quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin rolt de to-do-list uit...
Maak het simpel voor jezelf. Neem het huidige proces als uitgangspunt en kijk daar nou es goed waar het allemaal niet goed loopt. Vaak zit dat in hele eenvoudige dingen, relevante gegevens die bijvoorbeeld niet worden aangeleverd voor een volgende processtap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
Ik moet het nog helemaal bedenken, maar ik dacht, laat ik eerst Visio gaan downloaden.
quote:
Gewoon van ons aannemen dat je een leuk mens bent, en geen reden hebt om jezelf minder te voelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben nog niet zover vrees ik.
Alles rondom Deventer is een hoop werk....kan er maandag wéér heenquote:
Ja, het huidige proces is achterhaald en niet professioneel genoeg. Ik ga er gewoon eerst de pijnpunten bepalen denk ik en dan kijken waar dat beter kan, en maak denk ik gewoon af en toe even een opzetje in Visio om te kijken hoe het uitpakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak het simpel voor jezelf. Neem het huidige proces als uitgangspunt en kijk daar nou es goed waar het allemaal niet goed loopt. Vaak zit dat in hele eenvoudige dingen, relevante gegevens die bijvoorbeeld niet worden aangeleverd voor een volgende processtap.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles rondom Deventer is een hoop werk....kan er maandag wéér heen
Als het zo simpel was, bestond de term negatief zelfbeeld niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon van ons aannemen dat je een leuk mens bent, en geen reden hebt om jezelf minder te voelen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, bestond de term negatief zelfbeeld niet.
Sowieso is dat iets wat zich niet in een dag vormt, dus dat gaat ook niet in een dag over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee weet ook wel dat het niet zo simpel is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bij je passen, die onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet spieken op mijn lijstje!
iedereen moet daar wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus ik moet gewoon verhuizen en dan is alles opgelost..
Wat maakt dat het 'achterhaald' en 'niet professioneel genoeg' is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, het huidige proces is achterhaald en niet professioneel genoeg. Ik ga er gewoon eerst de pijnpunten bepalen denk ik en dan kijken waar dat beter kan, en maak denk ik gewoon af en toe even een opzetje in Visio om te kijken hoe het uitpakt.
Het moet passen op 1 A4 uiteindelijk. Vind het wel tof dat ik dit klusje gekregen heb.
Is dat zo? Mjah, het is wel eens veel erger geweest hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bij je passen, die onzekerheid.
quote:
Die zit bij mij tegenover ook volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
De instelling voor blinden en slechtzienden?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus ik moet gewoon verhuizen en dan is alles opgelost..
Ja, je komt over als intelligent en sociaal ontwikkeld, je bent aantrekkelijk, de houding van een vrouw die weet wat ze waard is past daar veel beter bij, vind ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat zo? Mjah, het is wel eens veel erger geweest hoor
Het is jaren geleden opgezet toen het bedrijf ongeveer half zo groot was. Er zijn nu andere afdelingen, daarbij is het zo dat degene die dit hiervoor deed dit stukje in haar werk gewoon geen bal aan vond en er dus een beetje met de pet naar gegooid heeft. Zoals het nu werkt werkt het in zekere zin wel, maar niemand weet eigenlijk hoe en wat en er zijn geen duidelijke afspraken waar dat wel nodig is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt dat het 'achterhaald' en 'niet professioneel genoeg' is?
quote:
Klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
Het is jaren geleden opgezet toen het bedrijf ongeveer half zo groot was. Er zijn nu andere afdelingen, daarbij is het zo dat degene die dit hiervoor deed dit stukje in haar werk gewoon geen bal aan vond en er dus een beetje met de pet naar gegooid heeft. Zoals het nu werkt werkt het in zekere zin wel, maar niemand weet eigenlijk hoe en wat en er zijn geen duidelijke afspraken waar dat wel nodig is.
Als je dingen verduidelijkt en goed communiceert aan de hand van het plan wat ik moet schrijven, scheelt dat op heel veel fronten ontzettend veel tijd omdat dan in een oogopslag te zien is wat er moet gebeuren en bij wie het ligt, binnen welke termijn.
verder weg van jou?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je komt over als intelligent en sociaal ontwikkeld, je bent aantrekkelijk, de houding van een vrouw die weet wat ze waard is past daar veel beter bij, vind ik.
Ja hij komt nog dichterbij hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij komt nog dichterbij he
Ben je nou nog steeds niet weg?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t scheelt hoofdzakelijk afstand, want daar zijn geen snelwegen, dus echt sneller is t niet
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.quote:
Niet: Dankjewel.quote:
Erg tof! Daar kun je veel uithalen voor jezelf. En voor het bedrijf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet: Dankjewel.
Je moet nu denken: Misschien hebben mensen wel gelijk als ze dat allemaal zeggen.
Je zelfbeeld is in bepaalde mate afhankelijk van hoe je behandeld wordt door andere mensen, maar voor het grootste deel liggen de keuzes bij jezelf.
Wat maakt/ontwikkelt/doet jouw bedrijf eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.
Precies. Je kan dat negatieve beeld ook helemaal zelf in stand houden door je te omringen met mensen die je slecht behandelen, of door je leven dusdanig in te richten dat je niet blij bent met hoe of wie je bent geworden. Je kan ook eens buiten je box denken. Er is een hele wereld buiten je hoofd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet: Dankjewel.
Je moet nu denken: Misschien hebben mensen wel gelijk als ze dat allemaal zeggen.
Je zelfbeeld is in bepaalde mate afhankelijk van hoe je behandeld wordt door andere mensen, maar voor het grootste deel liggen de keuzes bij jezelf.
Absoluut, daar ben ik me ook terdege van bewust. Het toffe is dat ik de ervaring wel heb om te weten hoe je dit het beste kan doen, het is alleen compleet nieuw voor me om dit op te zetten en door te voeren. Ik vind het super dat ik hier die mogelijkheden krijg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erg tof! Daar kun je veel uithalen voor jezelf. En voor het bedrijf.
Het hoeft niet ineens. En je moet denk ik ook niet gaan 'geloven' wat anderen zeggen. Je moet genoeg liefde voor jezelf ontwikkelen om een mening over jezelf te vormen die redelijk los staat van wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.
Als je nog wil sparren, ik heb vanuit mijn interimmanagement klussen jarenlange ervaring met procesbeheersing- en verbetering.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:
Absoluut, daar ben ik me ook terdege van bewust. Het toffe is dat ik de ervaring wel heb om te weten hoe je dit het beste kan doen, het is alleen compleet nieuw voor me om dit op te zetten en door te voeren. Ik vind het super dat ik hier die mogelijkheden krijg!
stel je niet aanquote:
De douche is warm! En lekker met badjas van/naar de douche lopenquote:
dan ga je zittenquote:
zijkwijfquote:
Nou, eigenlijk wel. Ik ben ook van het punt gekomen waar jij zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Je kan dat negatieve beeld ook helemaal zelf in stand houden door je te omringen met mensen die je slecht behandelen, of door je leven dusdanig in te richten dat je niet blij bent met hoe of wie je bent geworden. Je kan ook eens buiten je box denken. Er is een hele wereld buiten je hoofd!
Het is wel erg moeilijk om niet naar 'mijn hoofd' te luisteren, tenminste dat vind ik. Begrijp wat je bedoelt hoor, maar het toepassen en geloven is een tweede..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het hoeft niet ineens. En je moet denk ik ook niet gaan 'geloven' wat anderen zeggen. Je moet genoeg liefde voor jezelf ontwikkelen om een mening over jezelf te vormen die redelijk los staat van wat anderen vinden.
Dat ga ik zeker in gedachten houden Air, wederom tof van je!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog wil sparren, ik heb vanuit mijn interimmanagement klussen jarenlange ervaring met procesbeheersing- en verbetering.
Software voor de zorg. ( grofgezegd)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat maakt/ontwikkelt/doet jouw bedrijf eigenlijk?
No problem! Als ik in een rol kan spelen om iemand zijn ambities te verwezenlijken dan doe ik dat graag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Kluts het volgende:
Dat ga ik zeker in gedachten houden Air, wederom tof van je!
Je wil te graag.quote:
ik ben zoquote:
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Ik ben ook van het punt gekomen waar jij zit.
Ik heb me erbij neergelegd dat ik me niet moet conformeren aan wat de verwachtingen van andere mensen zijn, dat ik me moet aanpassen aan anderen om leuk gevonden te worden en dat ook ik, met mijn onhebbelijkheden en soms vreselijke eigenschappen een leuk mens ben. En dat het vooral jammer is voor degenen die dat niet zien, ik leg me er steeds meer bij neer.
Als je op een gegeven moment zelfvertrouwen hebt straal je dat ook uit, en dan werkt dat door en gaat het vanzelf. Dat proces is dus niet het moeilijkste, de omschakeling daarentegen wel, dat klopt. Maar dat kan jij ook!
Je bent een leuk, gezellig mens, je kan over van alles meepraten, bent intelligent, ik vind je een heel goeie moeder en wees trots op de kracht en weerbaarheid die je hebt. Dat is echt heel veel waard.
Zijn dat wel het type nerds waar je graag mee werkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Software voor de zorg. ( grofgezegd)
Omdat jij sterk bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit eens medelijden?
Wat ben je toch een nobel mens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat jij sterk bentmaar als je medelijden wilt hebben, wil ik je zo wel ff helpen met douchen.
Ik ben opgevoed door een stel ouders die mij mijn hele jeugd hebben verteld dat ik een naar mens was waar het nooit mee goed zou komen. Ik geloofde dat ook echt en dat maakt wie je bent. Tot ik anderen sprak die dat als totaal anders ervaarden, en zo steeds meer mensen. Op een gegeven moment zelfs familie die er toch echt naast stonden die er ook niet zo over dachten als mijn ouders.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Het is wel erg moeilijk om niet naar 'mijn hoofd' te luisteren, tenminste dat vind ik. Begrijp wat je bedoelt hoor, maar het toepassen en geloven is een tweede..
Dank je, ik heb wel wat over voor mijn naasten.quote:
Rare ouders, sorry hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed door een stel ouders die mij mijn hele jeugd hebben verteld dat ik een naar mens was waar het nooit mee goed zou komen. Ik geloofde dat ook echt en dat maakt wie je bent. Tot ik anderen sprak die dat als totaal anders ervaarden, en zo steeds meer mensen. Op een gegeven moment zelfs familie die er toch echt naast stonden die er ook niet zo over dachten als mijn ouders.
Dat heeft er echt voor gezorgd dat ik anders naar mezelf ben gaan kijken. Van een selffullfilling prophecy ben ik veranderd naar iemand die ergens het tegendeel wil bewijzen en bij zichzelf denkt: Jammer voor jullie, maar ik weet iig dat ik een leuke meid ben, met idd wat onhebbelijkheden, maar zij missen een heel leuke dochter. En dat heeft jaren geduurd voor ik er zo over ben gaan denken, maar het is een vicieuze cirkel waar je uit moet stappen.
Dat is ook wat je in bepaald opzicht nodig hebt om die verandering in gang te zetten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.
Lijkt me een heerlijk gevoel trouwensEn ondanks dat ik het niet moet laten afhangen van meningen van buiten, is het toch verdomde fijn te horen.
Je weet voor jezelf wel waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare ouders, sorry hoor
En ik vind dat dus echt heel knap, dat jij er zo uit bent gekomen. Want het is idd een vicieuze cirkel waar het lastig uitkomen is..
Niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet voor jezelf wel waar het vandaan komt?
En nog steeds wil dat niet zeggen dat ik er soms niet van baal en het liever anders had gezien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare ouders, sorry hoor
En ik vind dat dus echt heel knap, dat jij er zo uit bent gekomen. Want het is idd een vicieuze cirkel waar het lastig uitkomen is..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga even poepen. Als ik klaar ben, mag je komen ruiken. Want ik hou van jou.
Je straalt wel zelfvertrouwen uit.Alleen ben je het vaak dus niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.
Lijkt me een heerlijk gevoel trouwensEn ondanks dat ik het niet moet laten afhangen van meningen van buiten, is het toch verdomde fijn te horen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
En nog steeds wil dat niet zeggen dat ik er soms niet van baal en het liever anders had gezien.
Maar wat je niet kan veranderen, moet je accepteren, en wat je niet kan accepteren moet je veranderen. Klinkt als een dooddoener, maar het werkt!
Nu heb ik wel medelijden met jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga even poepen. Als ik klaar ben, mag je komen ruiken. Want ik hou van jou.
Op t lijstje "waarom ik geen kinderen hoef"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik kan goed doen alsof wdbquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je straalt wel zelfvertrouwen uit.Alleen ben je het vaak dus niet.
En je bent inderdaad gewoon een leuk mens. Meestal dan he
It's time for an intervention!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie me stiekem de AA ingelokt?
quote:
De AA?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie me stiekem de AA ingelokt?
En weer zat jij er achter hequote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peuter
You gotta love him!
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En weer zat jij er achter he
Jake uit 2,5 men tegen zijn vader "Yeah, but you got to love me!"quote:
quote:
quote:
huh, waren toch nog bezig met t voorbereiden? Anders was die wel lamequote:
Miss, we waren nog niet begonnen, hoor ik net.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, waren toch nog bezig met t voorbereiden? Anders was die wel lame
Dat ligt niet aan 'dit', maar aan jou. Jij maakt je zelfbeeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, dit is zo slecht voor mijn zelfbeeld
Daar hadden we het ook over met je CV, ruim 80% van je huidige werkzaamheden stonden er niet eens opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, dit is zo slecht voor mijn zelfbeeld
Maar dat word natuurlijk wel versterkt door gedrag van mensen om je heen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan 'dit', maar aan jou. Jij maakt je zelfbeeld.
Mind the PIquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan 'dit', maar aan jou. Jij maakt je zelfbeeld.
Zij maakt de keuze om daar in te geloven. En ja, daar stap je niet zomaar overheen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Maar dat word natuurlijk wel versterkt door gedrag van mensen om je heen.
Zeker als het van mensen komt die heel dicht bij je staan.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook over met je CV, ruim 80% van je huidige werkzaamheden stonden er niet eens opwaarmee je jezelf veel lager inschaalde
Ik denk, ik geef je nog ff een trap na om te kijken of je die complimenten en tips wel echt ter harte neemt.quote:
In hoeverre je je dat aantrekt is aan jou.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat word natuurlijk wel versterkt door gedrag van mensen om je heen.
Zeker als het van mensen komt die heel dicht bij je staan.
Ik krijg verdacht veel trappen de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk, ik geef je nog ff een trap na om te kijken of je die complimenten en tips wel echt ter harte neemt.
Schaamt ze zich nog steeds voor dat pornoverleden? Ik vond het een hoogtepunt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook over met je CV, ruim 80% van je huidige werkzaamheden stonden er niet eens opwaarmee je jezelf veel lager inschaalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |