Dat was Cynthia.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus hij heeft niet eens zijn opa gegroet?
Ja maar waarvoor ga je anders daar zo zielig zitten te kijkenquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:47 schreef Lesterr het volgende:
van waar de reclame voor een schaamlipcorrectie
Moet geld verdient worden he om het te bekostigen dit forum en van te levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:50 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ik bedoel hier op het forum, onder de bovenste post hehe
omdat servio in en uit liep? denk ik hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:50 schreef henk.jansen het volgende:
Laatste cap, waarom staat de deur nu ineens open?
[ afbeelding ]
Oke was dat zieltje alweer vegeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:52 schreef Lesterr het volgende:
[..]
omdat servio in en uit liep? denk ik hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 05:04 schreef Lesterr het volgende:
5:00
Joanna schiet ineens rechtop in bed en praat tegen sofia die eigenlijk nog slaapt,
'WAT IS ER MET JE?!' zegt Joanna. Sofie met een verward hoofd: 'hmmm?'
Joanna: 'ik kom zo terug' en toen vielen ze beide weer in slaap.
ik snap het ook niet neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 05:13 schreef cindy11 het volgende:
Dit valt nog wel te verklaren voor haar....goh veel stress en bezig in haar slaap ermee.
Het zou anders zijn als ze echt gaat wandelen.
Snap ook niet dat dat nog niet gebeurd is....ze sliep soms maar paar uur,en door oververmoeidheid,ga je nog eerder slaapwandelen lijkt me?
Inderdaad zeg, haha! Ik kom speciaal vroeg uit bed!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:05 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ze in het weekend langer laten slapen..
Hoop het niet
Over 15 minuten zullen we het weten.. normaal gaan om 9:30 (onze tijd) de lichten aan..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, haha! Ik kom speciaal vroeg uit bed!!
Ah, dan wacht ik nog ffquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Over 15 minuten zullen we het weten.. normaal gaan om 9:30 (onze tijd) de lichten aan..
Ik weet niet wat je nog hebt meegekregen maar hier staan de belangrijkste dingen wel denk ik FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:20 schreef D. het volgende:
Ik heb gewoon 1500 posts gemist sinds gisteravond
Iemand een samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |