Extra stimulans voor de vrouwen!quote:
Stream not foundquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
En dan heeft ze het over haar eigen vajayjay?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
Haha, Wendy's stopwoordjes in bed. "Nou, gebeurt hier nog iets?"
Ik wist het woord bij Rad van Fortuinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een kutwoord om te vragen.. okselekoksium
Maar wie draaide de bordjes om?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het woord bij Rad van Fortuin
Ze mag ook reclame gaan maken voor de nieuwe Pattex Lipglossquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
Dat wijf achter de stem van de Kruidvat mag terug naar de vismarkt. In Siberie graag.
Dat is Hadewijch Minis volgens mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
Dat wijf achter de stem van de Kruidvat mag terug naar de vismarkt. In Siberie graag.
Die stem, ugh....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is Hadewijch Minis volgens mij. Een van mijn favoriete Nederlandse actrices. Maar dat ze zich leent voor kutreclames is bijna onvergeeflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |