Gewoon het normale jeugdjournaal toontje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Cerbie het volgende:
http://static.nos.nl/jeug(...)soppremierrutte.html
Lekker neutraal toontje ook.
Beetje jammer dat de NOS neutraal behoort te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gewoon het normale jeugdjournaal toontje.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef Cerbie het volgende:
ik schrok van m'n eigen avatar. Dit gaat niet werken.
Nee, fabeltjeskrant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb ik net gezien, Crazy on the outside, weer een ontzettende bagger film met Tim Allen
Ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef betyar het volgende:
Gaan jullie al pitten op een vrijdagavond??
Fo Shizzlequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, jullie zijn allemaal of al naar bed, of jullie zijn gaver dan ik en nog op stap.
Ik vind hem stom, wie maakt nou zoiets?quote:
Ooit Jan Tromp gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
Die Eerdmans is overigens wel de slechtste interviewer die ik ooit heb gezien. Wat een drama die man, de tering.
Ja, dat is ook niet veel soeps. Sowieso is dat Uitgesproken een onwijs kutprogramma.quote:
Ik vind die man zo zielig, echt een beetje meelijwekkend. Vergeleken met Tromp is Cohen echt M.L King.quote:
Ik denk gewoon dat Eerdmans serieus niet weet hoe hij een persoon moet interviewen. Hij heeft de neiging om keer op keer zijn eigen mening ertussen te proppen. Niet doen Joost, dat is niet de bedoeling. Houd op zn minst de schijn hoog.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik vind die man zo zielig, echt een beetje meelijwekkend. Vergeleken met Tromp is Cohen echt M.L King.
Bij de NL daily show was een leuk item over het interview met Wilders, over het gebrek aan kritische vragen. Een goed punt wat mij betreft, en het grootste nadeel van het 'uitgesproken' format.
Ik weet niet, dat is toch wel de bedoeling? Daarom is hij gevraagd lijkt me.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Eerdmans serieus niet weet hoe hij een persoon moet interviewen. Hij heeft de neiging om keer op keer zijn eigen mening ertussen te proppen. Niet doen Joost, dat is niet de bedoeling. Houd op zn minst de schijn hoog.
Is dat de bedoeling? Weet niet hoor, maar ik neem aan dat Joost een journalist moet voorstellen. Die laten hun eigen mening achterwege. Je hoort Paauw en Witteman toch ook niet telkens hun mening erdoorheen rammen? Ja, ze stellen vragen in een bepaalde richting, maar gaan niet zeggen 'ja, dat vind ik ook'.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat is toch wel de bedoeling? Daarom is hij gevraagd lijkt me.
Laatst trouwens bij WNL (letterlijk):
'interviewer': (over gasopslag onder de Noordzee) "Ja, maar wetenschappers enzo zien er wel iets in toch?"
'duider': "Ja dat kan wel zijn, maar ik vind het niks."
'interviewer': Oké, het volgende onderwerp.
![]()
Ik mis mijn goedemorgen Nederland
Het is ook meer de bedoeling van het format. P&W is veel objectiever (jaaahaaa Rechts fok! Allemaal linkse hobbyistenkerk-propaganda-indoctrinatie natuurlijk).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling? Weet niet hoor, maar ik neem aan dat Joost een journalist moet voorstellen. Die laten hun eigen mening achterwege. Je hoort Paauw en Witteman toch ook niet telkens hun mening erdoorheen rammen? Ja, ze stellen vragen in een bepaalde richting, maar gaan niet zeggen 'ja, dat vind ik ook'.
Om die tijd lag ik er net inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, jullie zijn allemaal of al naar bed, of jullie zijn gaver dan ik en nog op stap.
heb hem een paar keer gezien en dat was inderdaad wat het meeste opviel (en irriteerde) hij is vooral bezig zijn eigen mening te brengen. En als hij dan met iemand uit zijn eigen politieke hoek praat is het gewoon bijna genant.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Eerdmans serieus niet weet hoe hij een persoon moet interviewen. Hij heeft de neiging om keer op keer zijn eigen mening ertussen te proppen. Niet doen Joost, dat is niet de bedoeling. Houd op zn minst de schijn hoog.
Heb wat stukjes gezien uit zijn interview met Wilders. Om te janken zo slecht. Verder stelt hij ongewoon lange vragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb hem een paar keer gezien en dat was inderdaad wat het meeste opviel (en irriteerde) hij is vooral bezig zijn eigen mening te brengen. En als hij dan met iemand uit zijn eigen politieke hoek praat is het gewoon bijna genant.
Vergeet je pepperspray niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb vanavond een date en ik ben nu al knetternerveus.
Ja het is echt kansloos. Maar alles om de PO niet te links te laten lijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb wat stukjes gezien uit zijn interview met Wilders. Om te janken zo slecht. Verder stelt hij ongewoon lange vragen.
Tsja, als ze het daarvan moeten hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het is echt kansloos. Maar alles om de PO niet te links te laten lijken.
Tja ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, als ze het daarvan moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |