Omg , is dat serieus waar?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:39 schreef msnk het volgende:
Zou leuk zijn als ze het morgen ook hierover hebben Dit is epic, misschien telefonisch contact met Adrie
Iemand zei dat er ook geklapt werd voor een 4e man ergens, maar ik heb geen idee meer bij welke wedstrijd dat wasquote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Manolev met een assist. Winst Excelsior. Stijn Stijnen verhaal. Genoeg ingrediënten voor een topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Hij gaf een hoop goede voorzetten vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef maril het volgende:
Mag ik trouwens hier zeggen dat ik fan wordt van Manolev. wat een werker
Wut.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef msnk het volgende:
Tyfstraal s op dan als het je niets boeit
Donder eens op met je overkill aanquote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, wedden dat Gijp weer met een van zijn stokpaardjes komt:
- Manolev
- 4de man
- Maar Johan
- Hamstrings
- Kleine mannetje
- Gullit²
Ja, ongetwijfeld. Maar die Gijp, je kunt gewoon niet naar hem luisteren zonder te lachen. Al leest hij voor uit een VWO schoolboek.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Donder eens op met je overkill aan-smileys zeg. Tering
.
Denk het ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld. Maar die Gijp, je kunt gewoon niet naar hem luisteren zonder te lachen. Al leest hij voor uit een VWO schoolboek.
Ik ben volwassen.²
Ik studeerquote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Smoofie, in al jouw volwassenheid, zit je nou op school? Of heb je een verse kantoorbaan?
Ook 1500 netto in de maand?²
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Smoofie, in al jouw volwassenheid, zit je nou op school? Of heb je een verse kantoorbaan?
Ook 1500 netto in de maand?²
Ok, respect.quote:
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, respect.
Heb je geen problemen met de verleidelijkheid van Fok? M.a.w.: ben je gedisciplineerd genoeg om van Fok! af te blijven wanneer je moet blokken?²
Slimme boy dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Nooit gehad, VWO was zó makkelijk dat ik nooit discpline heb geleerd voor huiswerk
²
Nee joh, VWO is overrated. Je moet gewoon kunnen denken en begrijpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |