Ehhhh...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:26 schreef Toverheks het volgende:
onzin, omdat jullie tieten willen zien
denk dat dat ook wel gebeurd, ze lezen toch ook de regie en zien dat de streamers er geen fuck aan vinden dan komt er wel herrie in de tent en bloed aan de muurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef Mylene het volgende:
Ze mogen van best wel naar achteren worden geroepen zodat ze gestimuleerd worden om te knallen voor tv momentjes. Net zoals bij DGK.
Ik vind van niet, dan word het zo gemaakt; dan doen ze het enkel omdat het TV is zegmaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef Mylene het volgende:
Ze mogen van best wel naar achteren worden geroepen zodat ze gestimuleerd worden om te knallen voor tv momentjes. Net zoals bij DGK.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef Gellarboy het volgende:
De Stem: "JOANNE!!!! STEEK JE HOOFD IN EEN PAN KOKEND WATER!!!!"
Er ligt inderdaad wat maar wat het is ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
ligt er nou ergens stront??? kijk Johanna lopen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef Gellarboy het volgende:
De Stem: "JOANNE!!!! STEEK JE HOOFD IN EEN PAN KOKEND WATER!!!!"
Vlak voor het ontbijtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben het niet, ik heb hele harde poepLekker praatje op de vroege ochtend.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom staat er GODGODVERDOMME geen camera op Guido? Ben ik eindelijk een keer op fap. Ehhh, op tijd.
Hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Poep is een clue voor Guido: "Ik ben een Aars-ridder"
Vast van die dakloze.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:35 schreef Gellarboy het volgende:
Waar komt die dan poep vandaan? Misschien loopt die kutkip van Sabine daar rond?! #Clue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |