Ik nog nooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OKeik ben er zelf ook een aantal keer geweest
quote:
Is zo leukquote:
Die gast links... Totally checking you outquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als houthakken?
[ afbeelding ]
Hoi Koekje! Wat ga jij vandaag doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die gast links... Totally checking you out
Hmm ja, t is altijd wel gaaf, vooral de sfeer is gewoon lekker. Dit jaar ga ik er niet bij zijn helaas.quote:
Hij kijkt niet naar haar, als ik het goed zie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die gast was met ons mee. Beer van een gozer ( schoenmaat 47quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gast was met ons mee. Beer van een gozer ( schoenmaat 47) en hij praat met een Kerkrade-accent.
Jaquote:
Vitalic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, t is altijd wel gaaf, vooral de sfeer is gewoon lekker. Dit jaar ga ik er niet bij zijn helaas.
Niet boos. Wel om 7 uur wakker..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Jammer dat ik door m'n ritme al om 8 uur wakker werd, maar om een uur of 9 weer in slaap tot, nouja, net
Jij? En was Peuter nog boos?
Dat is dan wel weer jammerquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vitalic.
Miss Djax samen met Pet Duo.
Speedy J
Jeff Mills.
oa.
Tuurlijk ken jij die ook!quote:
Honingsnoepje! Ik ben bij m'n oudersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Koekje! Wat ga jij vandaag doen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gast was met ons mee. Beer van een gozer ( schoenmaat 47) en hij praat met een Kerkrade-accent.
Kom je hier bier wijn drinken en patat eten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Honingsnoepje! Ik ben bij m'n oudersvanavond weer naar Utrecht
Hoezo?
Toen ik net in bed lag vannacht hoorde ik trippeltrippeltrippel, badkamerdeur open, een 'Oh, verkeerd', mijn deur open, en zonder enig geluid te maken klom hij bij me in bed, kroop tegen mijn rug aan met zijn neus in mijn haar en terwijl hij een zucht van verlichting slaakte hoorde ik: 'Lekker zo zeg.' Ik dacht: laat maar gaan, dan slaaptie tenminste uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus hij was me nu alweer vergeten?
En
Dat klinktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je hier bier wijn drinken en patat eten?
Sneaky dude, ik mag em welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik net in bed lag vannacht hoorde ik trippeltrippeltrippel, badkamerdeur open, een 'Oh, verkeerd', mijn deur open, en zonder enig geluid te maken klom hij bij me in bed, kroop tegen mijn rug aan met zijn neus in mijn haar en terwijl hij een zucht van verlichting slaakte hoorde ik: 'Lekker zo zeg.' Ik dacht: laat maar gaan, dan slaaptie tenminste uit.
I was wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |