Hij is leuk!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een man, kan geen 2 dingen tegelijk doen
haha, die is goed iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is leuk!!
Ze hebben auto's omgebouwd tot campers. Die ene gast rijdt rond in een citroen met een flat erop![]()
Ja dat was beter eggs
Hihi lueken stem pop pop popquote:
xDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb dorst, maar er zit nog maar 1 glas in het pak.
En als ik die pak, dan moet ik een nieuw pak uit de schuur pakken en daar heb ik geen zin in.
Dus dan maar geen drinken
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik wil ook wel jingles inspreken hoor![]()
ja maar .. ik weet niet hoe en watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.
Begin maar met Draakjejinglesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar .. ik weet niet hoe en wat
Heb je die van mij al over een muziekje heen geplaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon doen en naar mij sturen, ik prak er wel jingles van.
Ik weet geen tekstenquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je die van mij al over een muziekje heen geplakt?
Dat heb ik atm nietquote:
Broodje Mario uit Utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Ragboer het volgende:
Daar ben ik wee lekkr dornken slecchte zaak het is niet eens middernacht geweest. Lekker broodjemario nu wergnaggelen. Is hier nog wart geburt?
We plannen zsm een teamviewersessie, dan leer ik je allesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet HOE!
net zo min als ik moet draaien
Audacity downen en lame.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet HOE!
net zo min als ik moet draaien
kijk eindelijk eens iets wat ik graag hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We plannen zsm een teamviewersessie, dan leer ik je allesq
Ik ben tegen gevloek op de radioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk aan R en spreek een jingle in over een kutplaat.
excl vloeken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tegen gevloek op de radio
denk aan mij en spreek inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tegen gevloek op de radio
Oe geile jingles makenquote:
Kan jij er geen censuurbliepjes overheen gooien danquote:
Dan kan ik net zo goed 1 lange bliep over de muziek doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij er geen censuurbliepjes overheen gooien dan![]()
Tevens ik zoek een masseur!! Door de stress schiet het me spontaan in de rug, nek en schouders![]()
Verga van de pijn ook meteen
Ik ga sowieso die ene van dat ene plaatje even insprekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed 1 lange bliep over de muziek doen![]()
Spreek maar wat in, wordt echt wel leuk.
Ik wil hem horenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt een hele slechte jingle gemaakt, vraag maar aan koelkast
uitgebreide kennisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef djkoelkast het volgende:
Deze held kent zijn hele top 100 uit zijn hoofd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www3.zippyshare.com/v/99276683/file.html
Groetjes KKJ
fixedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef Ragboer het volgende:
he eggstc doe een msuziek en minder praten
Jij bent hier de grootste prater.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef Ragboer het volgende:
he eggstc doe een msuziek en minder praten
Wel supermooiquote:
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www3.zippyshare.com/v/99276683/file.html
Groetjes KKJ
Nog niet de tijd gehad om die in de set te zetten, sec.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Eggs heb je die tekst van mij nog gedownload?
drugs zijn alleen slecht als je het onveranwoodelijk gebuirkt.quote:
Ja erg lekkere muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
Heerlijk om EggsTC te horen draaien na een stressvolle dag...
Kan zo wegdromen met Goa
Hoi hoe is het met je vader? En wat was er gebeurd? En kusjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
Kan zo wegdromen met Goa
en hoe gaat het met je vader?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
Kan zo wegdromen met Goa
Ik heb hem afgezet want R. is toch opgerot.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
koptelefoon doet zeer aan mijn harses..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet want R. is toch opgerot.
Hij had al een dag of 2 pijn aan zijn borst. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Bleek dat hij 6 verstopte aderen had. Volgens de artsen van het eerste hulp scheelde het niet veel, hij stond op het punt om een hart aanval te krijgen. Hij is toen gelijk opgenomen en gedotterd (aders vrijgemaakt). Nu moet hij een paar dagen in het ziekenhuis blijven voor observatiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoe is het met je vader? En wat was er gebeurd? En kusje
wie is r?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet want R. is toch opgerot.
Ex.quote:
Dat is wel schrikken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij had al een dag of 2 pijn aan zijn borst. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Bleek dat hij 6 verstopte aderen had. Volgens de artsen van het eerste hulp scheelde het niet veel, hij stond op het punt om een hart aanval te krijgen. Hij is toen gelijk opgenomen en gedotterd (aders vrijgemaakt). Nu moet hij een paar dagen in het ziekenhuis blijven voor observatie
volgende keer als hij pijn heeft moet hij gelijk bellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij had al een dag of 2 pijn aan zijn borst. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Bleek dat hij 6 verstopte aderen had. Volgens de artsen van het eerste hulp scheelde het niet veel, hij stond op het punt om een hart aanval te krijgen. Hij is toen gelijk opgenomen en gedotterd (aders vrijgemaakt). Nu moet hij een paar dagen in het ziekenhuis blijven voor observatie
dat is het beste, zorgen ze temiste goed voor hem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Das klote ja, mijn vader is vorig jaar 2x midden in de nacht wakker geworden met steken en 2x met ambulance naar ziekenhuis gebracht en daar op de hartbewaking moeten blijven. Ze weten nu nog niet wat het wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik nog eens naar een piratenzender zou luisteren![]()
Maar hey, zo is Veronica ook begonnen ooit
die tune vind ik geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik nog eens naar een piratenzender zou luisteren![]()
Maar hey, zo is Veronica ook begonnen ooit
Je wilt niet weten hoe erg ik schrok toen ik werd gebeld. Mijn hele wereld stond stil.quote:
Ik heb hem er goed van langs gegeven dat ie volgende keer niet zo koppig moet zijn en meteen naar de eerste hulp moet bellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende keer als hij pijn heeft moet hij gelijk bellen
Hij wou vanavond al naar huis. Samen met mij en mijn broertje, we konden pas weg nadat de medicijnen begonnen te werken en hij in slaap viel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
dat is het beste, zorgen ze temiste goed voor hem.
Ik verstond het niet goedquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies![]()
mijn papa ookalleen die werd wel steeds opgepakt
00:00 tochhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hoe laat begint de nachtbagger op fok ONZ? middernacht toch of al eerder?
0:00 is Knetter onze nachthaas er ook weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Stipt om 0:00 !!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Bij onz radio de hele dag doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter en mag hij snel naar huisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ik schrok toen ik werd gebeld. Mijn hele wereld stond stil.
[..]
Ik heb hem er goed van langs gegeven dat ie volgende keer niet zo koppig moet zijn en meteen naar de eerste hulp moet bellen.
[..]
Hij wou vanavond al naar huis. Samen met mij en mijn broertje, we konden pas weg nadat de medicijnen begonnen te werken en hij in slaap viel.
Heyquote:
Jepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent echt van alle markten thuis he qua muziek.
Hey Popjequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter en mag hij snel naar huis
Van mij mag hij wel een weekje daar blijven, kan ie goed uitrusten ookal wil hij dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Viro![]()
Hoop dat je vader snel naar huis mag!
zit ook wel weer wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag hij wel een weekje daar blijven, kan ie goed uitrusten ookal wil hij dat niet
Was dat niet popje?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef Nitrouz het volgende:
Goedenavond! Ik kom hier ook niet veel meer.![]()
Ik had het deze week druk met school, maar nu vakantie!
Het was toch die ene van 'ik moet eerst nog penissen leegzuigen' of wat ze dan ook zegt? Ik versta dat altijdquote:
Ik luisterde halfquote:
Oh, geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was toch die ene van 'ik moet eerst nog penissen leegzuigen' of wat ze dan ook zegt? Ik versta dat altijd![]()
Shame on me als ze wat anders zegt
Dat was ik dus nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was toch die ene van 'ik moet eerst nog penissen leegzuigen' of wat ze dan ook zegt? Ik versta dat altijd![]()
Shame on me als ze wat anders zegt
Eggsquote:
Tosti om 22:41quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Eetze
Maak een tosti, altijd lekker
Tis ju boi Arthur props voor me main man Larsquote:
a mattie niet teveel zuipen jij, vrijdag middag borrel toch.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
he nitrouz alle geod? net vrijmibo gehad, beetje uit de hand gelopen.
Tis ju boiquote:
Echt hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Popje uit de kleren, Baard van Dragems eraf..
Wat een show, wat een show
nou ik ga wel ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal zou ik nu wel springen om naar bed te gaan maar dit keer niet
Stiekem wel jaquote:
Slaap lekker chickquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik ga wel ...
fijne avond/nacht allemaal
Frikandel en kroket om 2:00quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef sharr het volgende:
[..]
What's the problem? Frituren/pataturen om 01:00
Morgen op de tinychatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Viro het volgende:
loop net weg en hoorde iets in de richting dat popje uit de kleren gaat. Vergeet eten maar ik wil een link !!!
Laterrrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik ga wel ...
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ONZ-RADIO
*8-1-2011
[ afbeelding ] 20-2-2011
Tijd voor een concurrentie analyse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat enz. Hij kan het nu krijgen zoals hij het wil.quote:
eggs loopt te ijlenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Viro het volgende:
loop net weg en hoorde iets in de richting dat popje uit de kleren gaat. Vergeet eten maar ik wil een link !!!
utreg speelt fokkinganaal jongen echt niet normaal. ajax 200%, heracles / willem ii 50%. het is een joods complot.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Tis ju boi Arthur props voor me main man Lars
[..]
a mattie niet teveel zuipen jij, vrijdag middag borrel toch.alles goed met jou dan. Waarom ben je niet in het stadion (rukwedstrijd
)
[..]
Tis ju boi
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik ga wel ...
Ewaja jonge!!1einzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
utreg speelt fokkinganaal jongen echt niet normaal. ajax 200%, heracles / willem ii 50%. het is een joods complot.
Wie zegt dat onzin radio doodgaat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Waarom gaat onzinradio 20 februari dood?
wat uitslag dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
utreg speelt fokkinganaal jongen echt niet normaal. ajax 200%, heracles / willem ii 50%. het is een joods complot.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat enz. Hij kan het nu krijgen zoals hij het wil.
Ik ga morgen over. Hoe of wat nog geen idee maar ik ben het spuugzat!!
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Patje1987 het volgende:
Wij zijn morgen ook wel op tinychat
Ja,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
Okéeeeeeeee maar ik denk dat ik zo ga..![]()
Is nachtbagger leuk?
FT FC Utrecht [1 - 1] Heracles Almeloquote:
Leukkk, wordt weer gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Patje1987 het volgende:
Wij zijn morgen ook wel op tinychat
I know! Gelukkig heb ik ook veel steun uit Purm.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke beeb if you need me you know where you can find me...
Wait what?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Waarom gaat onzinradio 20 februari dood?
Rustig aan huppel, als jou wat overkomt weet ik helemaal niet meer wat ik moet doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat enz. Hij kan het nu krijgen zoals hij het wil.
Ik ga morgen over. Hoe of wat nog geen idee maar ik ben het spuugzat!!
Gaan we nog naar de meet pik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
maar nitrouz eh mattie. saai zonder jou jongen, ik sfeer het je op de nederlands vlag.
Groepscamchat zeg maarquote:
Episch..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
FT FC Utrecht [1 - 1] Heracles Almelo
3' [1 - 0] R.v. Wolfswinkel
33' B. Maertens
39' M.v.d. Maarel
52' K. Strootman
89' [1 - 1] E. Cairo
HAHAHAHAH 1-1
Ga uit die kleertjes dannnquote:
stilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
33' B. Maertens
39' M.v.d. Maarel
52' K. Strootman
89' [1 - 1] E. Cairo
HAHAHAHAH 1-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
jezus wat slecht van fcuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
33' B. Maertens
39' M.v.d. Maarel
52' K. Strootman
89' [1 - 1] E. Cairo
HAHAHAHAH 1-1
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
stilFeyenoord won thuis met 2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen voor koelkastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ga uit die kleertjes dannn
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
stilFeyenoord won van heraclesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag alleen maar luisteren/draaien/skypen/cammen als je een stijfje hebt. Dat weet je wel hequote:
quote:
ik heb het over het hele seizoenquote:
okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag alleen maar luisteren/draaien/skypen/cammen als je een stijfje hebt. Dat weet je wel he
ja nou en dikke piemolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
ik heb het over het hele seizoen
trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow
nou slaap lekker he allemaal
gaan toch wel ff kijken, als het allemaal autisten zijn ben ik zo weer wegquote:
Nee johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
Neeeeeee !!!!! geen voetbal![]()
Weer over popje posten
We gaan biertje knalle op t Neude vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
gaan toch wel ff kijken, als het allemaal autisten zijn ben ik zo weer weg
Daar werd vroeger SR gehoudenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
We gaan biertje knalle op t Neude vriend.
jeweetzellefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
NEEE NOOITquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
IS HET UIT TUSSEN POPJE EN KOELKAST?
Mallerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar jij kent niet zo veel muziek heb ik het gevoel, kijk je leert ook veel als je naar ONZ Radio luistertquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Echt ziek, ik kom net van het neude vandaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja wel, dat zijn dan 2 puike acties om onz radio bekender mee te maken.quote:
Is vet chille muziek of nie ?quote:
wat gedaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Echt ziek, ik kom net van het neude vandaan
Ik ken best veel muziek, maar geen 80's en van dit genrequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar jij kent niet zo veel muziek heb ik het gevoel, kijk je leert ook veel als je naar ONZ Radio luistert
Dat feest zal nooit komen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
no offence, koelkast.
Jammer, ik kijk elke dag naar dit topic en dan hoop i dat het uit isquote:
En je weet dat t aan is want we staan voor je kanis!!quote:
You're not the only onequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
no offence, koelkast.
Vet chill vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja wel, dat zijn dan 2 puike acties om onz radio bekender mee te maken.
[..]
Is vet chille muziek of nie ?
pfffquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Jammer, ik kijk elke dag naar dit topic en dan hoop i dat het uit is
Omdat ik zoveel van je houdt ja met dt
eyo wayo ze3ma nafferquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
no offence, koelkast.
Sharrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo er zijn meer leuke chicks in het topic hoor. Sharr bijvoorbeeld.
Of jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet discussie veranderenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Neequote:
Die is aan het daten met mij. Iedereen in het topic weet dat ze moeten afblijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Precies, Sharrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik ben in staat om even langs te komen om het te laten zienquote:
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik ben in staat om even langs te komen om het te laten zien
Sowieso Duitsland.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist
ben een paar dagen niet op fok geweest
Ik heb niet kalkoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pics![]()
Bij nader inzien toch maar niet. Ik hou niet van kalkoenen.
Ik niet ik voel me zwaar afgewezen door dit topicquote:
Dat doe ik ook altijd. Iets met verslaafd zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
sta met mijn laptop in de keuken eten klaar te maken
Wat voor lekkers ga je maken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
sta met mijn laptop in de keuken eten klaar te maken
fixedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet geen kalkoen![]()
Echt niet
Je zou huilen als je wist wat ik allemaal voor je voelde.quote:
Ik vind je wel lief, helpt dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet ik voel me zwaar afgewezen door dit topic
Soulfoodquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat voor lekkers ga je maken?
Was een opzettelijke fout schatquote:
jij word bang van negersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet ik voel me zwaar afgewezen door dit topic
Ja ietsquote:
Terecht ende logischquote:
waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja iets
[..]
Terecht ende logisch
Daarom passen wij zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Iets met verslaafd zijn
Weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat voor lekkers ga je maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |