damn, goed idee, ik heb ook trekquote:
Ze had een ober mee in een doggy bag volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, goed idee, ik heb ook trekheb nog chineese tomaten soep over en gebakken banaan
wtfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze had een ober mee in een doggy bag volgens mij
hilversumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je ook uit Utrecht dan?T is idd die afslag en dan aan t einde van de weg waar je dan op draait woon ik
Sjors heet die geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfdoet ze beter dan ik
![]()
Briljant dit, als ik een vrouw was zou ik het ook een keer doenhttp://www.dumpert.nl/med(...)n_in_je_blootje.html
Nee, geen doggy bag meegekregenquote:
aah, dan is t wel een geijkte route de stad in jaquote:
we zetten haar zo af hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dan is t wel een geijkte route de stad in ja
Lekker restaurant dan, tjonge.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, geen doggy bag meegekregen
Kook zequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker restaurant dan, tjonge.
Dan maak ik wel weer zelf wat zo
Hee! Dat is niet liefquote:
Op dit tijdstip hoeven ze niet voor me te koken, kook liever samenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet lief
Jullie vrouwen horen juist te zeggen 'Dan maak ik wel wat voor je'![]()
Maar ik zie het alweer![]()
Ja, verwend nest!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet lief
Jullie vrouwen horen juist te zeggen 'Dan maak ik wel wat voor je'![]()
Maar ik zie het alweer![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op dit tijdstip hoeven ze niet voor me te koken, kook liever samen
Begin jij nou ook alquote:
Hij is bedoeld zoals die lijkt te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Goed idee, ben even een eitje bakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is bedoeld zoals die lijkt te zijn
zoiets jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed idee, ben even een eitje bakken
Hey MeMoquote:
Alleen de flat? of echt mijn oude huisjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoiets ja
[..]
Hey MeMowas gisteren bij je oude huisje
Alleen de flat, ging met je oude buuf biertjes wegtikken en 18 jarige jochies uitlachen omdat ze hun alcohol niet aan kondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alleen de flat? of echt mijn oude huisje
Zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoiets ja
[..]
Hey MeMowas gisteren bij je oude huisje
met Evie maar hoezo dan in casa?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen de flat, ging met je oude buuf biertjes wegtikken en 18 jarige jochies uitlachen omdat ze hun alcohol niet aan konden
Ik kwam er langsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met Evie maar hoezo dan in casa?
Oh ik dacht echt IN de flat aangezien je wel vaker bij Evie bent en t dan nooit over mijn oude flat hadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam er langsmoest fietsen aangezien ik geen auto meer heb
Tsja, als we jou uitnodigde om wat te komen drinken kwam je nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt IN de flat aangezien je wel vaker bij Evie bent en t dan nooit over mijn oude flat had
ik ben mensenschuwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als we jou uitnodigde om wat te komen drinken kwam je nooit
Ja, maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |