trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow
nou slaap lekker he allemaal
gaan toch wel ff kijken, als het allemaal autisten zijn ben ik zo weer wegquote:
Nee johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
Neeeeeee !!!!! geen voetbal![]()
Weer over popje posten
We gaan biertje knalle op t Neude vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
gaan toch wel ff kijken, als het allemaal autisten zijn ben ik zo weer weg
Daar werd vroeger SR gehoudenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
We gaan biertje knalle op t Neude vriend.
jeweetzellefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
NEEE NOOITquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
IS HET UIT TUSSEN POPJE EN KOELKAST?
Mallerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar jij kent niet zo veel muziek heb ik het gevoel, kijk je leert ook veel als je naar ONZ Radio luistertquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Echt ziek, ik kom net van het neude vandaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja wel, dat zijn dan 2 puike acties om onz radio bekender mee te maken.quote:
Is vet chille muziek of nie ?quote:
wat gedaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Echt ziek, ik kom net van het neude vandaan
Ik ken best veel muziek, maar geen 80's en van dit genrequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar jij kent niet zo veel muziek heb ik het gevoel, kijk je leert ook veel als je naar ONZ Radio luistert
Dat feest zal nooit komen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
no offence, koelkast.
Jammer, ik kijk elke dag naar dit topic en dan hoop i dat het uit isquote:
En je weet dat t aan is want we staan voor je kanis!!quote:
You're not the only onequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
no offence, koelkast.
Vet chill vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja wel, dat zijn dan 2 puike acties om onz radio bekender mee te maken.
[..]
Is vet chille muziek of nie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |