SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je het niet doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef pgrferrari het volgende:
Hmmz, ik zag net een polaroid camera die gratis af te halen is in Roosendaal.
Ik twijfel
mja trev heh is die is zo origineel as een kopie van ene kopiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
Originele TT
[KSC #2870] Eindelijk is het weekend
Start is in ieder geval zwaar kut.quote:
Wat is er dan gebeurd?quote:
Kloarquote:
/carequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
Originele TT
[KSC #2870] Eindelijk is het weekend
Dan moet ik de trein pakken, en ik weet niet of ik hem ga gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen?Gratis + dichtbij
Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan moet ik de trein pakken, en ik weet niet of ik hem ga gebruiken.
Maar Polaroidcamera's
Ik was zelf onderweg naar de dokter voor mijn hoestje, werd ik door mijn schoonmoeder gebeld dat de ambu weer eens voor de deur stond voor mijn schoonpaquote:
quote:
Die smileyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] SYMP -> [Red Room] #1078 Lekker eten proeven met c_a
zo hehe ben je wakkerquote:
Dat denk ik niet, dat is voor mij gewoon een feit.quote:
He bah...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ik was zelf onderweg naar de dokter voor mijn hoestje, werd ik door mijn schoonmoeder gebeld dat de ambu weer eens voor de deur stond voor mijn schoonpa
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja trev heh is die is zo origineel as een kopie van ene kopie
Ja, voor jou maar dat doet niet af aan de algemeenheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat is voor mij gewoon een feit.
Je kan toch wel tegen een geintjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeiken
dat staat waar het hoortquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef crv het volgende:
[..]
zo hehe ben je wakker![]()
wat is je antwoord nu ?
Mwa, zeer groot deel van de wereldbevolking wat morgen gewoon moet werken hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor jou maar dat doet niet af aan de algemeenheid
Nee hoor, het meerendeel is immers vrijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, zeer groot deel van de wereldbevolking wat morgen gewoon moet werken hoorDus die algemeenheid is discutabel.
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een geintje
Bovendien was je TT gewoon goed gevonden
Als je kijkt naar de wereldbevolking? Dan uuhm neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, het meerendeel is immers vrij
klopt ben ik koning inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeiken
Ik vind PeZu eigenlijk altijd wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uit
Ja, maar je maakt het nog niet zo bont als ik doequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zit weer eens best wel veel te posten
nogal ja.quote:
Balen waarvan danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoog uit alleen morgen avond de rest denk ik dat ik veel zit te balen
Maar niet hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ben ik koning in![]()
vooral als mensen het verdienen
Moet je 's nachts een eerder gaan pittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar je maakt het nog niet zo bont als ik doe
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uit
quote:
Goedzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op de polaroidcamera.
Hopelijk zondag halen
polariod is echt tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op de polaroidcamera.
Hopelijk zondag halen
We gaan hier toch niet zitten zuurpruimen he? Een beetje lol moet kunnen hoorquote:
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ook
Ik heb geen spijt hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je 's nachts een eerder gaan pitten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.
Dat ik niet bijquote:
Moeilijk he negerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ook
ja dat kan ik ook tegen jou zeggen hehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet bijkan zijn
[..]
Moeilijk he negeren
Zo slim is hij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.
Je loverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet bijkan zijn
[..]
Moeilijk he negeren
ik zuurpruim niet, ik let een beetje op de tent..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We gaan hier toch niet zitten zuurpruimen he? Een beetje lol moet kunnen hoor
Ja, alleen de filmpjes zijn wat duur.quote:
Klopt, maar een beetje geinen mag toch welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zuurpruim niet, ik let een beetje op de tent..
beroepsdeformatie
Zo iets jaquote:
Net zo als je zegt een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar?
Of moet ik even gaan slaan?
Slaan is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar?
Of moet ik even gaan slaan?
Gaafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen de filmpjes zijn wat duur.
Alleen het zou mooi zijn als ik deze gratis af kan halen
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
ja dan moet je dat gelijk doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad tof maar die cassettes of wat het ook moge zijn zijn inderdaad duurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
En alweer een compleet topic KSC gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Mart: De kersen uit het molenraam vissen.
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen jaquote:
Ik wist niet dat je een vriendin hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo iets ja
[..]
Net zo als je zegt een beetje
En toch weer niks gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alweer een compleet topic KSC gemist
Je wordt oud of eet teveel kroketten tussendoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje geinen mag toch welHet is toch geen troll die hier voor het eerst komt?
Bring it onquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen ja
Wat heeft PSV gedaan Flash ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ligt allemaal een beetje lastig dat ik het nog niet vol heb lopen rond bazuinenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendin had
Kun jij niet naar haar dan
mensen mog mij een rotzak vinden en een zeikerd, zo ben ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boos
Ja, jij word ook boos op mij als ik mijn mening geefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boos
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen ja
Jammer dat ze niet een uurtje of 2 voor je kan vrijmaken. Beetje afleiding zou geen kwaad kunnen zou je denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt allemaal een beetje lastig dat ik het nog niet vol heb lopen rond bazuinenmaar de reden dat ik niet naar haar kan is dat ze voor school bezig moet
Je bent geliefder dan ik hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen mog mij een rotzak vinden en een zeikerd, zo ben ik
weinig smaak aan en veels te hard. doe mij maar een mals konijnquote:
ze woont aan de andere kant van het land... het is 4 uur reizenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet een uurtje of 2 voor je kan vrijmaken. Beetje afleiding zou geen kwaad kunnen zou je denken![]()
Ben zo met het ov al ruim 4 uur onder wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet een uurtje of 2 voor je kan vrijmaken. Beetje afleiding zou geen kwaad kunnen zou je denken![]()
2-2quote:
het is een kunstquote:
Hoe moet ik dat nou weten? Die smiley is dus niet gepast als ik die informatie niet hebquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze woont aan de andere kant van het land... het is 4 uur reizen
Ik heb het laatst wel eens aangeboden om het dus voor ruim 2 uur te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze woont aan de andere kant van het land... het is 4 uur reizen
Te hard? Valt best mee, ik zet hem altijd zachter als mijn vader muziek luistert, hij zet het té hard vind ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
weinig smaak aan en veels te hard. doe mij maar een mals konijn
Ik heb een liedje voor je!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben zo met het ov al ruim 4 uur onder weg
je moet het niet aanbieden, je moet gewoon GAANquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het laatst wel eens aangeboden om het dus voor ruim 2 uur te doen
Datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet het niet aanbieden, je moet gewoon GAAN
Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoeltquote:
Grote kans dat ik dat volgend weekend zeker ga doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet het niet aanbieden, je moet gewoon GAAN
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben zo met het ov al ruim 4 uur onder weg
Moet je naar de tekst luisteren over afstandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoelt
[..]
Ik rij liever 1000 km met de auto op en neer dan dat ik 4 uur met het ov moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Ik heb een tijdje verkering gehad op 1000 Km en reed elk weekend met de auto op en neer![]()
Heeft toch bijna een half jaar geduurd
had je wat door moeten rijden, een half jaar over duizend kilometer doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Ik heb een tijdje verkering gehad op 1000 Km en reed elk weekend met de auto op en neer![]()
Rotterdam - Groningen hebben we ruim acht jaar volgehouden en toen maar samen gaan wonenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
A thousand miles seems pretty farquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je naar de tekst luisteren over afstand
LEZENquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
had je wat door moeten rijden, een half jaar over duizend kilometer doen
Daar zijn helaas meer dan genoeg nummers overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je naar de tekst luisteren over afstand
Dit nummer is gewoon toepasselijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zijn helaas meer dan genoeg nummers over
Bij ons toch meer wat anderequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon toepasselijk
mijn vrouw woont al 4 jaar op 750km afstandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
goed geregeld sjaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
mijn vrouw woont al 4 jaar op 750km afstand
Ik heb ook nog steeds keelpijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Eergisteren keelpijn, gisteren hoofdpijn, vandaag keelpijn, wat is dit?![]()
ziektes in ploegendienstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Minder Strongbow kan al wat helpenquote:
Nee, dat is een leugen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Minder Strongbow kan al wat helpen
Wanneer zouden ze vakantie hebben?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meer Strongbow kan al wat helpen
niet daarom hebben ze ploegendienstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze vakantie hebben?
Niet, vakantie is voor watjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze vakantie hebben?
Dus nu ben ik chronisch ziek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet daarom hebben ze ploegendienst
Ben ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus nu ben ik chronisch ziek?
afwisselendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
ping pong balquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus nu ben ik chronisch ziek?
Gezellig samen chronisch ziek zijnquote:
YESSSSSSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee SympJe eieren zijn over de kerk hoor
Nou inderdaaadquote:
Ookquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee SympJe eieren zijn over de kerk hoor
enkel nu even niet zo fijn aangezien haar vader hier dus net naar het ziekenhuis is gebrachtquote:
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gezellig samen chronisch ziek zijn
ja dat is dan even wat minderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
enkel nu even niet zo fijn aangezien haar vader hier dus net naar het ziekenhuis is gebracht
Dat is dus wel klotequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
enkel nu even niet zo fijn aangezien haar vader hier dus net naar het ziekenhuis is gebracht
behoorlijk minder omdat het al heel erg bergafwaarts ging de laatste tijd. Dus ze zit in spanning te wachten of ze op het vliegtuig moet stappen of nietquote:
yepquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zet jij maar de ton bij het spek.
De kersen uit het molenraam vissen.
ja dat is nooit fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
behoorlijk minder omdat het al heel erg bergafwaarts ging de laatste tijd. Dus ze zit in spanning te wachten of ze op het vliegtuig moet stappen of niet
Zeker wel. Is bij jou in de buurt gebeurd zelfs, volgens de overleveringquote:
rare bird sowiesoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Dat is heel lang mijn sig geweest
*kijken gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik had als onderschrift Rare Bird en als sig: Your Symphonie is what I need my friendquote:
Is het de bedoeling dat een willekeurige user de uitleg van dat gezegde erbij zet ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat een willekeurige user de uitleg van dat gezegde erbij zet ?
symphoniequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had als onderschrift Rare Bird en als sig: Your Symphonie is what I need my friend
oooooooooooooo keeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zal eens aan het denken slaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En volledig uit den dicken Duim
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Komen er tegenwoordig eigenlijk nog officiële spreekwoorden bij?
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
Ja![]()
"Als er 1 ei over de kerk is danst Flash op tafel"
Ja. Al heeft het een half jaartje stilgelegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Komen er tegenwoordig eigenlijk nog officiële spreekwoorden bij?
In de het abn (of hoe dat tegenwoordig ook heetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
Ja![]()
"Als er 1 ei over de kerk is danst Flash op tafel"
Ik moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Al heeft het een half jaartje stilgelegen![]()
There ain't no such thing as "officiële spreekwoorden", my child![]()
Net zo min als dat er erg veel vierkante cirkels bestaan
nou in feite zijn alle cirkels vierkantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Al heeft het een half jaartje stilgelegen![]()
There ain't no such thing as "officiële spreekwoorden", my child![]()
Net zo min als dat er erg veel vierkante cirkels bestaan
ik zit bij CMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de het abn (of hoe dat tegenwoordig ook heet)
Ze hebben hoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou in feite zijn alle cirkels vierkant
Neequote:
onmogelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ooh die discussie vandaag; 0 / 0 = ?
Geen idee, ben aan het werk. Of bedoel je een antwoord op de bevestiging? Dan ws wel, anders neemt mijn hoofd receptie vanzelf contact opquote:
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het werk. Of bedoel je een antwoord op de bevestiging? Dan ws wel, anders neemt mijn hoofd receptie vanzelf contact op
0/0 = 1 want iets gedeeld door zichzelf is 1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ooh die discussie vandaag; 0 / 0 = ?
Ja Fles, natuurkunde
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
0/0 = 1 want iets gedeeld door zichzelf is 1
Maar dat dacht ik eerst ook jaquote:
delen door 0 is onmogelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
0/0 = 1 want iets gedeeld door zichzelf is 1
Oneindig bestaat nietquote:
kloptquote:
nee dan heb je 2x de helftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef KG-Werk het volgende:
Als je niets deelt door niets heb je toch nog steeds niets?
Ik snap er in ieder geval niets vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef KG-Werk het volgende:
Dat lijkt mij dus ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef KG-Werk het volgende:
In de wiskunde nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, er is zelfs een symbool voor
waaromquote:
Deze: 8 alleen dan moet je beeldscherm een kwartslag draaienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, er is zelfs een symbool voor
Wel man. Twee keer de helft, ik zeg het jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef KG-Werk het volgende:
Inderdaad, maar die zal het niet doen op Fokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze: 8 alleen dan moet je beeldscherm een kwartslag draaien
ja duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, zo ging dus ook ongeveer de discussie in de klas
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man. Twee keer de helft, ik zeg het je
quote:
Dropjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Fha het volgende:
Dropjes zijn in ieder geval veeel leukerEn die heb ik gelukkig
Waarom kom jij niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Fha het volgende:
Dropjes zijn in ieder geval veeel leukerEn die heb ik gelukkig
U = I • Rquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duidelijkMaarreh wat heeft dit met NATUURkunde van doen?
Ja hallo! Dat gebeurt niet zomaar.. daar moet je moeite voor doenquote:
Hoe kan ik je verleiden, of beter jij mij zodat ik ook kom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo! Dat gebeurt niet zomaar.. daar moet je moeite voor doen
Ojmdat het gewoon niet kan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef crv het volgende:
wie heeft er eigenlijk ooit bepaald dat je niet door 0 mag delen
Ja en moeite heb ik natuurlijk niet gedaan om dit te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Marijke en ST komen ook, vergeet LL trouwens ook niet en de andere dames die ik ben vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dankjequote:
En Barretjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke en ST komen ook, vergeet LL trouwens ook niet
Met je polaroid natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe kan ik je verleiden, of beter jij mij zodat ik ook kom?
Ik voel niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ja en moeite heb ik natuurlijk niet gedaan om dit te doen
Omdat JIJ het gewoon niet kan. Ongelovigequote:
Om daar mee te rekenen maakte ik altijd een driehoekjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
DankjeNu kan ik de formule eindelijk onthouden
Zie editquote:
waarom niet die appel is er allen geen mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ojmdat het gewoon niet kan.
Je kunt 1 appel niet over 0 mensen verdelen
Is ook wel handig, alleen daar werken ze niet meer mee helaasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om daar mee te rekenen maakte ik altijd een driehoekje
Gewoon zeggen dat je ze allemaal opeet en klaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Leraren die in de 3e nog met het voorbeeld 'je hebt 5 snoepjes...' komen
Oh, als ik die heb kom je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Met je polaroid natuurlijk
[..]
Ik voel niks
Dat was de manier in groep 4/5 jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ze allemaal opeet en klaar
ja dan valt er dus niks te verdelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ojmdat het gewoon nie[quote]Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet die appel is er allen geen mensen
Is gewoon een makkelijk manier als je er 1tje moet uit rekenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel handig, alleen daar werken ze niet meer mee helaas
Niet naar KG neequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is gewoon een makkelijk manier als je er 1tje moet uit rekenen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet naar KG nee![]()
![]()
Maar daarom had ik het ook over een andere vorm van komen
Wil ik je ook wel bij helpenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet naar KG nee![]()
![]()
Maar daarom had ik het ook over een andere vorm van komen
gewoon luiquote:
O ja?quote:
Tja.. helaasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Met je polaroid natuurlijk
[..]
Ik voel niks
ik had ooit een statistiek leraar op de HTS en die kwam altijd met konijnenvoorbeeldenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Konijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik had ooit een statistiek leraar op de HTS en die kwam altijd met konijnenvoorbeelden![]()
Ik kan dat weekend gewoon nietquote:
En dan met z'n allen:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Altijd positief bekijkenquote:
Ghehe eigenlijk wel hčquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan met z'n allen:
KINDERLOKKER!! KINDERLOKKER!!
dat was vooral met exponenten zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik had ooit een statistiek leraar op de HTS en die kwam altijd met konijnenvoorbeelden![]()
Konijnen zijn verrekte briljante beesten om statistiek mee uit te leggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was vooral met exponenten zeker
[/quote]quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan valt er dus niks te verdelen![]()
Je kunt 1 appel niet over 0 mensen verdelen
Ik zag het jah, net nadat ik klaar wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ho maar, de ton wordt al bij het spek gezet
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zag het jah, net nadat ik klaar was
* taklift haaltquote:
Met Fibonaccigetallen komen ze ook van pasquote:
maar dan is die appel er toch nog steeds dus zou eigenlijk het antwoord het getal boven de deelstreep moeten zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |