Hij is leuk!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een man, kan geen 2 dingen tegelijk doen
haha, die is goed iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is leuk!!
Ze hebben auto's omgebouwd tot campers. Die ene gast rijdt rond in een citroen met een flat erop![]()
Ja dat was beter eggs
Hihi lueken stem pop pop popquote:
xDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb dorst, maar er zit nog maar 1 glas in het pak.
En als ik die pak, dan moet ik een nieuw pak uit de schuur pakken en daar heb ik geen zin in.
Dus dan maar geen drinken
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik wil ook wel jingles inspreken hoor![]()
ja maar .. ik weet niet hoe en watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.
Begin maar met Draakjejinglesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar .. ik weet niet hoe en wat
Heb je die van mij al over een muziekje heen geplaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.
Ik weet geen tekstenquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je die van mij al over een muziekje heen geplakt?
Dat heb ik atm nietquote:
Broodje Mario uit Utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Ragboer het volgende:
Daar ben ik wee lekkr dornken slecchte zaak het is niet eens middernacht geweest. Lekker broodjemario nu wergnaggelen. Is hier nog wart geburt?
We plannen zsm een teamviewersessie, dan leer ik je allesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet HOE!
net zo min als ik moet draaien
Audacity downen en lame.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet HOE!
net zo min als ik moet draaien
kijk eindelijk eens iets wat ik graag hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We plannen zsm een teamviewersessie, dan leer ik je allesq
Ik ben tegen gevloek op de radioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk aan R en spreek een jingle in over een kutplaat.
excl vloeken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tegen gevloek op de radio
denk aan mij en spreek inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tegen gevloek op de radio
Oe geile jingles makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |