Te lang al niet gezien.quote:
Je gaat zelf liever naar de macquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Huh wat?
Waarom mis ik weer vanalles?
Afgaande op wat jij zegt wel ja.quote:
Er wordt nog dagelijks goedkeurend ge'mm'd als ik onzedelijk wordt betast door mijn vrouw.quote:
Onzedelijk.. maak dat de kat wijsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er wordt nog dagelijks goedkeurend ge'mm'd als ik onzedelijk wordt betast door mijn vrouw.
Too much infoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er wordt nog dagelijks goedkeurend ge'mm'd als ik onzedelijk wordt betast door mijn vrouw.
Die latex handschoen en vaseline wil je niet weten?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die latex handschoen en vaseline wil je niet weten?
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die latex handschoen en vaseline wil je niet weten?
quote:
quote:
Heb je mini usb? heb ik nog een 12/24v oplader.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens stopen met mobiel fokken, anders is m'n phone straks leeg
Die je nu rechtstreeks aan hem kan geven?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je mini usb? heb ik nog een 12/24v oplader.
jij hebt dr kont zeker nog nooit gezien?quote:
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt dr kont zeker nog nooit gezien?
Ik ben lui vandaag. En jouw post neigde teveel naar een 'show me yours and I will show you mine' scenario. En dat kost moeite.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Je luistert eerder naar hem dan naar mij?
Ik show jou niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben lui vandaag. En jouw post neigde teveel naar een 'show me yours and I will show you mine' scenario. En dat kost moeite.
Dan zou het helemaal zonde zijn van mijn inspanningen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
Dan zou het helemaal zonde zijn van mijn inspanningen.
Ik zal es voor je navragen bij de Miss.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Cue_ het volgende:
Klopt![]()
Maar het was leuk geweest als je het wel deed
Uhm.. wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal es voor je navragen bij de Miss.
Je zit aardig onder de plak Air.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal es voor je navragen bij de Miss.
Moet je de koelkastdeur open doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik wil van jou je komkommer wel zien
Kijk, anders had je t niet gevraagquote:
MissMSX, toestemming enzo.quote:
Die heeft pas een superkontquote:
Steak!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
Oj te veel cocktails, te veel wodka, te veel sirloin steak...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
dus hoofdpijn??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik betaal nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef Techno het volgende:
Wederom teveel geld uitgegeven bedoel je.
Nee!quote:
Jij hoeft mijn nieuwe dressoir dan ook niet te betalen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik schijn slechte vibes te hebben ofzo
ja niks natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn nieuwe dressoir dan ook niet te betalen.
Maar vertel, hoe zit dat met die ober en zo?
uhuh dat ben ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ober impliceert dat je uit eten bent.. dus.. vertel.
Als dat eens zou,kunnenquote:
met mijn beste vriendinnetje en ventquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus even concreet, met wie ben je uit eten.
Als je uit eten bent en je bent intussen aan het fokken? 't Is pas vervelend als ze tegen je aan gaan praten.quote:
Ja, stel je eens voor. Dat is eng!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
't Is pas vervelend als ze tegen je aan gaan praten.
Gewoon:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor. Dat is eng!
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je raadt nooit hoe de ober heet..
Nee hoor, dat kunnen ze wel hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je uit eten bent en je bent intussen aan het fokken? 't Is pas vervelend als ze tegen je aan gaan praten.
sshhttt, mn goeie reputatie...quote:
consider it donequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon proppen
Schop d'r trouwens maar als ze weer zit te fokken![]()
ik had niks over jou gezegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sshhttt, mn goeie reputatie...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon proppen
Schop d'r trouwens maar als ze weer zit te fokken![]()
Jullie willen me echt te graag schoppenquote:
Je gaat zelf fokken onder het etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me echt te graag schoppen
Arme jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me echt te graag schoppen
Ja maar zij waren al aan het sms'enquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat zelf fokken onder het eten
Nee geen smoesjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar zij waren al aan het sms'en
ja met mijn ouders telt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
sshhttt, mn goeie reputatie...quote:
junkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sshhttt, mn goeie reputatie...
jij ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe was je date (met JoFu)?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
ohja, terloops nog even een goede vriendin die blijkbaar toch gevoelens had moeten afwijzen![]()
quote:
Jofu?quote:
Wie ben jij danquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
ohja, terloops nog even een goede vriendin die blijkbaar toch gevoelens had moeten afwijzen![]()
Een van mijn datesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu?Nee joh, was met een goede vriendin/ex-danspartner wat drinken, maar blijkbaar had ze toch meer gevoelens dan ik dacht
[..]
Wie ben jij dan
quote:
Niet wederzijds van jou kant dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu?Nee joh, was met een goede vriendin/ex-danspartner wat drinken, maar blijkbaar had ze toch meer gevoelens dan ik dacht
[..]
Wie ben jij dan
Na wat teruglezen had ik die conclusie ook getrokkenquote:
Ja niet tof, tranen en zoquote:
Niet wederzijds nee, ooit wel, maar niet meer en nu ik bezig ben met t vertrekken uit Nederland, ga ik niet nog "ff" in een relatie oid duikenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Niet wederzijds van jou kant dan?
Vriendin van Missb geloof ik
ohja, jullie zijn gekquote:
Verstandig inderdaad, hoewel dat geen excuus is natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet wederzijds nee, ooit wel, maar niet meer en nu ik bezig ben met t vertrekken uit Nederland, ga ik niet nog "ff" in een relatie oid duiken
quote:
Jeetje, ik voel met je mee, was t alternatief toch beterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daar zit ik dan mee op de bank
Ga eens heel snel weg danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daar zit ik dan mee op de bank
Denk dat dat zo nog een schop wordtquote:
Ik heb voor mezelf besloten dat ik niet in een relatie ga duiken, misschien dat ik er spijt van krijg, maar de vorige keer heb ik dat wel gedaan en dat had ik achteraf waarschijnlijk niet nog een keer gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verstandig inderdaad, hoewel dat geen excuus is natuurlijk
Mja, sowieso klote dan, dat weer wel
Ik had het gedaan ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, ik voel met je mee, was t alternatief toch beter
Ze moet t trouwens weten, nog geen week geleden is ze dr langs gekomenquote:
Wat let jequote:
Ik zit thuis, ik kan niet zomaar weggaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga eens heel snel weg dan
[..]
Denk dat dat zo nog een schop wordt![]()
Als in gezellig doen daarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit thuis, ik kan niet zomaar weggaan
t is zo "gezellig" dat ze via Fok communicerenquote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is zo "gezellig" dat ze via Fok communiceren
ik heb ook wel eens met yuki of evie op de bank gezeten en dan zitten fokkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is zo "gezellig" dat ze via Fok communiceren
bedoel je nu die afslagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze moet t trouwens weten, nog geen week geleden is ze dr langs gekomen
kom je ook uit Utrecht dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef progje het volgende:
[..]
bedoel je nu die afslagwant die kan ik ook dromen
Oh, niet mee kunnen praten omdat er achter de schermen ook hele gesprekken gaande zijn volgens mijquote:
Dat is wel vrijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens met yuki of evie op de bank gezeten en dan zitten fokkenkan best leuk zijn
ja, maar toch ook heelquote:
damn, goed idee, ik heb ook trekquote:
Ze had een ober mee in een doggy bag volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, goed idee, ik heb ook trekheb nog chineese tomaten soep over en gebakken banaan
wtfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze had een ober mee in een doggy bag volgens mij
hilversumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je ook uit Utrecht dan?T is idd die afslag en dan aan t einde van de weg waar je dan op draait woon ik
Sjors heet die geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfdoet ze beter dan ik
![]()
Briljant dit, als ik een vrouw was zou ik het ook een keer doenhttp://www.dumpert.nl/med(...)n_in_je_blootje.html
Nee, geen doggy bag meegekregenquote:
aah, dan is t wel een geijkte route de stad in jaquote:
we zetten haar zo af hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dan is t wel een geijkte route de stad in ja
Lekker restaurant dan, tjonge.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, geen doggy bag meegekregen
Kook zequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker restaurant dan, tjonge.
Dan maak ik wel weer zelf wat zo
Hee! Dat is niet liefquote:
Op dit tijdstip hoeven ze niet voor me te koken, kook liever samenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet lief
Jullie vrouwen horen juist te zeggen 'Dan maak ik wel wat voor je'![]()
Maar ik zie het alweer![]()
Ja, verwend nest!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet lief
Jullie vrouwen horen juist te zeggen 'Dan maak ik wel wat voor je'![]()
Maar ik zie het alweer![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op dit tijdstip hoeven ze niet voor me te koken, kook liever samen
Begin jij nou ook alquote:
Hij is bedoeld zoals die lijkt te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Goed idee, ben even een eitje bakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is bedoeld zoals die lijkt te zijn
zoiets jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed idee, ben even een eitje bakken
Hey MeMoquote:
Alleen de flat? of echt mijn oude huisjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoiets ja
[..]
Hey MeMowas gisteren bij je oude huisje
Alleen de flat, ging met je oude buuf biertjes wegtikken en 18 jarige jochies uitlachen omdat ze hun alcohol niet aan kondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alleen de flat? of echt mijn oude huisje
Zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoiets ja
[..]
Hey MeMowas gisteren bij je oude huisje
met Evie maar hoezo dan in casa?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen de flat, ging met je oude buuf biertjes wegtikken en 18 jarige jochies uitlachen omdat ze hun alcohol niet aan konden
Ik kwam er langsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met Evie maar hoezo dan in casa?
Oh ik dacht echt IN de flat aangezien je wel vaker bij Evie bent en t dan nooit over mijn oude flat hadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam er langsmoest fietsen aangezien ik geen auto meer heb
Tsja, als we jou uitnodigde om wat te komen drinken kwam je nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt IN de flat aangezien je wel vaker bij Evie bent en t dan nooit over mijn oude flat had
ik ben mensenschuwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als we jou uitnodigde om wat te komen drinken kwam je nooit
Ja, maarquote:
Ik wist niet exact op welk nummer ze woondequote:
Roep dat nou niet, straks raak ik in de war met Evie's nummer, die kan ik al lastig onthoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
279![]()
heb je nu toch niks meer aan
Wie weet wie er nu op dat nummer woontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roep dat nou niet, straks raak ik in de war met Evie's nummer, die kan ik al lastig onthouden(ondanks dat ik daar tijden lang de deur plat liep
)
het vriendinnetje van 277quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wie er nu op dat nummer woont
Geen idee, weet in de andere toren nog wel iemand die hoog nodig een piemel nodig heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wie er nu op dat nummer woont
wat let jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, weet in de andere toren nog wel iemand die hoog nodig een piemel nodig heeft
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaanquote:
Ah ok nee dat is wel n goede reden om t niet te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaan
Buiten dat ik dr ook gewoon niet kan uitstaan.
Waarom weet je dat zo goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaan
Buiten dat ik dr ook gewoon niet kan uitstaan.
Eeuh, omdat ik dr ken?quote:
Ah ok, nee dat kon ik ook nog wel bedenkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, omdat ik dr ken?en nee, ik heb t niet over Evie.
stom trol accountquote:
achja, je moet zo'n meisje toch ff een hand hart onder de riem stekenquote:
True, moet ze maar geen sex voor het huwelijk hebben.....de slet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, je moet zo'n meisje toch ff een hand hart onder de riem steken
Sex.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True, moet ze maar geen sex voor het huwelijk hebben.....de slet!
quote:
T ligt klaar in Utrechtquote:
"Hey Buschauffeur, we gaan je busje slópen"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis![]()
Morgen vrij![]()
Zondag Feijedinges supporters rijden
Ik heb me prima vermaakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Was t feestje van die kutmod nog tof?
Na die info van net laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ligt klaar in Utrechthoeft alleen nog maar opgehaald te worden
Je moet de juiste adressen weten, sommigen hier doen datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na die info van net laten we dat maar niet doen
Europalaan was het toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet de juiste adressen weten, sommigen hier doen dat
Geen idee, dat is meer bij Q in de buurtquote:
Vorige keer had ik geluk en een rustige groep.. Nu ben ik de 1 na laatste bus, dat wordt leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"Hey Buschauffeur, we gaan je busje slópen"
Die is vast omgevallen van de drank en meteen ingeslapenquote:
Ga eens rijden enzoquote:
dan moet je van goede huize komen omdat voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is vast omgevallen van de drank en meteen ingeslapen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is vast omgevallen van de drank en meteen ingeslapen
Jaloers?quote:
quote:
neeh, *prik* reageert ze heftiger opquote:
Oh okee, mooi voor als ze weer vervelend is danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neeh, *prik* reageert ze heftiger op
Wat zijn ze weer naar tegen jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
Wéér dat schoppen en slaan he...
Wat wil je dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon prikken, heb ik je nog niet over horen klagenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
Misschien is t persoonlijkquote:
Troost je, ik moet t ook van de goede buien hebbenquote:
Hoe erg moet het bij mij dan wel niet zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik sta al zo lang droog, dat t stof in mn hoofdhaar zit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik sta al zo lang droog, dat t stof in mn hoofdhaar zit
Ik durf nog niet verder te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik durf nog niet verder te kijken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
straks zitten er spinnen enzo
Dan komen er helemaal geen vrouwen meer in mn buurtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
straks zitten er spinnen enzo
*mompelt wat*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan komen er helemaal geen vrouwen meer in mn buurt
Ik hou niet van beestjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan komen er helemaal geen vrouwen meer in mn buurt
quote:
Ik had gewoon mn ex-danspartner mee naar huis moeten nemen toen ik de kans hadquote:
Drink nog een paar HJ's en je denkt er heel anders overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb een heel lief poezebeest.
[..]
Ik had gewoon mn ex-danspartner mee naar huis moeten nemen toen ik de kans had![]()
En anders kan ik altijd naar de Uithof naar t ongeluksnummerAlleen moet ik dan wel heel erg wanhopig zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Drink nog een paar HJ's en je denkt er heel anders over
Ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb een heel lief poezebeest.
[..]
Neh, iemand die ik heel erg mag, gaat me dan verafschuwen, dat is t me niet waardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Drink nog een paar HJ's en je denkt er heel anders over
quote:
Je geweten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, iemand die ik heel erg mag, gaat me dan verafschuwen, dat is t me niet waard
quote:
Nee, nog irritanter: een vrouwen persoonquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nog irritanter: een vrouwen persoon
Nee, kutwijf, maar een heel lief kutwijfquote:
Waarom vindt die dat erg dan?quote:
quote:
ALS het Evie al is, zou het kunnen zijn omdat Evie d'r ook kent en haar ook niet mag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom vindt die dat erg dan?
Kuthoer is de ex van jongen waar ze nu mee gaat en die kuthoer (haar woorden) zit de hele boel te verzieken. Ik weet exact waar ze woontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom vindt die dat erg dan?
Ah, dus toch wat ik dachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kuthoer is de ex van jongen waar ze nu mee gaat en die kuthoer (haar woorden) zit de hele boel te verzieken. Ik weet exact waar ze woont
dat was toch over omdat die gast toch nog wel graag zijn piemel in dat andere wijf stoptequote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kuthoer is de ex van jongen waar ze nu mee gaat en die kuthoer (haar woorden) zit de hele boel te verzieken. Ik weet exact waar ze woont
T ligt iets gecompliceerder dan dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was toch over omdat die gast toch nog wel graag zijn piemel in dat andere wijf stopte: ?
mwah die piemel is niet automatisch dat wijf ingevlogen maar goed ze moet t maar lelker zelf uitzoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ligt iets gecompliceerder dan dat.
Ik ken iets meer verhalen er achter, jouw conclusie is kort door de bocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah die piemel is niet automatisch dat wijf ingevlogen maar goed ze moet t maar lelker zelf uitzoeken
tja wat ze hier postte dat ze ver weg van m moest blijven etc maar nu toch weer niet vind ik t gewoon behoorlijk stomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken iets meer verhalen er achter, jouw conclusie is kort door de bocht.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja wat ze hier postte dat ze ver weg van m moest blijven etc maar nu toch weer niet vind ik t gewoon behoorlijk stom
En die gast heeft ook schuld hoe je t went of keert, niet alles is voor rekening van "dat kutwijf" maar goed slapen. Vroeg op om taart te halenall
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja wat ze hier postte dat ze ver weg van m moest blijven etc maar nu toch weer niet vind ik t gewoon behoorlijk stom
En die gast heeft ook schuld hoe je t went of keert, niet alles is voor rekening van "dat kutwijf" maar goed slapen. Vroeg op om taart te halenall
Kom je de taart meteen langsbrengen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |