Ik hossel de chicks hier ja, jij mag wat over blijftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom passen wij zo goed bij elkaar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hossel de chicks hier ja, jij mag wat over blijft
ik ben een lieve zorgzame negerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja iets
[..]
Terecht ende logisch
Dat klopt. Wel bijna.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
djkoelkast kent viervoeters niet uit zijn hoofd
jij hebt popjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hossel de chicks hier ja, jij mag wat over blijft
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
En je weet dat t aan is want we staan voor je kanis!!
Wederom voor die tjappies mammies neven en dames!!
En je weet ut! We zijn niet vies van een fissa!
Wekelijks een nieuwe sport om te rocken voor die menigte!
Moet wel, maar er bestaat altijd die kleine kans dat...quote:
Waar? Wie? Hoe?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moord bij mijn mams in de straat
Ach ja iedereen moet etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
In drenthe?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik voel mij heeeeeeeeeeeel ongewenst ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en sharr en bhzakje en lovelylady en myra
Hoi knetterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat, je bent echt nergens meer veiligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jeweetzellef. Rijna, waar ze die flikkers wegpesten.quote:
Hoe aangetroffen? of liquidatie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef sharr het volgende:
Knetter, je mag in Oud-Beijerland komen wonen hoor. Het is hier soms best veilig.
ik hossel chiiiiiiiiiiiicks, tot ik bewijs heb val jij daar niet onderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij heeeeeeeeeeeel ongewenst ook![]()
Tss!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik hossel chiiiiiiiiiiiicks, tot ik bewijs heb val jij daar niet onder [ afbeelding ]
Viro mag jou [ afbeelding ]
Ik ook ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef Patje1987 het volgende:
Eggs mag ik dat spul dat jij rookt ook hebben?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!!!
Doe eens lief tegen mij!!
Ja hij is best fout bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!!!
Doe eens lief tegen mij!!
Probeer jij mij nou te koppelen aan een zwangere chick?quote:
In that case... you're on my list after huppelmutsquote:
Behoorlijk jaquote:
quote:
piep piep piep piep piep piep piep 7 uur?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Blaaablaaaa ja
Er komt straks een trein bij jou langs,
Leiden stevenshof is het veiligst hier afgelopen 10 jaar geen enkele moordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
haha totdat je papendorp kent
Nitrouz woont op Leidsche Rijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
haha totdat je papendorp kent
Nee 23:02quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
piep piep piep piep piep piep piep 7 uur?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
piep piep piep piep piep piep piep 7 uur?
gelukkigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef sharr het volgende:
[..]
beetje koppijn van het janken
Maar verder een stuk beter
Ik snap hem nog steeds niet en voel me nu ook behoorlijk in de zeik genomenquote:
arme sharr... gaat het ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef sharr het volgende:
[..]
beetje koppijn van het janken
Maar verder een stuk beter
Jij bent de enige die hem niet snapt hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet en voel me nu ook behoorlijk in de zeik genomen
3 jaar geen moord geweest hier in Utreg. Die in de Overvecht was de 1e in 3 jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leiden stevenshof is het veiligst hier afgelopen 10 jaar geen enkele moord
quote:
quote:
Luisteren jullie wel naar Eggs?quote:
Veel belandt in de doofpotquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
3 jaar geen moord geweest hier in Utreg. Die in de Overvecht was de 1e in 3 jaar.
Geloof je hetzelf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In papendorp worden denk ik de meeste moorden gepleegd in heel nl
Knetter ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hem niet snapt he
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luisteren jullie wel naar Eggs?
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat snapt ze niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hem niet snapt he
Jij bent zo een thuglife of niet dang.quote:
datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee
Ik praat gewoon een beetje mee
Maar ik kan mij niet herinneren dat hier geen moord gepleegd is, (op 1 dood gevonden in een huiskamer na) gezellige boel dus op basis van cijfers hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
3 jaar geen moord geweest hier in Utreg. Die in de Overvecht was de 1e in 3 jaar.
Jij woont zeker in zo een dorp, of niet dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kan mij niet herinneren dat hier geen moord gepleegd is, (op 1 dood gevonden in een huiskamer na) gezellige boel dus op basis van cijfers hier
Nee zeker nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent zo een thuglife of niet dang.
Nee, geen pintloosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet je niet werken. Kebab verkopen enzo aan mij enzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
EggsTC heeft vannacht mijn Hart Gestolen
Leidenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij woont zeker in zo een dorp, of niet dan?
Dude?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet je niet werken. Kebab verkopen enzo aan mij enzo?
Truste hups... controleer je kast ff en kijk onder je bed. Er kan een neger daar aanwezig zijnquote:
of haar zoontjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Truste hups... controleer je kast ff en kijk onder je bed. Er kan een neger daar aanwezig zijn
Zal ik jouw nummer eens posten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is mijn nummer hoe kom je daaraan?
Moet je maar bellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit quote ik even. Wie krijg ik aan de lijn?
Ik heb nog honger. Een durum doner alstublieft.quote:
Durum donerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb nog honger. Een durum doner alstublieft.
uitvallen.. dat doet iequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat doet 'ie? Of wat doet 'ie niet?
Nieuwe kopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uitvallen.. dat doet ie
Waar ligt het aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uitvallen.. dat doet ie
Jaaaa!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef sharr het volgende:
Ik heb best wel trek in een broodje falafel zo. Vegetarische shit enzo.
Heel hard slaan. Hoe durft 'ie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uitvallen.. dat doet ie
Het is een joods complot. Ze spelen tegen Ajax/Twente 200% en tegen Heracles/Willem II 50%. Er moet wat zijn aan de inzet.quote:
Ik wil een turkse pizza.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef sharr het volgende:
ik heb ff snel een paar spiegel eitjes gemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja precies. Voor dat salaris zou ik elke week 200% geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is een joods complot. Ze spelen tegen Ajax/Twente 200% en tegen Heracles/Willem II 50%. Er moet wat zijn aan de inzet.
Bazensignature heb je.quote:
geen geldquote:
los contact binnen in.. binnenkort laat ik het makenquote:
Aah, okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, maar falafel vind ik lekkerrrrr!!
dan ben je niet een goede vegetarierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, maar falafel vindt ik lekkerrrrr!!
dat zegt ze ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan ben je niet een goede vegetarier
Dat is ze ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het moet wel fastfood blijven, en niet zelfmaakspulquote:
Ik ben ook geen vegetarier, want ik houuu van vleeesch!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
saucijzenbroodje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Het moet wel fastfood blijven, en niet zelfmaakspul
Popje lust wel een lekkere kalkoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vegetarier, want ik houuu van vleeesch!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef sharr het volgende:
WERKEN VIEZEFRED!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
door pesto stink je uit je mondjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef sharr het volgende:
Ik heb wel trek in een kaasbroodje nu. Of een mozzarella pesto tosti
inderdaad, ik heb nog nooit van een melkbroodje gehoordquote:
Merk jij toch niets vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
door pesto stink je uit je mondje
nu wil ik geen spiegel eitjes meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef sharr het volgende:
Ik heb wel trek in een kaasbroodje nu. Of een mozzarella pesto tosti
neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Beach het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nog nooit van een melkbroodje gehoord
mijn gok is dat het een andere benaming is voor wentelteefjes/verloren brood?
Moet je honing drinken en ook veel zoutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Ik durf niet meer te hoesten omdat pijn in ribben
Zijn ze gekneusd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Ik durf niet meer te hoesten omdat pijn in ribben
Honing door de theequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Moet je honing drinken en ook veel zout
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Beach het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nog nooit van een melkbroodje gehoord
mijn gok is dat het een andere benaming is voor wentelteefjes/verloren brood?
Goddommequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
WERKEN VIEZEFRED!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, ik heb nu al vijf weken zulke hoestbuien dat ik denk ik spierpijn heb ofzoquote:
\oohhquote:
Door hoesten kan je je ribben ook kneuzenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al vijf weken zulke hoestbuien dat ik denk ik spierpijn heb ofzoZelfs ademhalen doet pijn
Ik heb helemaal geen warme chocolademelk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Melkbroodje in je warme chocolademelk
Ik heb ooit een keer zo vaak heel hard gehoest, dat mijn ribben licht gekneusd warenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al vijf weken zulke hoestbuien dat ik denk ik spierpijn heb ofzoZelfs ademhalen doet pijn
amaiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
0-2 verloren van 10 spelers van Telstar_____________________________!
Kaasvlinderquote:
Kan zijn dat je ribben zijn gekneusd. Toch maar ff langs de huisarts gaan ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Even kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Ragboer het volgende:
VOOR DE MENSEN DIE HONGER HEBBEN, HIJ IS WEER OPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: Mustafa Döner
Kan dat serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer zo vaak heel hard gehoest, dat mijn ribben licht gekneusd waren
Ja en dat blijf je ook echt lang voelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan zijn dat je ribben zijn gekneusd. Toch maar ff langs de huisarts gaan ofzo.
Ik heb vaak gekneusde ribben gehad, dus ik ken het gevoel.
hoe dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan zal je dat waarschijnlijk wel hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Kan dat serieusIk denk dat dat dan een beetje aan de hand is, ik kan me niet eens meer uitstrekken/bewegen zonder pijn ook
Ik ben echt al twee keer langs geweest, nu heb ik anti bioticum gehad, maar ik moest diep inademen met zo'n luisterding, en dat deed gewoon superpijn, maar hij zei er niets vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
minder sperma slikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben echt al twee keer langs geweest, nu heb ik anti bioticum gehad, maar ik moest diep inademen met zo'n luisterding, en dat deed gewoon superpijn, maar hij zei er niets van
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Popje-popje het volgende:
Albert Hoffman Hij verwierf vooral bekendheid als ontdekker van de hallucinogene stof LSD.
Wat is LSD?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Popje-popje het volgende:
Albert Hoffman Hij verwierf vooral bekendheid als ontdekker van de hallucinogene stof LSD.
Zoals jij het beschrijft lijkt het erop dat je ribben zijn gekneusd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Kan dat serieusIk denk dat dat dan een beetje aan de hand is, ik kan me niet eens meer uitstrekken/bewegen zonder pijn ook
en dit dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja en dat blijf je ook echt lang voelen
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ben er ook voor naar de huisarts geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben echt al twee keer langs geweest, nu heb ik anti bioticum gehad, maar ik moest diep inademen met zo'n luisterding, en dat deed gewoon superpijn, maar hij zei er niets van
slaap lekekrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga maar eens naar tukkerdetukland.
lekker slapen kleinen ajaciedjenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga maar eens naar tukkerdetukland.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef sharr het volgende:
Ik ga even naar boven verhuizen en een dildo innemen, tot strakjens.
okeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef sharr het volgende:
Ik ga even naar boven verhuizen en paracetamol innemen, tot strakjens.
tot zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef sharr het volgende:
Tot zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef sharr het volgende:
LSD (C20H25N3O) is een molecuul dat kan worden gebruikt als drug. LSD 1938 werd gesynthetiseerd door de Zwitser Albert Hofmann. LSD is een afkorting van het Duitse woord Lysergsäure-diäthylamid, wat in het Nederlands vertaald wordt als lyserginezuurdiëthylamide.quote:
Wat is het effect precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
LSD (C20H25N3O) is een molecuul dat kan worden gebruikt als drug. LSD 1938 werd gesynthetiseerd door de Zwitser Albert Hofmann. LSD is een afkorting van het Duitse woord Lysergsäure-diäthylamid, wat in het Nederlands vertaald wordt als lyserginezuurdiëthylamide.
LSD veroorzaakt sterke trips. Gedurende de trips is de gebruiker bij bewustzijn en lichamelijk fit. LSD veroorzaakt bij de meeste gebruikers sterke visuele hallucinaties, diepe gedachten, de tijdsperceptie verandert en er is sprake van synesthesie (bijvoorbeeld kleuren horen of geluiden zien). Ook is er sprake van een opkomen van vergeten herinneringen of een nieuwe interpretatie van eerdere (levens-)ervaringen.quote:
Kan het ook in één zinnetje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
LSD veroorzaakt sterke trips. Gedurende de trips is de gebruiker bij bewustzijn en lichamelijk fit. LSD veroorzaakt bij de meeste gebruikers sterke visuele hallucinaties, diepe gedachten, de tijdsperceptie verandert en er is sprake van synesthesie (bijvoorbeeld kleuren horen of geluiden zien). Ook is er sprake van een opkomen van vergeten herinneringen of een nieuwe interpretatie van eerdere (levens-)ervaringen.
De visuele effecten manifesteren zich zowel met open ogen ("OEV" of "Open Eye Visuals") als met gesloten ogen ("Closed Eye Visuals"). Met open ogen merkt de gebruiker een opvallend sterkere patroonherkenning, ook op plaatsen waar er geen patroon aanwezig is, zoals willekeurige decoratie op een tegel. Licht en kleur worden intenser en heel normale objecten worden plots veel interessanter. Een wandeling in het bos kan een compleet nieuwe ervaring opleveren doordat de gebruiker elk klein detail opmerkt en er veel aandacht aan besteedt.
Bij gesloten ogen kunnen er abstracte patronen in verscheidene kleuren worden waargenomen, alsook concrete beelden die als het ware uit het geheugen worden opgevist, zoals cartoonfiguren. Er is soms ook een sterk gevoel van eenheid met het universum of eenheid met de natuur, alsook met de levende wezens rondom zich. Bij heel sterke dosis is er een tijdelijk verlies van de persoonlijkheid en mogelijke ervaringen van uittreding (zie depersonalisatie).
Gebruikers zijn door de indrukwekkende en misleidende interpretatie van de omgeving niet altijd in staat om rationeel te denken en een zogenoemde "trip sitter" of "trip guide" is altijd sterk aan te raden om de "tripper" in het oog te houden.
Een LSD-trip duurt meestal 6 tot 14 uur. Boven een kritische dosis (ongeveer 500 µg) heeft de hoeveelheid ingenomen LSD amper invloed op de intensiteit van de trip maar wel op de duur. De gewenning is vrij groot en er is een kruistolerantie met psilocybine (afkomstig van psilocybe). Na een trip is het gedurende 4 tot 14 dagen of zelfs nog langere tijd minder effectief om opnieuw LSD te gebruiken. LSD geeft een intense ervaring die de meeste gebruikers niet elke dag willen beleven. Na een sterke LSD-trip kan een gebruiker zich vaak nog enige dagen een beetje anders voelen, vanwege het verwerken van de opgedane ervaringen.
Een LSD-trip is meestal gebaseerd op wat er in je leeft, wat je van de trip verwacht, fantasieën en/of angsten ("set") of op wat er in de directe omgeving te vinden is ("setting"). Afhankelijk hiervan kan dit in een zeer positieve of juist zeer negatieve ervaring, een bad trip, resulteren. Een goede inschatting van de "set" en de "setting" is daarom essentieel.
Een bad trip kan een bijzonder angstaanjagende gebeurtenis zijn en wordt vaak veroorzaakt doordat de gebruiker niet goed in zijn vel zit (stress, mentale problemen) of doordat de trip wordt verstoord door een externe invloed (plotse dringende verplichtingen). De lange duur van een LSD trip zorgt ervoor dat, eens de gebruiker zich niet goed voelt bij de trip, dit nog een lange tijd kan blijven aanslepen en de gebruiker in een steeds diepere spiraal van negatieve gedachten terechtkomt. Van tevoren is het niet goed te voorspellen hoe een trip zal verlopen, maar het kiezen van een juiste "set" en "setting" verhoogt de kans dat negatieve effecten tijdig gecorrigeerd kunnen worden of kan erger doen voorkomen. De effecten van LSD zijn dus slecht voorspelbaar; daarom is een nuchter persoon in de aanwezigheid van iemand die 'tript' aangeraden. Om in geval van een bad trip destructieve handelingen (voor de persoon zelf) tegen te houden.
Het Europees waarnemingscentrum voor drugs en drugsverslaving meldt dat de straatwaarden van LSD varieerden in 2006 in de meeste Europese landen tussen de ¤ 5 en 11 per eenheid.[3]
Ik word tegengehouden door dat Dönerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
Geen mensen die honger hebben hier? Heb je honger kom naar: Mustafa Döner
Zie je er zo uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef sharr het volgende:
Zo, ben ik weer. The Cranberries hebben een nummer over mij gemaakt. Zombie.
Ook falafel voor jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik word tegengehouden door dat Döner
Toen ik net in de spiegel keek wel.quote:
Ik ben mijn grote kapsalon al aan het verorberenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
Geen mensen die honger hebben hier? Heb je honger kom naar: Mustafa Döner
* Beach verzint wat opbeurendsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Toen ik net in de spiegel keek wel.Ik schrok er gewoon zelf van
Maarja, het is algemeen bekend dat je er niet echt charmant uit kunt zien als je ziek bent.
Bestellen in de zaak. Niet hier.quote:
Mooi zo, want ik wist nog niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Fok is sowieso al opbeurend genoeg hoor Bietsj
BESTELDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bestellen in de zaak. Niet hier.
Echt hehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Beach het volgende:
Wat is dit een hardstyleplaat zo verneuken
Dat is aardig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
Degene met de lapo krijgt een drankje op de meet van mij.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
GEEN MUZIEK UIT DE NAAT WEGENS OMSTANDIGHEDEN! (lees: ouders)
BEUquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Godverdomme, woon je in een internaat ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godverdomme, woon je in een internaat ofzo?
Ik heb z'n nummer nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Beach het volgende:
Bel z'n ouders anders om te vragen of het toch mag.
Nu zie ik je woordgrap pasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godverdomme, woon je in een internaat ofzo?
Da's mooi naatje voor hemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe (inter)Naatje heeft een nieuwe bijnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |