SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je het niet doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef pgrferrari het volgende:
Hmmz, ik zag net een polaroid camera die gratis af te halen is in Roosendaal.
Ik twijfel
mja trev heh is die is zo origineel as een kopie van ene kopiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
Originele TT
[KSC #2870] Eindelijk is het weekend
Start is in ieder geval zwaar kut.quote:
Wat is er dan gebeurd?quote:
Kloarquote:
/carequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
Originele TT
[KSC #2870] Eindelijk is het weekend
Dan moet ik de trein pakken, en ik weet niet of ik hem ga gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen?Gratis + dichtbij
Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan moet ik de trein pakken, en ik weet niet of ik hem ga gebruiken.
Maar Polaroidcamera's
Ik was zelf onderweg naar de dokter voor mijn hoestje, werd ik door mijn schoonmoeder gebeld dat de ambu weer eens voor de deur stond voor mijn schoonpaquote:
quote:
Die smileyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] SYMP -> [Red Room] #1078 Lekker eten proeven met c_a
zo hehe ben je wakkerquote:
Dat denk ik niet, dat is voor mij gewoon een feit.quote:
He bah...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ik was zelf onderweg naar de dokter voor mijn hoestje, werd ik door mijn schoonmoeder gebeld dat de ambu weer eens voor de deur stond voor mijn schoonpa
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja trev heh is die is zo origineel as een kopie van ene kopie
Ja, voor jou maar dat doet niet af aan de algemeenheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat is voor mij gewoon een feit.
Je kan toch wel tegen een geintjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeiken
dat staat waar het hoortquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef crv het volgende:
[..]
zo hehe ben je wakker![]()
wat is je antwoord nu ?
Mwa, zeer groot deel van de wereldbevolking wat morgen gewoon moet werken hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor jou maar dat doet niet af aan de algemeenheid
Nee hoor, het meerendeel is immers vrijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, zeer groot deel van de wereldbevolking wat morgen gewoon moet werken hoorDus die algemeenheid is discutabel.
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een geintje
Bovendien was je TT gewoon goed gevonden
Als je kijkt naar de wereldbevolking? Dan uuhm neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, het meerendeel is immers vrij
klopt ben ik koning inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeiken
Ik vind PeZu eigenlijk altijd wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uit
Ja, maar je maakt het nog niet zo bont als ik doequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zit weer eens best wel veel te posten
nogal ja.quote:
Balen waarvan danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoog uit alleen morgen avond de rest denk ik dat ik veel zit te balen
Maar niet hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ben ik koning in![]()
vooral als mensen het verdienen
Moet je 's nachts een eerder gaan pittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar je maakt het nog niet zo bont als ik doe
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uit
quote:
Goedzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op de polaroidcamera.
Hopelijk zondag halen
polariod is echt tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op de polaroidcamera.
Hopelijk zondag halen
We gaan hier toch niet zitten zuurpruimen he? Een beetje lol moet kunnen hoorquote:
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ook
Ik heb geen spijt hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je 's nachts een eerder gaan pitten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.
Dat ik niet bijquote:
Moeilijk he negerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat eeuwige gejank en standaard gepost van jou ook
ja dat kan ik ook tegen jou zeggen hehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet bijkan zijn
[..]
Moeilijk he negeren
Zo slim is hij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op trev reageren natuurlijk.
Je loverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet bijkan zijn
[..]
Moeilijk he negeren
ik zuurpruim niet, ik let een beetje op de tent..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We gaan hier toch niet zitten zuurpruimen he? Een beetje lol moet kunnen hoor
Ja, alleen de filmpjes zijn wat duur.quote:
Klopt, maar een beetje geinen mag toch welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zuurpruim niet, ik let een beetje op de tent..
beroepsdeformatie
Zo iets jaquote:
Net zo als je zegt een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar?
Of moet ik even gaan slaan?
Slaan is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar?
Of moet ik even gaan slaan?
Gaafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen de filmpjes zijn wat duur.
Alleen het zou mooi zijn als ik deze gratis af kan halen
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
ja dan moet je dat gelijk doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad tof maar die cassettes of wat het ook moge zijn zijn inderdaad duurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is deze overigens:
Supercolor 635
[ afbeelding ]
En alweer een compleet topic KSC gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Mart: De kersen uit het molenraam vissen.
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen jaquote:
Ik wist niet dat je een vriendin hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo iets ja
[..]
Net zo als je zegt een beetje
En toch weer niks gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alweer een compleet topic KSC gemist
Je wordt oud of eet teveel kroketten tussendoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje geinen mag toch welHet is toch geen troll die hier voor het eerst komt?
Bring it onquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen ja
Wat heeft PSV gedaan Flash ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ligt allemaal een beetje lastig dat ik het nog niet vol heb lopen rond bazuinenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendin had
Kun jij niet naar haar dan
mensen mog mij een rotzak vinden en een zeikerd, zo ben ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boos
Ja, jij word ook boos op mij als ik mijn mening geefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deed ik van de week ook, toen werd je boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |