quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee, wordt er niet echt warm van, sorry knul
Tjah sorry, ik voel geen chemie tussen ons, dus je kunt beter stoppen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alweer niet
Vanmorgen ook al niet
Zoveel keus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:44 schreef PeuRac het volgende:
Nog 12min, dan is t programma over de Britse SOE voorbij en dan ga ik maar eens kijken welke van mn kussens ik ga knuffelen
Bezoek moet ook kunnen slapenquote:
Nu ben ik alleenquote:
quote:
Je hebt ons nog!quote:
I knowquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar toch voel ik me alleen
Moet je ook niet teveel doen hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh zo kut is dat, malen over hoe stom je bent geweest enzo
Ja maar ik was het niet met opzetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel doen he![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh zo kut is dat, malen over hoe stom je bent geweest enzo
quote:
omschrijving?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:13 schreef S95Sedan het volgende:
Grr, kan dus echt niet uitstaan dat ik een nummer niet kan vinden
LOL, dat zou geweldig zijn, om iets alleen op tape uit te brengenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ze moeten gewoon dat bandje tekoop zetten dan gooi ik hem zelf wel over naar digitaal![]()
![]()
Is alweer een tijdje uit/oud hoor, 1994 als ik het goed hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, dat zou geweldig zijn, om iets alleen op tape uit te brengen
Toen had k al 1 CDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje uit/oud hoor, 1994 als ik het goed heb
net terug van t stappen?quote:
nog leuke jongens ontmoet?quote:
Wat stomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:34 schreef Cue_ het volgende:
Neuh, niet echt.
Ja eentje.. maar die wou z'n nummer niet geven.
Halen voor 2013, iig in NL, anders moet je 2 keer examen doen, voor lichte en zware, ook als je al ouder bent dan 25..quote:
Dat kan niet, 2012 vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Halen voor 2013, iig in NL, anders moet je 2 keer examen doen, voor lichte en zware, ook als je al ouder bent dan 25..
Kan em ook in t buitenland halen, binnen de EU is t toch 1 dingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Halen voor 2013, iig in NL, anders moet je 2 keer examen doen, voor lichte en zware, ook als je al ouder bent dan 25..
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan em ook in t buitenland halen, binnen de EU is t toch 1 ding![]()
Ik ben mn kussens nu echt knuffelen, heb de keuze kunnen maken![]()
niet echtquote:
Duidelijkquote:
Dat doet ze wel vaker niet hier. Ga dat kind eens opvoeden Snuit.quote:
Onbegonnen werkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet ze wel vaker niet hier. Ga dat kind eens opvoeden Snuit.
Ga je jezelf nu alweer volvreten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
Oj straks met ouders en zus eten, zo geen zin in...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je jezelf nu alweer volvreten?
Het eten is het probleem ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of dat jij er dik van word, gek mens
pics van je zusjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
Oj straks met ouders en zus eten, zo geen zin in...
Valt weer mee danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het eten is het probleem ook niet
Zusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt weer mee dan![]()
Geen zin in je ouders en zusje dan?
quote:
Oh dat heeft nooit goed gezeten, half jeugdtraumaquote:
De instelling voor blinden en slechtzienden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gewerkt met Visio?
Gewoon proberen te negeren en het op een zuipen zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heeft nooit goed gezeten, half jeugdtrauma
Totaal geen zin in haar en haar gepoch en gedoeIk wil niet
Heeft ze geen enkele leuke eigenschap?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heeft nooit goed gezeten, half jeugdtrauma
Totaal geen zin in haar en haar gepoch en gedoeIk wil niet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon proberen te negeren en het op een zuipen zetten
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gewerkt met Visio?
Oh ongetwijfeld, maar het is gewoon geen leuk mens, het klikt totaal niet. Zo met iedereen bij elkaar voel ik me altijd zó het zwarte schaap..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft ze geen enkele leuke eigenschap?
Dus dan heb je drie leuke mensen om je op te richten ipv met haar bezig zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet, ik en kleine man moeten (z.s.m.
) naar huis rijden.
Haha ja, ga wel lekker bij mijn moeder zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus dan heb je drie leuke mensen om je op te richten ipv met haar bezig zijn.
Dat laatste heb ik ook jarenlang gehad, dat werd ook aardig gevoed door opmerkingen door de familie gemaakt. Ergens onderweg heb ik dat los gelaten. Dan heb ik maar geen man, niet veel geld op de spaarrekening, niet mijn droombaan. Ik ben wel een enorm leuk mens, is ook wat waard.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld, maar het is gewoon geen leuk mens, het klikt totaal niet. Zo met iedereen bij elkaar voel ik me altijd zó het zwarte schaap..
Is dat ingewikkeld, of is het te doen als je verder wel met gewend bent te werken met andere onderdelen van Office? Ik heb een projectje van mijn manager gekregen waar ik Visio bij nodig heb. Ben het aan het downloaden nu, maar vroeg me af of het erg moeilijk is.quote:
Op schoot?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, ga wel lekker bij mijn moeder zitten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook jarenlang gehad, dat werd ook aardig gevoed door opmerkingen door de familie gemaakt. Ergens onderweg heb ik dat los gelaten. Dan heb ik maar geen man, niet veel geld op de spaarrekening, niet mijn droombaan. Ik ben wel een enorm leuk mens, is ook wat waard.
quote:
Doe daar eens wat aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben nog niet zover vrees ik.
Nee, ik ben braaf gewordenquote:
quote:
Als je ervaring hebt met andere Office producten, dan is er goed mee te werken. Mag je processen gaan uittekenen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
Is dat ingewikkeld, of is het te doen als je verder wel met gewend bent te werken met andere onderdelen van Office? Ik heb een projectje van mijn manager gekregen waar ik Visio bij nodig heb. Ben het aan het downloaden nu, maar vroeg me af of het erg moeilijk is.
Zet het maar op de lijst dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb al zoveel herstelwerkzaamheden.
* missbehavin rolt de to-do-list uit...quote:
Oh, dan hoeft het geen probleem te zijn. Ja, ik moet een nieuw proces bedenken mbt het offertetraject/stukje sales. ( admin-afhandeling ervan). Heb tegen manager gezegd dat ik het nog nooit gedaan heb, maar zij is ervan overtuigd dat ik het kan en ik vind het ook wel een leuke klus!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ervaring hebt met andere Office producten, dan is er goed mee te werken. Mag je processen gaan uittekenen?
Ik moet het nog helemaal bedenken, maar ik dacht, laat ik eerst Visio gaan downloaden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef ArTiC het volgende:
Als je in je hoofd al weet hoe je proces eruit moet zien is Visio niks meer dan klikken, slepen en lijntjes trekken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin rolt de to-do-list uit...
Maak het simpel voor jezelf. Neem het huidige proces als uitgangspunt en kijk daar nou es goed waar het allemaal niet goed loopt. Vaak zit dat in hele eenvoudige dingen, relevante gegevens die bijvoorbeeld niet worden aangeleverd voor een volgende processtap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
Ik moet het nog helemaal bedenken, maar ik dacht, laat ik eerst Visio gaan downloaden.
quote:
Gewoon van ons aannemen dat je een leuk mens bent, en geen reden hebt om jezelf minder te voelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben nog niet zover vrees ik.
Alles rondom Deventer is een hoop werk....kan er maandag wéér heenquote:
Ja, het huidige proces is achterhaald en niet professioneel genoeg. Ik ga er gewoon eerst de pijnpunten bepalen denk ik en dan kijken waar dat beter kan, en maak denk ik gewoon af en toe even een opzetje in Visio om te kijken hoe het uitpakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak het simpel voor jezelf. Neem het huidige proces als uitgangspunt en kijk daar nou es goed waar het allemaal niet goed loopt. Vaak zit dat in hele eenvoudige dingen, relevante gegevens die bijvoorbeeld niet worden aangeleverd voor een volgende processtap.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles rondom Deventer is een hoop werk....kan er maandag wéér heen
Als het zo simpel was, bestond de term negatief zelfbeeld niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon van ons aannemen dat je een leuk mens bent, en geen reden hebt om jezelf minder te voelen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, bestond de term negatief zelfbeeld niet.
Sowieso is dat iets wat zich niet in een dag vormt, dus dat gaat ook niet in een dag over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee weet ook wel dat het niet zo simpel is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bij je passen, die onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet spieken op mijn lijstje!
iedereen moet daar wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus ik moet gewoon verhuizen en dan is alles opgelost..
Wat maakt dat het 'achterhaald' en 'niet professioneel genoeg' is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, het huidige proces is achterhaald en niet professioneel genoeg. Ik ga er gewoon eerst de pijnpunten bepalen denk ik en dan kijken waar dat beter kan, en maak denk ik gewoon af en toe even een opzetje in Visio om te kijken hoe het uitpakt.
Het moet passen op 1 A4 uiteindelijk. Vind het wel tof dat ik dit klusje gekregen heb.
Is dat zo? Mjah, het is wel eens veel erger geweest hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bij je passen, die onzekerheid.
quote:
Die zit bij mij tegenover ook volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
De instelling voor blinden en slechtzienden?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus ik moet gewoon verhuizen en dan is alles opgelost..
Ja, je komt over als intelligent en sociaal ontwikkeld, je bent aantrekkelijk, de houding van een vrouw die weet wat ze waard is past daar veel beter bij, vind ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat zo? Mjah, het is wel eens veel erger geweest hoor
Het is jaren geleden opgezet toen het bedrijf ongeveer half zo groot was. Er zijn nu andere afdelingen, daarbij is het zo dat degene die dit hiervoor deed dit stukje in haar werk gewoon geen bal aan vond en er dus een beetje met de pet naar gegooid heeft. Zoals het nu werkt werkt het in zekere zin wel, maar niemand weet eigenlijk hoe en wat en er zijn geen duidelijke afspraken waar dat wel nodig is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt dat het 'achterhaald' en 'niet professioneel genoeg' is?
quote:
Klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
Het is jaren geleden opgezet toen het bedrijf ongeveer half zo groot was. Er zijn nu andere afdelingen, daarbij is het zo dat degene die dit hiervoor deed dit stukje in haar werk gewoon geen bal aan vond en er dus een beetje met de pet naar gegooid heeft. Zoals het nu werkt werkt het in zekere zin wel, maar niemand weet eigenlijk hoe en wat en er zijn geen duidelijke afspraken waar dat wel nodig is.
Als je dingen verduidelijkt en goed communiceert aan de hand van het plan wat ik moet schrijven, scheelt dat op heel veel fronten ontzettend veel tijd omdat dan in een oogopslag te zien is wat er moet gebeuren en bij wie het ligt, binnen welke termijn.
verder weg van jou?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je komt over als intelligent en sociaal ontwikkeld, je bent aantrekkelijk, de houding van een vrouw die weet wat ze waard is past daar veel beter bij, vind ik.
Ja hij komt nog dichterbij hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij komt nog dichterbij he
Ben je nou nog steeds niet weg?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t scheelt hoofdzakelijk afstand, want daar zijn geen snelwegen, dus echt sneller is t niet
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.quote:
Niet: Dankjewel.quote:
Erg tof! Daar kun je veel uithalen voor jezelf. En voor het bedrijf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet: Dankjewel.
Je moet nu denken: Misschien hebben mensen wel gelijk als ze dat allemaal zeggen.
Je zelfbeeld is in bepaalde mate afhankelijk van hoe je behandeld wordt door andere mensen, maar voor het grootste deel liggen de keuzes bij jezelf.
Wat maakt/ontwikkelt/doet jouw bedrijf eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.
Precies. Je kan dat negatieve beeld ook helemaal zelf in stand houden door je te omringen met mensen die je slecht behandelen, of door je leven dusdanig in te richten dat je niet blij bent met hoe of wie je bent geworden. Je kan ook eens buiten je box denken. Er is een hele wereld buiten je hoofd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet: Dankjewel.
Je moet nu denken: Misschien hebben mensen wel gelijk als ze dat allemaal zeggen.
Je zelfbeeld is in bepaalde mate afhankelijk van hoe je behandeld wordt door andere mensen, maar voor het grootste deel liggen de keuzes bij jezelf.
Absoluut, daar ben ik me ook terdege van bewust. Het toffe is dat ik de ervaring wel heb om te weten hoe je dit het beste kan doen, het is alleen compleet nieuw voor me om dit op te zetten en door te voeren. Ik vind het super dat ik hier die mogelijkheden krijg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erg tof! Daar kun je veel uithalen voor jezelf. En voor het bedrijf.
Het hoeft niet ineens. En je moet denk ik ook niet gaan 'geloven' wat anderen zeggen. Je moet genoeg liefde voor jezelf ontwikkelen om een mening over jezelf te vormen die redelijk los staat van wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.
Als je nog wil sparren, ik heb vanuit mijn interimmanagement klussen jarenlange ervaring met procesbeheersing- en verbetering.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:
Absoluut, daar ben ik me ook terdege van bewust. Het toffe is dat ik de ervaring wel heb om te weten hoe je dit het beste kan doen, het is alleen compleet nieuw voor me om dit op te zetten en door te voeren. Ik vind het super dat ik hier die mogelijkheden krijg!
stel je niet aanquote:
De douche is warm! En lekker met badjas van/naar de douche lopenquote:
dan ga je zittenquote:
zijkwijfquote:
Nou, eigenlijk wel. Ik ben ook van het punt gekomen waar jij zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Je kan dat negatieve beeld ook helemaal zelf in stand houden door je te omringen met mensen die je slecht behandelen, of door je leven dusdanig in te richten dat je niet blij bent met hoe of wie je bent geworden. Je kan ook eens buiten je box denken. Er is een hele wereld buiten je hoofd!
Het is wel erg moeilijk om niet naar 'mijn hoofd' te luisteren, tenminste dat vind ik. Begrijp wat je bedoelt hoor, maar het toepassen en geloven is een tweede..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het hoeft niet ineens. En je moet denk ik ook niet gaan 'geloven' wat anderen zeggen. Je moet genoeg liefde voor jezelf ontwikkelen om een mening over jezelf te vormen die redelijk los staat van wat anderen vinden.
Dat ga ik zeker in gedachten houden Air, wederom tof van je!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog wil sparren, ik heb vanuit mijn interimmanagement klussen jarenlange ervaring met procesbeheersing- en verbetering.
Software voor de zorg. ( grofgezegd)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat maakt/ontwikkelt/doet jouw bedrijf eigenlijk?
No problem! Als ik in een rol kan spelen om iemand zijn ambities te verwezenlijken dan doe ik dat graag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Kluts het volgende:
Dat ga ik zeker in gedachten houden Air, wederom tof van je!
Je wil te graag.quote:
ik ben zoquote:
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Ik ben ook van het punt gekomen waar jij zit.
Ik heb me erbij neergelegd dat ik me niet moet conformeren aan wat de verwachtingen van andere mensen zijn, dat ik me moet aanpassen aan anderen om leuk gevonden te worden en dat ook ik, met mijn onhebbelijkheden en soms vreselijke eigenschappen een leuk mens ben. En dat het vooral jammer is voor degenen die dat niet zien, ik leg me er steeds meer bij neer.
Als je op een gegeven moment zelfvertrouwen hebt straal je dat ook uit, en dan werkt dat door en gaat het vanzelf. Dat proces is dus niet het moeilijkste, de omschakeling daarentegen wel, dat klopt. Maar dat kan jij ook!
Je bent een leuk, gezellig mens, je kan over van alles meepraten, bent intelligent, ik vind je een heel goeie moeder en wees trots op de kracht en weerbaarheid die je hebt. Dat is echt heel veel waard.
Zijn dat wel het type nerds waar je graag mee werkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Software voor de zorg. ( grofgezegd)
Omdat jij sterk bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit eens medelijden?
Wat ben je toch een nobel mens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat jij sterk bentmaar als je medelijden wilt hebben, wil ik je zo wel ff helpen met douchen.
Ik ben opgevoed door een stel ouders die mij mijn hele jeugd hebben verteld dat ik een naar mens was waar het nooit mee goed zou komen. Ik geloofde dat ook echt en dat maakt wie je bent. Tot ik anderen sprak die dat als totaal anders ervaarden, en zo steeds meer mensen. Op een gegeven moment zelfs familie die er toch echt naast stonden die er ook niet zo over dachten als mijn ouders.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Het is wel erg moeilijk om niet naar 'mijn hoofd' te luisteren, tenminste dat vind ik. Begrijp wat je bedoelt hoor, maar het toepassen en geloven is een tweede..
Dank je, ik heb wel wat over voor mijn naasten.quote:
Rare ouders, sorry hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed door een stel ouders die mij mijn hele jeugd hebben verteld dat ik een naar mens was waar het nooit mee goed zou komen. Ik geloofde dat ook echt en dat maakt wie je bent. Tot ik anderen sprak die dat als totaal anders ervaarden, en zo steeds meer mensen. Op een gegeven moment zelfs familie die er toch echt naast stonden die er ook niet zo over dachten als mijn ouders.
Dat heeft er echt voor gezorgd dat ik anders naar mezelf ben gaan kijken. Van een selffullfilling prophecy ben ik veranderd naar iemand die ergens het tegendeel wil bewijzen en bij zichzelf denkt: Jammer voor jullie, maar ik weet iig dat ik een leuke meid ben, met idd wat onhebbelijkheden, maar zij missen een heel leuke dochter. En dat heeft jaren geduurd voor ik er zo over ben gaan denken, maar het is een vicieuze cirkel waar je uit moet stappen.
Dat is ook wat je in bepaald opzicht nodig hebt om die verandering in gang te zetten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.
Lijkt me een heerlijk gevoel trouwensEn ondanks dat ik het niet moet laten afhangen van meningen van buiten, is het toch verdomde fijn te horen.
Je weet voor jezelf wel waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare ouders, sorry hoor
En ik vind dat dus echt heel knap, dat jij er zo uit bent gekomen. Want het is idd een vicieuze cirkel waar het lastig uitkomen is..
Niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet voor jezelf wel waar het vandaan komt?
En nog steeds wil dat niet zeggen dat ik er soms niet van baal en het liever anders had gezien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare ouders, sorry hoor
En ik vind dat dus echt heel knap, dat jij er zo uit bent gekomen. Want het is idd een vicieuze cirkel waar het lastig uitkomen is..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga even poepen. Als ik klaar ben, mag je komen ruiken. Want ik hou van jou.
Je straalt wel zelfvertrouwen uit.Alleen ben je het vaak dus niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.
Lijkt me een heerlijk gevoel trouwensEn ondanks dat ik het niet moet laten afhangen van meningen van buiten, is het toch verdomde fijn te horen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
En nog steeds wil dat niet zeggen dat ik er soms niet van baal en het liever anders had gezien.
Maar wat je niet kan veranderen, moet je accepteren, en wat je niet kan accepteren moet je veranderen. Klinkt als een dooddoener, maar het werkt!
Nu heb ik wel medelijden met jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga even poepen. Als ik klaar ben, mag je komen ruiken. Want ik hou van jou.
Op t lijstje "waarom ik geen kinderen hoef"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik kan goed doen alsof wdbquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je straalt wel zelfvertrouwen uit.Alleen ben je het vaak dus niet.
En je bent inderdaad gewoon een leuk mens. Meestal dan he
It's time for an intervention!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie me stiekem de AA ingelokt?
quote:
De AA?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie me stiekem de AA ingelokt?
En weer zat jij er achter hequote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peuter
You gotta love him!
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En weer zat jij er achter he
Jake uit 2,5 men tegen zijn vader "Yeah, but you got to love me!"quote:
quote:
quote:
huh, waren toch nog bezig met t voorbereiden? Anders was die wel lamequote:
Miss, we waren nog niet begonnen, hoor ik net.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, waren toch nog bezig met t voorbereiden? Anders was die wel lame
Dat ligt niet aan 'dit', maar aan jou. Jij maakt je zelfbeeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, dit is zo slecht voor mijn zelfbeeld
Daar hadden we het ook over met je CV, ruim 80% van je huidige werkzaamheden stonden er niet eens opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, dit is zo slecht voor mijn zelfbeeld
Maar dat word natuurlijk wel versterkt door gedrag van mensen om je heen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan 'dit', maar aan jou. Jij maakt je zelfbeeld.
Mind the PIquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan 'dit', maar aan jou. Jij maakt je zelfbeeld.
Zij maakt de keuze om daar in te geloven. En ja, daar stap je niet zomaar overheen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Maar dat word natuurlijk wel versterkt door gedrag van mensen om je heen.
Zeker als het van mensen komt die heel dicht bij je staan.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook over met je CV, ruim 80% van je huidige werkzaamheden stonden er niet eens opwaarmee je jezelf veel lager inschaalde
Ik denk, ik geef je nog ff een trap na om te kijken of je die complimenten en tips wel echt ter harte neemt.quote:
In hoeverre je je dat aantrekt is aan jou.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat word natuurlijk wel versterkt door gedrag van mensen om je heen.
Zeker als het van mensen komt die heel dicht bij je staan.
Ik krijg verdacht veel trappen de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk, ik geef je nog ff een trap na om te kijken of je die complimenten en tips wel echt ter harte neemt.
Schaamt ze zich nog steeds voor dat pornoverleden? Ik vond het een hoogtepunt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook over met je CV, ruim 80% van je huidige werkzaamheden stonden er niet eens opwaarmee je jezelf veel lager inschaalde
En dat terwijl ik eigenlijk meer van het slaan en het bijten ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik krijg verdacht veel trappen de laatste tijd
Tsja, ik snap t ook niet hoor, 1 zo'n tape erbij en je hebt de baanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Schaamt ze zich nog steeds voor dat pornoverleden? Ik vond het een hoogtepunt.
Je antwoord ligt in je vraag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
Waarom is er op youtube geen goed filmpje te vinden van Matt Foley, Motivational speaker?
kijk eens op www.ted.comquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
Waarom is er op youtube geen goed filmpje te vinden van Matt Foley, Motivational speaker?
Nieuwe Radiohead al gehoord?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Schaamt ze zich nog steeds voor dat pornoverleden? Ik vond het een hoogtepunt.
Je kan ook gewoon zeggen dat we onze muil moeten houden. Voor jezelf opkomen is ook goed voor je zelfbeeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg verdacht veel trappen de laatste tijd
Oh ik wil zooooo graag, maar de vraag is of ik het geld ervoor hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
MissB, ga/wil jij eigenlijk naar AWFS?
Nee hoor, ik vind het wel heel lief allemaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat we onze muil moeten houden. Voor jezelf opkomen is ook goed voor je zelfbeeld.
HEeft ook deels te maken met het feit dat je denkt dat veel dingen vanzelfsprekend zijn en je ze dus daarom niet vermeld. Dat deed ik eerst namelijk ook fout.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg: doen!quote:
Association of Woodworking & Furnishings Suppliers.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
MissB, ga/wil jij eigenlijk naar AWFS?
AWAKENINGS FESTIVAL!!!!!! HET feest van het jaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Association of Woodworking & Furnishings Suppliers.
???
MissB zag er niet uit als een echte houtbewerker. Daar waren haar vingertjes wat te poezelig voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Association of Woodworking & Furnishings Suppliers.
???
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
AWAKENINGS FESTIVAL!!!!!! HET feest van het jaar.
johquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
AWAKENINGS FESTIVAL!!!!!! HET feest van het jaar.
Ziet dit eruit als houthakken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MissB zag er niet uit als een echte houtbewerker. Daar waren haar vingertjes wat te poezelig voor.
OKequote:
Ik nog nooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OKeik ben er zelf ook een aantal keer geweest
quote:
Is zo leukquote:
Die gast links... Totally checking you outquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als houthakken?
[ afbeelding ]
Hoi Koekje! Wat ga jij vandaag doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die gast links... Totally checking you out
Hmm ja, t is altijd wel gaaf, vooral de sfeer is gewoon lekker. Dit jaar ga ik er niet bij zijn helaas.quote:
Hij kijkt niet naar haar, als ik het goed zie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die gast was met ons mee. Beer van een gozer ( schoenmaat 47quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gast was met ons mee. Beer van een gozer ( schoenmaat 47) en hij praat met een Kerkrade-accent.
Jaquote:
Vitalic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, t is altijd wel gaaf, vooral de sfeer is gewoon lekker. Dit jaar ga ik er niet bij zijn helaas.
Niet boos. Wel om 7 uur wakker..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Jammer dat ik door m'n ritme al om 8 uur wakker werd, maar om een uur of 9 weer in slaap tot, nouja, net
Jij? En was Peuter nog boos?
Dat is dan wel weer jammerquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vitalic.
Miss Djax samen met Pet Duo.
Speedy J
Jeff Mills.
oa.
Tuurlijk ken jij die ook!quote:
Honingsnoepje! Ik ben bij m'n oudersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Koekje! Wat ga jij vandaag doen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gast was met ons mee. Beer van een gozer ( schoenmaat 47) en hij praat met een Kerkrade-accent.
Kom je hier bier wijn drinken en patat eten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Honingsnoepje! Ik ben bij m'n oudersvanavond weer naar Utrecht
Hoezo?
Toen ik net in bed lag vannacht hoorde ik trippeltrippeltrippel, badkamerdeur open, een 'Oh, verkeerd', mijn deur open, en zonder enig geluid te maken klom hij bij me in bed, kroop tegen mijn rug aan met zijn neus in mijn haar en terwijl hij een zucht van verlichting slaakte hoorde ik: 'Lekker zo zeg.' Ik dacht: laat maar gaan, dan slaaptie tenminste uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus hij was me nu alweer vergeten?
En
Dat klinktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je hier bier wijn drinken en patat eten?
Sneaky dude, ik mag em welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik net in bed lag vannacht hoorde ik trippeltrippeltrippel, badkamerdeur open, een 'Oh, verkeerd', mijn deur open, en zonder enig geluid te maken klom hij bij me in bed, kroop tegen mijn rug aan met zijn neus in mijn haar en terwijl hij een zucht van verlichting slaakte hoorde ik: 'Lekker zo zeg.' Ik dacht: laat maar gaan, dan slaaptie tenminste uit.
I was wrong.
Als je toch ook bier hebt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het klinkt wel zodanig cute dat IK er haast accuut koters van zou willen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik net in bed lag vannacht hoorde ik trippeltrippeltrippel, badkamerdeur open, een 'Oh, verkeerd', mijn deur open, en zonder enig geluid te maken klom hij bij me in bed, kroop tegen mijn rug aan met zijn neus in mijn haar en terwijl hij een zucht van verlichting slaakte hoorde ik: 'Lekker zo zeg.' Ik dacht: laat maar gaan, dan slaaptie tenminste uit.
I was wrong.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer biertjes kopen. In de speciaalzaak neuzen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je toch ook bier hebt...patat is weer een tijdje geleden
Ze zijn niet meteen drie, dat is wel weer jammer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt wel zodanig cute dat IK er haast accuut koters van zou willen.
Beter kom je naar de Jopenkerk jong.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je toch ook bier hebt...patat is weer een tijdje geleden
Gotta love himquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
I was wrong.
En ze blijven t ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zijn niet meteen drie, dat is wel weer jammer.
nice, waar zit die ergens?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter kom je naar de Jopenkerk jong.
[ afbeelding ]
Dus zo makkelijk ben ik vervangenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter kom je naar de Jopenkerk jong.
[ afbeelding ]
mannen zijn beterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk ben ik vervangen
Door een man nog wel
quote:
Gelukkig was Peuter ook al leuk toen hij 2 wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zijn niet meteen drie, dat is wel weer jammer.
Zo makkelijk als dat gaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk ben ik vervangen
Door een man nog wel
Het is wel duidelijk hoe graag je mijn gezelschap wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo makkelijk als dat gaat.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
Douchen. Peuterdingen. Werken. Etcetera. Daag!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk hoe graag je mijn gezelschap wil
Werkze!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo wanhopig dat je zelfs Peu uitnodigt
Arm kind
Wat ben ik ook een verschrikkelijke lul hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo wanhopig dat je zelfs Peu uitnodigt
Arm kind
Stommerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nou, idd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een verschrikkelijke lul hè.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stommerdmaak dan gewoon tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik heb maar 24 uur in een dagquote:
Klinkt heftig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb maar 24 uur in een dag
Ben dit hele weekend al aan het rennen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb maar 24 uur in een dag
Ben dit hele weekend al aan het rennen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt heftig.
Hardlopen je ouders ook?
Vandaag ouders, vanavond opruimen, afwassen en caaf-hok.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb alleen zondag avond wat, verder niks
's-Gravenhage, dat zeg je deftig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
Vandaag ouders, vanavond opruimen, afwassen en caaf-hok.
Morgen lunch met JoeBravo en daarna naar 's Gravenhage.
Allemaal leuk (nou ja, behalve vanavond dan), maar wel druk.
Goed hèquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's-Gravenhage, dat zeg je deftig.Wat kom je hier doen?
Maar dan ben je niet de héle avond bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag ouders, vanavond opruimen, afwassen en caaf-hok.
Morgen lunch met JoeBravo en daarna naar 's Gravenhage.
Allemaal leuk (nou ja, behalve vanavond dan), maar wel druk.
Binnen- én buitenkantquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
Ga je het caaf-hok afwassen/schoonmaken?
En dan bedoel ik de buitenkant.
Reistijd niet vergeten hèquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet de héle avond bezigEn Joe komt ook niet om 9u morgen ochtend
Heb je dat kussenhoesding nog wel kunnen redden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnen- én buitenkant
Geen krijtstreep meer
WIN-KE-LENquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef -Engel- het volgende:
Zo tandenpoetsen, richting BFF en dan SHOPPEN/gezellig/film etc.
Ja hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je dat kussenhoesding nog wel kunnen redden?
[..]
WIN-KE-LEN
ja snap ik, je wilt uitgerust zijn morgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Reistijd niet vergeten hè
En ik eet bij m'n ouders.
En ik heb m'n schoonheidsslaapje nodig na alle stress van afgelopen weeken voor de drukke week die ik voor de boeg heb
Preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja snap ik, je wilt uitgerust zijn morgenen komende week natuurlijk de training
alleen maar goed toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Preciesen ik ben om onduidelijke redenen boven m'n max-uren ingedeeld
dus ook echt een drukke week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |