damn, goed idee, ik heb ook trekquote:
Ze had een ober mee in een doggy bag volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, goed idee, ik heb ook trekheb nog chineese tomaten soep over en gebakken banaan
wtfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze had een ober mee in een doggy bag volgens mij
hilversumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je ook uit Utrecht dan?T is idd die afslag en dan aan t einde van de weg waar je dan op draait woon ik
Sjors heet die geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfdoet ze beter dan ik
![]()
Briljant dit, als ik een vrouw was zou ik het ook een keer doenhttp://www.dumpert.nl/med(...)n_in_je_blootje.html
Nee, geen doggy bag meegekregenquote:
aah, dan is t wel een geijkte route de stad in jaquote:
we zetten haar zo af hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dan is t wel een geijkte route de stad in ja
Lekker restaurant dan, tjonge.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, geen doggy bag meegekregen
Kook zequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker restaurant dan, tjonge.
Dan maak ik wel weer zelf wat zo
Hee! Dat is niet liefquote:
Op dit tijdstip hoeven ze niet voor me te koken, kook liever samenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet lief
Jullie vrouwen horen juist te zeggen 'Dan maak ik wel wat voor je'![]()
Maar ik zie het alweer![]()
Ja, verwend nest!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet lief
Jullie vrouwen horen juist te zeggen 'Dan maak ik wel wat voor je'![]()
Maar ik zie het alweer![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op dit tijdstip hoeven ze niet voor me te koken, kook liever samen
Begin jij nou ook alquote:
Hij is bedoeld zoals die lijkt te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Goed idee, ben even een eitje bakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is bedoeld zoals die lijkt te zijn
zoiets jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed idee, ben even een eitje bakken
Hey MeMoquote:
Alleen de flat? of echt mijn oude huisjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoiets ja
[..]
Hey MeMowas gisteren bij je oude huisje
Alleen de flat, ging met je oude buuf biertjes wegtikken en 18 jarige jochies uitlachen omdat ze hun alcohol niet aan kondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alleen de flat? of echt mijn oude huisje
Zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoiets ja
[..]
Hey MeMowas gisteren bij je oude huisje
met Evie maar hoezo dan in casa?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen de flat, ging met je oude buuf biertjes wegtikken en 18 jarige jochies uitlachen omdat ze hun alcohol niet aan konden
Ik kwam er langsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met Evie maar hoezo dan in casa?
Oh ik dacht echt IN de flat aangezien je wel vaker bij Evie bent en t dan nooit over mijn oude flat hadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam er langsmoest fietsen aangezien ik geen auto meer heb
Tsja, als we jou uitnodigde om wat te komen drinken kwam je nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt IN de flat aangezien je wel vaker bij Evie bent en t dan nooit over mijn oude flat had
ik ben mensenschuwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als we jou uitnodigde om wat te komen drinken kwam je nooit
Ja, maarquote:
Ik wist niet exact op welk nummer ze woondequote:
Roep dat nou niet, straks raak ik in de war met Evie's nummer, die kan ik al lastig onthoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
279![]()
heb je nu toch niks meer aan
Wie weet wie er nu op dat nummer woontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roep dat nou niet, straks raak ik in de war met Evie's nummer, die kan ik al lastig onthouden(ondanks dat ik daar tijden lang de deur plat liep
)
het vriendinnetje van 277quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wie er nu op dat nummer woont
Geen idee, weet in de andere toren nog wel iemand die hoog nodig een piemel nodig heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wie er nu op dat nummer woont
wat let jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, weet in de andere toren nog wel iemand die hoog nodig een piemel nodig heeft
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaanquote:
Ah ok nee dat is wel n goede reden om t niet te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaan
Buiten dat ik dr ook gewoon niet kan uitstaan.
Waarom weet je dat zo goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaan
Buiten dat ik dr ook gewoon niet kan uitstaan.
Eeuh, omdat ik dr ken?quote:
Ah ok, nee dat kon ik ook nog wel bedenkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, omdat ik dr ken?en nee, ik heb t niet over Evie.
stom trol accountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |