quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee, wordt er niet echt warm van, sorry knul
Tjah sorry, ik voel geen chemie tussen ons, dus je kunt beter stoppen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alweer niet
Vanmorgen ook al niet
Zoveel keus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:44 schreef PeuRac het volgende:
Nog 12min, dan is t programma over de Britse SOE voorbij en dan ga ik maar eens kijken welke van mn kussens ik ga knuffelen
Bezoek moet ook kunnen slapenquote:
Nu ben ik alleenquote:
quote:
Je hebt ons nog!quote:
I knowquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar toch voel ik me alleen
Moet je ook niet teveel doen hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh zo kut is dat, malen over hoe stom je bent geweest enzo
Ja maar ik was het niet met opzetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel doen he![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh zo kut is dat, malen over hoe stom je bent geweest enzo
quote:
omschrijving?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:13 schreef S95Sedan het volgende:
Grr, kan dus echt niet uitstaan dat ik een nummer niet kan vinden
LOL, dat zou geweldig zijn, om iets alleen op tape uit te brengenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ze moeten gewoon dat bandje tekoop zetten dan gooi ik hem zelf wel over naar digitaal![]()
![]()
Is alweer een tijdje uit/oud hoor, 1994 als ik het goed hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, dat zou geweldig zijn, om iets alleen op tape uit te brengen
Toen had k al 1 CDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje uit/oud hoor, 1994 als ik het goed heb
net terug van t stappen?quote:
nog leuke jongens ontmoet?quote:
Wat stomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:34 schreef Cue_ het volgende:
Neuh, niet echt.
Ja eentje.. maar die wou z'n nummer niet geven.
Halen voor 2013, iig in NL, anders moet je 2 keer examen doen, voor lichte en zware, ook als je al ouder bent dan 25..quote:
Dat kan niet, 2012 vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Halen voor 2013, iig in NL, anders moet je 2 keer examen doen, voor lichte en zware, ook als je al ouder bent dan 25..
Kan em ook in t buitenland halen, binnen de EU is t toch 1 dingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Halen voor 2013, iig in NL, anders moet je 2 keer examen doen, voor lichte en zware, ook als je al ouder bent dan 25..
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan em ook in t buitenland halen, binnen de EU is t toch 1 ding![]()
Ik ben mn kussens nu echt knuffelen, heb de keuze kunnen maken![]()
niet echtquote:
Duidelijkquote:
Dat doet ze wel vaker niet hier. Ga dat kind eens opvoeden Snuit.quote:
Onbegonnen werkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet ze wel vaker niet hier. Ga dat kind eens opvoeden Snuit.
Ga je jezelf nu alweer volvreten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
Oj straks met ouders en zus eten, zo geen zin in...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je jezelf nu alweer volvreten?
Het eten is het probleem ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of dat jij er dik van word, gek mens
pics van je zusjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
Oj straks met ouders en zus eten, zo geen zin in...
Valt weer mee danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het eten is het probleem ook niet
Zusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt weer mee dan![]()
Geen zin in je ouders en zusje dan?
quote:
Oh dat heeft nooit goed gezeten, half jeugdtraumaquote:
De instelling voor blinden en slechtzienden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gewerkt met Visio?
Gewoon proberen te negeren en het op een zuipen zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heeft nooit goed gezeten, half jeugdtrauma
Totaal geen zin in haar en haar gepoch en gedoeIk wil niet
Heeft ze geen enkele leuke eigenschap?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heeft nooit goed gezeten, half jeugdtrauma
Totaal geen zin in haar en haar gepoch en gedoeIk wil niet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon proberen te negeren en het op een zuipen zetten
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gewerkt met Visio?
Oh ongetwijfeld, maar het is gewoon geen leuk mens, het klikt totaal niet. Zo met iedereen bij elkaar voel ik me altijd zó het zwarte schaap..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft ze geen enkele leuke eigenschap?
Dus dan heb je drie leuke mensen om je op te richten ipv met haar bezig zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet, ik en kleine man moeten (z.s.m.
) naar huis rijden.
Haha ja, ga wel lekker bij mijn moeder zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus dan heb je drie leuke mensen om je op te richten ipv met haar bezig zijn.
Dat laatste heb ik ook jarenlang gehad, dat werd ook aardig gevoed door opmerkingen door de familie gemaakt. Ergens onderweg heb ik dat los gelaten. Dan heb ik maar geen man, niet veel geld op de spaarrekening, niet mijn droombaan. Ik ben wel een enorm leuk mens, is ook wat waard.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld, maar het is gewoon geen leuk mens, het klikt totaal niet. Zo met iedereen bij elkaar voel ik me altijd zó het zwarte schaap..
Is dat ingewikkeld, of is het te doen als je verder wel met gewend bent te werken met andere onderdelen van Office? Ik heb een projectje van mijn manager gekregen waar ik Visio bij nodig heb. Ben het aan het downloaden nu, maar vroeg me af of het erg moeilijk is.quote:
Op schoot?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, ga wel lekker bij mijn moeder zitten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook jarenlang gehad, dat werd ook aardig gevoed door opmerkingen door de familie gemaakt. Ergens onderweg heb ik dat los gelaten. Dan heb ik maar geen man, niet veel geld op de spaarrekening, niet mijn droombaan. Ik ben wel een enorm leuk mens, is ook wat waard.
quote:
Doe daar eens wat aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben nog niet zover vrees ik.
Nee, ik ben braaf gewordenquote:
quote:
Als je ervaring hebt met andere Office producten, dan is er goed mee te werken. Mag je processen gaan uittekenen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
Is dat ingewikkeld, of is het te doen als je verder wel met gewend bent te werken met andere onderdelen van Office? Ik heb een projectje van mijn manager gekregen waar ik Visio bij nodig heb. Ben het aan het downloaden nu, maar vroeg me af of het erg moeilijk is.
Zet het maar op de lijst dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb al zoveel herstelwerkzaamheden.
* missbehavin rolt de to-do-list uit...quote:
Oh, dan hoeft het geen probleem te zijn. Ja, ik moet een nieuw proces bedenken mbt het offertetraject/stukje sales. ( admin-afhandeling ervan). Heb tegen manager gezegd dat ik het nog nooit gedaan heb, maar zij is ervan overtuigd dat ik het kan en ik vind het ook wel een leuke klus!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ervaring hebt met andere Office producten, dan is er goed mee te werken. Mag je processen gaan uittekenen?
Ik moet het nog helemaal bedenken, maar ik dacht, laat ik eerst Visio gaan downloaden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef ArTiC het volgende:
Als je in je hoofd al weet hoe je proces eruit moet zien is Visio niks meer dan klikken, slepen en lijntjes trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |