quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Afzeiken is wel weer erg overdreven. Gewoon een iets mindere aflevering, maar zeker wel vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Eens. Gijp had niet echt z'n dag afgelopen vrijdag. Kan een keer gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je een beetje kritisch bent, moet je constateren dat Gijp niet echt uit de verf kwam vanavond.
Hij kan beter niet te veel grappen vantevoren instuderen. Dan krijg je een beetje het Tijl effect
beetje hetze tegen Van den Boog, Genee zijn column in het AD gaat er ook elke keer over, overkill.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Gijp had niet echt z'n dag afgelopen vrijdag. Kan een keer gebeuren natuurlijk.
Verder interesseert dat geneuzel over Ajax me niet echt. Als er wat nieuws is, dan is het leuk om te horen, maar dat is al een tijdje niet meer het geval.
Inderdaad, als er geen nieuwe ontwikkelingen worden aangehaald, dan wordt het vermoeiend. Net zoals het gezeur van Van Hanegem over Feyenoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
beetje hetze tegen Van den Boog, Genee zijn column in het AD gaat er ook elke keer over, overkill.
Omg , is dat serieus waar?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:39 schreef msnk het volgende:
Zou leuk zijn als ze het morgen ook hierover hebben Dit is epic, misschien telefonisch contact met Adrie
Iemand zei dat er ook geklapt werd voor een 4e man ergens, maar ik heb geen idee meer bij welke wedstrijd dat wasquote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Manolev met een assist. Winst Excelsior. Stijn Stijnen verhaal. Genoeg ingrediënten voor een topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Hij gaf een hoop goede voorzetten vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef maril het volgende:
Mag ik trouwens hier zeggen dat ik fan wordt van Manolev. wat een werker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |