Dat was Cynthia.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus hij heeft niet eens zijn opa gegroet?
Ja maar waarvoor ga je anders daar zo zielig zitten te kijkenquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:47 schreef Lesterr het volgende:
van waar de reclame voor een schaamlipcorrectie
Moet geld verdient worden he om het te bekostigen dit forum en van te levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:50 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ik bedoel hier op het forum, onder de bovenste post hehe
omdat servio in en uit liep? denk ik hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:50 schreef henk.jansen het volgende:
Laatste cap, waarom staat de deur nu ineens open?
[ afbeelding ]
Oke was dat zieltje alweer vegeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:52 schreef Lesterr het volgende:
[..]
omdat servio in en uit liep? denk ik hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 05:04 schreef Lesterr het volgende:
5:00
Joanna schiet ineens rechtop in bed en praat tegen sofia die eigenlijk nog slaapt,
'WAT IS ER MET JE?!' zegt Joanna. Sofie met een verward hoofd: 'hmmm?'
Joanna: 'ik kom zo terug' en toen vielen ze beide weer in slaap.
ik snap het ook niet neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 05:13 schreef cindy11 het volgende:
Dit valt nog wel te verklaren voor haar....goh veel stress en bezig in haar slaap ermee.
Het zou anders zijn als ze echt gaat wandelen.
Snap ook niet dat dat nog niet gebeurd is....ze sliep soms maar paar uur,en door oververmoeidheid,ga je nog eerder slaapwandelen lijkt me?
Inderdaad zeg, haha! Ik kom speciaal vroeg uit bed!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:05 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ze in het weekend langer laten slapen..
Hoop het niet
Over 15 minuten zullen we het weten.. normaal gaan om 9:30 (onze tijd) de lichten aan..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, haha! Ik kom speciaal vroeg uit bed!!
Ah, dan wacht ik nog ffquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Over 15 minuten zullen we het weten.. normaal gaan om 9:30 (onze tijd) de lichten aan..
Ik weet niet wat je nog hebt meegekregen maar hier staan de belangrijkste dingen wel denk ik FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:20 schreef D. het volgende:
Ik heb gewoon 1500 posts gemist sinds gisteravond
Iemand een samenvatting?
Weinig gemist kennelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nog hebt meegekregen maar hier staan de belangrijkste dingen wel denk ik FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Viel mij inderdaad ook al opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
D'r liggen d'r daar echt gewoon helemaal bloot (niet naakt, maar zonder laken). Het is toch koud daar?.
Het is daar een uur vroeger toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:36 schreef Flashbox het volgende:
Trap dat gespuis onderhand maar eens uit bed, ze doen het zelf om zo laat pas naar bed te gaan.
Het programma valt mij tot nu toe zeer zwaar tegen, het enige wat we tot nu toe gezien hebben is bank hangen en wat slap gelul tegen elkaar. Als dat zo nog even door gaat, ben ik bang dat het binnen een maand van de tv gehaald wordt.
Nou niet nog ff een uurtje terug tussen de lakens gaan, anders mis je het opstaan weer.quote:
Koud daar? Ze lopen de hele dag in t-shirtjes rond, dus dat koude zal wel meevallenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
D'r liggen d'r daar echt gewoon helemaal bloot (niet naakt, maar zonder laken). Het is toch koud daar?.
Is dat de moeite waard?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou niet nog ff een uurtje terug tussen de lakens gaan, anders mis je het opstaan weer.
Dat is wel zo, maar ze zitten daar ook niet voor een appel en een ei. Laat ze onderhand maar eens wat gaan doen voor het geld wat ze kunnen winnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is daar een uur vroeger toch?
Da's toch niet héél erg uitslapen?
GB mist het elke keer riep hij gister geloof ik, dus ik denk dat hij denkt (snaptuhetnog?quote:
Als je die lui om 6 uur hun nest uit gooit zijn ze de rest van de dag zo brak als maar kan, dát levert leuke tv wou je zeggen? 412 caps van gegaap?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ze zitten daar ook niet voor een appel en een ei. Laat ze onderhand maar eens wat gaan doen voor het geld wat ze kunnen winnen.
Ik weet het niet zeker maar waren er geen 2 twee persoons bedden in de slaapkamers.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb even e.e.a. gemist, maar waarom liggen er nog steeds mannen bij elkaar in bed terwijl Jurien er uit is? Hebben ze nu nog steeds niet allemaal een eigen bed? Of vinden ze het gewoon knus?![]()
[ afbeelding ]
Ah ja volgens mij heb je gelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:44 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar waren er geen 2 twee persoons bedden in de slaapkamers.
Ja, ik heb dat wakker worden nog nooit gezien!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:43 schreef Greys het volgende:
GB mist het elke keer riep hij gister geloof ik, dus ik denk dat hij denkt (snaptuhetnog?) dat het de moeite waard is
Om 6 uur is weer overdreven, ik bedoel meer dat ze ze overdag eens wat meer moeten laten doen. Ik kan nu niet zeggen dat ze tot nu toe al wel leuke tv hebben gemaakt. Ik krijg steeds meer de indruk dat het al net zo gescript is als bij DGK. Streamlock op streamlock terwijl er niks aan de hand is. Het zou beter zijn als ze die streamlocks laten zien dat ze dan één cam van 1 of 2 gebruiken en één cam van 2 of 4. Dan hebben de streams toch nog keus om iemand te volgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je die lui om 6 uur hun nest uit gooit zijn ze de rest van de dag zo brak als maar kan, dát levert leuke tv wou je zeggen? 412 caps van gegaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |