Hij is leuk!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een man, kan geen 2 dingen tegelijk doen
haha, die is goed iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is leuk!!
Ze hebben auto's omgebouwd tot campers. Die ene gast rijdt rond in een citroen met een flat erop![]()
Ja dat was beter eggs
Hihi lueken stem pop pop popquote:
xDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb dorst, maar er zit nog maar 1 glas in het pak.
En als ik die pak, dan moet ik een nieuw pak uit de schuur pakken en daar heb ik geen zin in.
Dus dan maar geen drinken
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik wil ook wel jingles inspreken hoor![]()
ja maar .. ik weet niet hoe en watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.
Begin maar met Draakjejinglesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar .. ik weet niet hoe en wat
Heb je die van mij al over een muziekje heen geplaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.
Ik weet geen tekstenquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je die van mij al over een muziekje heen geplakt?
Dat heb ik atm nietquote:
Broodje Mario uit Utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Ragboer het volgende:
Daar ben ik wee lekkr dornken slecchte zaak het is niet eens middernacht geweest. Lekker broodjemario nu wergnaggelen. Is hier nog wart geburt?
We plannen zsm een teamviewersessie, dan leer ik je allesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet HOE!
net zo min als ik moet draaien
Audacity downen en lame.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet HOE!
net zo min als ik moet draaien
kijk eindelijk eens iets wat ik graag hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We plannen zsm een teamviewersessie, dan leer ik je allesq
Ik ben tegen gevloek op de radioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk aan R en spreek een jingle in over een kutplaat.
excl vloeken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tegen gevloek op de radio
denk aan mij en spreek inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tegen gevloek op de radio
Oe geile jingles makenquote:
Kan jij er geen censuurbliepjes overheen gooien danquote:
Dan kan ik net zo goed 1 lange bliep over de muziek doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij er geen censuurbliepjes overheen gooien dan![]()
Tevens ik zoek een masseur!! Door de stress schiet het me spontaan in de rug, nek en schouders![]()
Verga van de pijn ook meteen
Ik ga sowieso die ene van dat ene plaatje even insprekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed 1 lange bliep over de muziek doen![]()
Spreek maar wat in, wordt echt wel leuk.
Ik wil hem horenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt een hele slechte jingle gemaakt, vraag maar aan koelkast
uitgebreide kennisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef djkoelkast het volgende:
Deze held kent zijn hele top 100 uit zijn hoofd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www3.zippyshare.com/v/99276683/file.html
Groetjes KKJ
fixedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef Ragboer het volgende:
he eggstc doe een msuziek en minder praten
Jij bent hier de grootste prater.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef Ragboer het volgende:
he eggstc doe een msuziek en minder praten
Wel supermooiquote:
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www3.zippyshare.com/v/99276683/file.html
Groetjes KKJ
Nog niet de tijd gehad om die in de set te zetten, sec.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Eggs heb je die tekst van mij nog gedownload?
drugs zijn alleen slecht als je het onveranwoodelijk gebuirkt.quote:
Ja erg lekkere muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
Heerlijk om EggsTC te horen draaien na een stressvolle dag...
Kan zo wegdromen met Goa
Hoi hoe is het met je vader? En wat was er gebeurd? En kusjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
Kan zo wegdromen met Goa
en hoe gaat het met je vader?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
Kan zo wegdromen met Goa
Ik heb hem afgezet want R. is toch opgerot.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
koptelefoon doet zeer aan mijn harses..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet want R. is toch opgerot.
Hij had al een dag of 2 pijn aan zijn borst. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Bleek dat hij 6 verstopte aderen had. Volgens de artsen van het eerste hulp scheelde het niet veel, hij stond op het punt om een hart aanval te krijgen. Hij is toen gelijk opgenomen en gedotterd (aders vrijgemaakt). Nu moet hij een paar dagen in het ziekenhuis blijven voor observatiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoe is het met je vader? En wat was er gebeurd? En kusje
wie is r?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet want R. is toch opgerot.
Ex.quote:
Dat is wel schrikken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij had al een dag of 2 pijn aan zijn borst. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Bleek dat hij 6 verstopte aderen had. Volgens de artsen van het eerste hulp scheelde het niet veel, hij stond op het punt om een hart aanval te krijgen. Hij is toen gelijk opgenomen en gedotterd (aders vrijgemaakt). Nu moet hij een paar dagen in het ziekenhuis blijven voor observatie
volgende keer als hij pijn heeft moet hij gelijk bellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij had al een dag of 2 pijn aan zijn borst. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Bleek dat hij 6 verstopte aderen had. Volgens de artsen van het eerste hulp scheelde het niet veel, hij stond op het punt om een hart aanval te krijgen. Hij is toen gelijk opgenomen en gedotterd (aders vrijgemaakt). Nu moet hij een paar dagen in het ziekenhuis blijven voor observatie
dat is het beste, zorgen ze temiste goed voor hem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Das klote ja, mijn vader is vorig jaar 2x midden in de nacht wakker geworden met steken en 2x met ambulance naar ziekenhuis gebracht en daar op de hartbewaking moeten blijven. Ze weten nu nog niet wat het wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |