het volgende:
Aafke, dierenprints kunnen echt gewoon HELEMAAL NOOIT.
Blijkbaar... ik snap er geen dinges van, want nu nemen ze toch de bedoeling van het spel weg?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Mogen ze vandaag ook niet rode-knoppen?
bestaan daar geen pilletjes voor, of misschien een briefje schrijven aan Dr.Philquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind 'em zo sexy, ik kan het niet helpen![]()
.
Hij zei ook dat als ze zo aan het praten was in haar slaap je dan vragen kon stellen. Maar Sofia zei dat ze dan zelf ook heel moe was en daar dan niet aan dacht. Wel slim van hemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Nostalgist het volgende:
Er wordt veel gesproken over Joanna haar slaap-praten.. Iemand. (Gerard?) gaat daar straks vragen over stellen bij haar...
nee omdat ze veels te vaak op die rode knop aan het drukken waren, misschien krjgen ze vandaag een opdracht is weekend hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Mogen ze vandaag ook niet rode-knoppen?
Sommige 'dames' zijn idd al helemaal aangekleed ook he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die kasthomo's staan allemmaal te douchen en de 'dames' staapen zo uit bed in hun kleren
Vreselijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat de mannen netter met hun kleren omgaan dan de vrouwen
"Wat is jouw geheim?"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als ze zo aan het praten was in haar slaap je dan vragen kon stellen. Maar Sofia zei dat ze dan zelf ook heel moe was en daar dan niet aan dacht. Wel slim van hem
Sowieso zijn die mannen daar ijveriger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat de mannen netter met hun kleren omgaan dan de vrouwen
Serieus? Mogen ze echt niet meer drukken daarom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee omdat ze veels te vaak op die rode knop aan het drukken waren, misschien krjgen ze vandaag een opdracht is weekend he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |