preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik nog eens naar een piratenzender zou luisteren![]()
Maar hey, zo is Veronica ook begonnen ooit
die tune vind ik geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik nog eens naar een piratenzender zou luisteren![]()
Maar hey, zo is Veronica ook begonnen ooit
Je wilt niet weten hoe erg ik schrok toen ik werd gebeld. Mijn hele wereld stond stil.quote:
Ik heb hem er goed van langs gegeven dat ie volgende keer niet zo koppig moet zijn en meteen naar de eerste hulp moet bellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende keer als hij pijn heeft moet hij gelijk bellen
Hij wou vanavond al naar huis. Samen met mij en mijn broertje, we konden pas weg nadat de medicijnen begonnen te werken en hij in slaap viel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
dat is het beste, zorgen ze temiste goed voor hem.
Ik verstond het niet goedquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies![]()
mijn papa ookalleen die werd wel steeds opgepakt
00:00 tochhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hoe laat begint de nachtbagger op fok ONZ? middernacht toch of al eerder?
0:00 is Knetter onze nachthaas er ook weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Stipt om 0:00 !!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Bij onz radio de hele dag doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter en mag hij snel naar huisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ik schrok toen ik werd gebeld. Mijn hele wereld stond stil.
[..]
Ik heb hem er goed van langs gegeven dat ie volgende keer niet zo koppig moet zijn en meteen naar de eerste hulp moet bellen.
[..]
Hij wou vanavond al naar huis. Samen met mij en mijn broertje, we konden pas weg nadat de medicijnen begonnen te werken en hij in slaap viel.
Heyquote:
Jepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent echt van alle markten thuis he qua muziek.
Hey Popjequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter en mag hij snel naar huis
Van mij mag hij wel een weekje daar blijven, kan ie goed uitrusten ookal wil hij dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Viro![]()
Hoop dat je vader snel naar huis mag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |