quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef knoffel het volgende:
edit: las alleen de laatste regel >.<
Ik heb ook weleens buikpijn en bloed ik soms, dan ben ik toch ook niet gelijk zwanger?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef lolliestokje638 het volgende:
ik bedoel het serieus.. ik en mijn vriend zitten erg in angst.. is de kans echt klein? maar hoe kan het dan dat ik ineens buikpijn heb en bloed?
Dat komt omdat je dom bent. Je bent een kankerautist die een FOK! account maakt om een kankertopic aan te maken. Flikker nu gewoon op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef lolliestokje638 het volgende:
ik bedoel het serieus.. ik en mijn vriend zitten erg in angst.. is de kans echt klein? maar hoe kan het dan dat ik ineens buikpijn heb en bloed?
Als je zwanger bent hoort het dus niet te bloeden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef lolliestokje638 het volgende:
rot op met je kankerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dom bent. Je bent een kankerautist die een FOK! account maakt om een kankertopic aan te maken. Flikker nu gewoon op.
Ik zou een zwangerschapstest doen, bifi heeft best wel goede zaadcellen namelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
ik heb een bifiworst gepepen met een berenpak aan kan ik nu zwanger zijn alleen serieuse reacties graag x 9611niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |