Als je toch ook bier hebt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je hier bier wijn drinken en patat eten?
Het klinkt wel zodanig cute dat IK er haast accuut koters van zou willen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik net in bed lag vannacht hoorde ik trippeltrippeltrippel, badkamerdeur open, een 'Oh, verkeerd', mijn deur open, en zonder enig geluid te maken klom hij bij me in bed, kroop tegen mijn rug aan met zijn neus in mijn haar en terwijl hij een zucht van verlichting slaakte hoorde ik: 'Lekker zo zeg.' Ik dacht: laat maar gaan, dan slaaptie tenminste uit.
I was wrong.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je hier bier wijn drinken en patat eten?
Ik ga vandaag weer biertjes kopen. In de speciaalzaak neuzen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je toch ook bier hebt...patat is weer een tijdje geleden
Ze zijn niet meteen drie, dat is wel weer jammer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt wel zodanig cute dat IK er haast accuut koters van zou willen.
Beter kom je naar de Jopenkerk jong.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je toch ook bier hebt...patat is weer een tijdje geleden
Gotta love himquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik net in bed lag vannacht hoorde ik trippeltrippeltrippel, badkamerdeur open, een 'Oh, verkeerd', mijn deur open, en zonder enig geluid te maken klom hij bij me in bed, kroop tegen mijn rug aan met zijn neus in mijn haar en terwijl hij een zucht van verlichting slaakte hoorde ik: 'Lekker zo zeg.' Ik dacht: laat maar gaan, dan slaaptie tenminste uit.
I was wrong.
En ze blijven t ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zijn niet meteen drie, dat is wel weer jammer.
nice, waar zit die ergens?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter kom je naar de Jopenkerk jong.
[ afbeelding ]
Dus zo makkelijk ben ik vervangenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter kom je naar de Jopenkerk jong.
[ afbeelding ]
mannen zijn beterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk ben ik vervangen
Door een man nog wel
quote:
Gelukkig was Peuter ook al leuk toen hij 2 wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zijn niet meteen drie, dat is wel weer jammer.
Zo makkelijk als dat gaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk ben ik vervangen
Door een man nog wel
Het is wel duidelijk hoe graag je mijn gezelschap wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo makkelijk als dat gaat.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
Douchen. Peuterdingen. Werken. Etcetera. Daag!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk hoe graag je mijn gezelschap wil
Werkze!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo wanhopig dat je zelfs Peu uitnodigt
Arm kind
Wat ben ik ook een verschrikkelijke lul hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo wanhopig dat je zelfs Peu uitnodigt
Arm kind
Stommerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nou, idd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een verschrikkelijke lul hè.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stommerdmaak dan gewoon tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik heb maar 24 uur in een dagquote:
Klinkt heftig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb maar 24 uur in een dag
Ben dit hele weekend al aan het rennen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb maar 24 uur in een dag
Ben dit hele weekend al aan het rennen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt heftig.
Hardlopen je ouders ook?
Vandaag ouders, vanavond opruimen, afwassen en caaf-hok.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb alleen zondag avond wat, verder niks
's-Gravenhage, dat zeg je deftig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
Vandaag ouders, vanavond opruimen, afwassen en caaf-hok.
Morgen lunch met JoeBravo en daarna naar 's Gravenhage.
Allemaal leuk (nou ja, behalve vanavond dan), maar wel druk.
Goed hèquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's-Gravenhage, dat zeg je deftig.Wat kom je hier doen?
Maar dan ben je niet de héle avond bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag ouders, vanavond opruimen, afwassen en caaf-hok.
Morgen lunch met JoeBravo en daarna naar 's Gravenhage.
Allemaal leuk (nou ja, behalve vanavond dan), maar wel druk.
Binnen- én buitenkantquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
Ga je het caaf-hok afwassen/schoonmaken?
En dan bedoel ik de buitenkant.
Reistijd niet vergeten hèquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet de héle avond bezigEn Joe komt ook niet om 9u morgen ochtend
Heb je dat kussenhoesding nog wel kunnen redden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnen- én buitenkant
Geen krijtstreep meer
WIN-KE-LENquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef -Engel- het volgende:
Zo tandenpoetsen, richting BFF en dan SHOPPEN/gezellig/film etc.
Ja hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je dat kussenhoesding nog wel kunnen redden?
[..]
WIN-KE-LEN
ja snap ik, je wilt uitgerust zijn morgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Reistijd niet vergeten hè
En ik eet bij m'n ouders.
En ik heb m'n schoonheidsslaapje nodig na alle stress van afgelopen weeken voor de drukke week die ik voor de boeg heb
Preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja snap ik, je wilt uitgerust zijn morgenen komende week natuurlijk de training
alleen maar goed toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Preciesen ik ben om onduidelijke redenen boven m'n max-uren ingedeeld
dus ook echt een drukke week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |