Leukkk, wordt weer gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Patje1987 het volgende:
Wij zijn morgen ook wel op tinychat
I know! Gelukkig heb ik ook veel steun uit Purm.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke beeb if you need me you know where you can find me...
Wait what?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Waarom gaat onzinradio 20 februari dood?
Rustig aan huppel, als jou wat overkomt weet ik helemaal niet meer wat ik moet doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat enz. Hij kan het nu krijgen zoals hij het wil.
Ik ga morgen over. Hoe of wat nog geen idee maar ik ben het spuugzat!!
Gaan we nog naar de meet pik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
maar nitrouz eh mattie. saai zonder jou jongen, ik sfeer het je op de nederlands vlag.
Groepscamchat zeg maarquote:
Episch..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
FT FC Utrecht [1 - 1] Heracles Almelo
3' [1 - 0] R.v. Wolfswinkel
33' B. Maertens
39' M.v.d. Maarel
52' K. Strootman
89' [1 - 1] E. Cairo
HAHAHAHAH 1-1
Ga uit die kleertjes dannnquote:
stilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
33' B. Maertens
39' M.v.d. Maarel
52' K. Strootman
89' [1 - 1] E. Cairo
HAHAHAHAH 1-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
jezus wat slecht van fcuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
33' B. Maertens
39' M.v.d. Maarel
52' K. Strootman
89' [1 - 1] E. Cairo
HAHAHAHAH 1-1
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
stilFeyenoord won thuis met 2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen voor koelkastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ga uit die kleertjes dannn
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
stilFeyenoord won van heraclesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag alleen maar luisteren/draaien/skypen/cammen als je een stijfje hebt. Dat weet je wel hequote:
quote:
ik heb het over het hele seizoenquote:
okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag alleen maar luisteren/draaien/skypen/cammen als je een stijfje hebt. Dat weet je wel he
ja nou en dikke piemolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
ik heb het over het hele seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |