Jullie willen me echt te graag schoppenquote:
Je gaat zelf fokken onder het etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me echt te graag schoppen
Arme jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me echt te graag schoppen
Ja maar zij waren al aan het sms'enquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat zelf fokken onder het eten
Nee geen smoesjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar zij waren al aan het sms'en
ja met mijn ouders telt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
sshhttt, mn goeie reputatie...quote:
junkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sshhttt, mn goeie reputatie...
jij ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe was je date (met JoFu)?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
ohja, terloops nog even een goede vriendin die blijkbaar toch gevoelens had moeten afwijzen![]()
quote:
Jofu?quote:
Wie ben jij danquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
ohja, terloops nog even een goede vriendin die blijkbaar toch gevoelens had moeten afwijzen![]()
Een van mijn datesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu?Nee joh, was met een goede vriendin/ex-danspartner wat drinken, maar blijkbaar had ze toch meer gevoelens dan ik dacht
[..]
Wie ben jij dan
quote:
Niet wederzijds van jou kant dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu?Nee joh, was met een goede vriendin/ex-danspartner wat drinken, maar blijkbaar had ze toch meer gevoelens dan ik dacht
[..]
Wie ben jij dan
Na wat teruglezen had ik die conclusie ook getrokkenquote:
Ja niet tof, tranen en zoquote:
Niet wederzijds nee, ooit wel, maar niet meer en nu ik bezig ben met t vertrekken uit Nederland, ga ik niet nog "ff" in een relatie oid duikenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Niet wederzijds van jou kant dan?
Vriendin van Missb geloof ik
ohja, jullie zijn gekquote:
Verstandig inderdaad, hoewel dat geen excuus is natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet wederzijds nee, ooit wel, maar niet meer en nu ik bezig ben met t vertrekken uit Nederland, ga ik niet nog "ff" in een relatie oid duiken
quote:
Jeetje, ik voel met je mee, was t alternatief toch beterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daar zit ik dan mee op de bank
Ga eens heel snel weg danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daar zit ik dan mee op de bank
Denk dat dat zo nog een schop wordtquote:
Ik heb voor mezelf besloten dat ik niet in een relatie ga duiken, misschien dat ik er spijt van krijg, maar de vorige keer heb ik dat wel gedaan en dat had ik achteraf waarschijnlijk niet nog een keer gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verstandig inderdaad, hoewel dat geen excuus is natuurlijk
Mja, sowieso klote dan, dat weer wel
Ik had het gedaan ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, ik voel met je mee, was t alternatief toch beter
Ze moet t trouwens weten, nog geen week geleden is ze dr langs gekomenquote:
Wat let jequote:
Ik zit thuis, ik kan niet zomaar weggaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga eens heel snel weg dan
[..]
Denk dat dat zo nog een schop wordt![]()
Als in gezellig doen daarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit thuis, ik kan niet zomaar weggaan
t is zo "gezellig" dat ze via Fok communicerenquote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is zo "gezellig" dat ze via Fok communiceren
ik heb ook wel eens met yuki of evie op de bank gezeten en dan zitten fokkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is zo "gezellig" dat ze via Fok communiceren
bedoel je nu die afslagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze moet t trouwens weten, nog geen week geleden is ze dr langs gekomen
kom je ook uit Utrecht dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef progje het volgende:
[..]
bedoel je nu die afslagwant die kan ik ook dromen
Oh, niet mee kunnen praten omdat er achter de schermen ook hele gesprekken gaande zijn volgens mijquote:
Dat is wel vrijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens met yuki of evie op de bank gezeten en dan zitten fokkenkan best leuk zijn
ja, maar toch ook heelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |