Ja, maar je maakt het nog niet zo bont als ik doequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zit weer eens best wel veel te posten
nogal ja.quote:
Balen waarvan danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoog uit alleen morgen avond de rest denk ik dat ik veel zit te balen
Maar niet hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ben ik koning in![]()
vooral als mensen het verdienen
Moet je 's nachts een eerder gaan pittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar je maakt het nog niet zo bont als ik doe
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uit
quote:
Goedzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op de polaroidcamera.
Hopelijk zondag halen
polariod is echt tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op de polaroidcamera.
Hopelijk zondag halen
We gaan hier toch niet zitten zuurpruimen he? Een beetje lol moet kunnen hoorquote:
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ook
Ik heb geen spijt hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je 's nachts een eerder gaan pitten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.
Dat ik niet bijquote:
Moeilijk he negerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ook
ja dat kan ik ook tegen jou zeggen hehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet bijkan zijn
[..]
Moeilijk he negeren
Zo slim is hij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.
Je loverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet bijkan zijn
[..]
Moeilijk he negeren
ik zuurpruim niet, ik let een beetje op de tent..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We gaan hier toch niet zitten zuurpruimen he? Een beetje lol moet kunnen hoor
Ja, alleen de filmpjes zijn wat duur.quote:
Klopt, maar een beetje geinen mag toch welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zuurpruim niet, ik let een beetje op de tent..
beroepsdeformatie
Zo iets jaquote:
Net zo als je zegt een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar?
Of moet ik even gaan slaan?
Slaan is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar?
Of moet ik even gaan slaan?
Gaafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen de filmpjes zijn wat duur.
Alleen het zou mooi zijn als ik deze gratis af kan halen
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
ja dan moet je dat gelijk doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad tof maar die cassettes of wat het ook moge zijn zijn inderdaad duurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
En alweer een compleet topic KSC gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Mart: De kersen uit het molenraam vissen.
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen jaquote:
Ik wist niet dat je een vriendin hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo iets ja
[..]
Net zo als je zegt een beetje
En toch weer niks gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alweer een compleet topic KSC gemist
Je wordt oud of eet teveel kroketten tussendoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje geinen mag toch welHet is toch geen troll die hier voor het eerst komt?
Bring it onquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen ja
Wat heeft PSV gedaan Flash ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ligt allemaal een beetje lastig dat ik het nog niet vol heb lopen rond bazuinenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendin had
Kun jij niet naar haar dan
mensen mog mij een rotzak vinden en een zeikerd, zo ben ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boos
Ja, jij word ook boos op mij als ik mijn mening geefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |