No problem! Als ik in een rol kan spelen om iemand zijn ambities te verwezenlijken dan doe ik dat graag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Kluts het volgende:
Dat ga ik zeker in gedachten houden Air, wederom tof van je!
Je wil te graag.quote:
ik ben zoquote:
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Ik ben ook van het punt gekomen waar jij zit.
Ik heb me erbij neergelegd dat ik me niet moet conformeren aan wat de verwachtingen van andere mensen zijn, dat ik me moet aanpassen aan anderen om leuk gevonden te worden en dat ook ik, met mijn onhebbelijkheden en soms vreselijke eigenschappen een leuk mens ben. En dat het vooral jammer is voor degenen die dat niet zien, ik leg me er steeds meer bij neer.
Als je op een gegeven moment zelfvertrouwen hebt straal je dat ook uit, en dan werkt dat door en gaat het vanzelf. Dat proces is dus niet het moeilijkste, de omschakeling daarentegen wel, dat klopt. Maar dat kan jij ook!
Je bent een leuk, gezellig mens, je kan over van alles meepraten, bent intelligent, ik vind je een heel goeie moeder en wees trots op de kracht en weerbaarheid die je hebt. Dat is echt heel veel waard.
Zijn dat wel het type nerds waar je graag mee werkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Software voor de zorg. ( grofgezegd)
Omdat jij sterk bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit eens medelijden?
Wat ben je toch een nobel mens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat jij sterk bentmaar als je medelijden wilt hebben, wil ik je zo wel ff helpen met douchen.
Ik ben opgevoed door een stel ouders die mij mijn hele jeugd hebben verteld dat ik een naar mens was waar het nooit mee goed zou komen. Ik geloofde dat ook echt en dat maakt wie je bent. Tot ik anderen sprak die dat als totaal anders ervaarden, en zo steeds meer mensen. Op een gegeven moment zelfs familie die er toch echt naast stonden die er ook niet zo over dachten als mijn ouders.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Het is wel erg moeilijk om niet naar 'mijn hoofd' te luisteren, tenminste dat vind ik. Begrijp wat je bedoelt hoor, maar het toepassen en geloven is een tweede..
Dank je, ik heb wel wat over voor mijn naasten.quote:
Rare ouders, sorry hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed door een stel ouders die mij mijn hele jeugd hebben verteld dat ik een naar mens was waar het nooit mee goed zou komen. Ik geloofde dat ook echt en dat maakt wie je bent. Tot ik anderen sprak die dat als totaal anders ervaarden, en zo steeds meer mensen. Op een gegeven moment zelfs familie die er toch echt naast stonden die er ook niet zo over dachten als mijn ouders.
Dat heeft er echt voor gezorgd dat ik anders naar mezelf ben gaan kijken. Van een selffullfilling prophecy ben ik veranderd naar iemand die ergens het tegendeel wil bewijzen en bij zichzelf denkt: Jammer voor jullie, maar ik weet iig dat ik een leuke meid ben, met idd wat onhebbelijkheden, maar zij missen een heel leuke dochter. En dat heeft jaren geduurd voor ik er zo over ben gaan denken, maar het is een vicieuze cirkel waar je uit moet stappen.
Dat is ook wat je in bepaald opzicht nodig hebt om die verandering in gang te zetten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.
Lijkt me een heerlijk gevoel trouwensEn ondanks dat ik het niet moet laten afhangen van meningen van buiten, is het toch verdomde fijn te horen.
Je weet voor jezelf wel waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare ouders, sorry hoor
En ik vind dat dus echt heel knap, dat jij er zo uit bent gekomen. Want het is idd een vicieuze cirkel waar het lastig uitkomen is..
Niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet voor jezelf wel waar het vandaan komt?
En nog steeds wil dat niet zeggen dat ik er soms niet van baal en het liever anders had gezien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare ouders, sorry hoor
En ik vind dat dus echt heel knap, dat jij er zo uit bent gekomen. Want het is idd een vicieuze cirkel waar het lastig uitkomen is..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga even poepen. Als ik klaar ben, mag je komen ruiken. Want ik hou van jou.
Je straalt wel zelfvertrouwen uit.Alleen ben je het vaak dus niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo, als ik het geloof, straal ik het uit. Maar het zit best diep merk ik. Het is wel beter dan het was, dus er zit vooruitgang in, maar bij lange na niet genoeg.
Lijkt me een heerlijk gevoel trouwensEn ondanks dat ik het niet moet laten afhangen van meningen van buiten, is het toch verdomde fijn te horen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
En nog steeds wil dat niet zeggen dat ik er soms niet van baal en het liever anders had gezien.
Maar wat je niet kan veranderen, moet je accepteren, en wat je niet kan accepteren moet je veranderen. Klinkt als een dooddoener, maar het werkt!
Nu heb ik wel medelijden met jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga even poepen. Als ik klaar ben, mag je komen ruiken. Want ik hou van jou.
Op t lijstje "waarom ik geen kinderen hoef"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik kan goed doen alsof wdbquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je straalt wel zelfvertrouwen uit.Alleen ben je het vaak dus niet.
En je bent inderdaad gewoon een leuk mens. Meestal dan he
It's time for an intervention!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie me stiekem de AA ingelokt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |