FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Half is zo halfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Philip wel half, zei hij gisteren/vannacht
En Sharon noemt het doppertjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Rafq het volgende:
Sofia vraagt hoe je doperwten moet bereiden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Studiotje het volgende:
Hoe bereid je dopertjes uit een potje?
Diegene was net 3 weken terug van een reis van 5 maanden naar Argentinie of zo, dus ik verwacht inderdaad nog wel dat hij en Aafke of Joanne zich aan elkaar vergrijpenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half is zo half
Als je dat zegt, dan is er gewoon niets
Dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Diegene was net 3 weken terug van een reis van 5 maanden naar Argentinie of zo, dus ik verwacht inderdaad nog wel dat hij en Aafke of Joanne zich aan elkaar vergrijpen
En Philip schuift 'em d'r inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Rafq het volgende:
Ik blijf het zeggen Aafke mist echt wat, ik denk dat ze als eerste der benen gaat openen
Hij is de miljonair .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus, als Gerard hoogbegaafd blijkt te zijn dan vind ik dat niet leuk..
Lijkt me echt zo'n type die normaal zou zeggen dat hij zijn goudvis nog eten moet geven en daarom weg moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef pullup het volgende:
Maik pakt de eerste de beste gelegenheid om er als een haas vandoor te gaan![]()
Slapjanus
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n type die normaal zou zeggen dat hij zijn goudvis nog eten moet geven en daarom weg moet
Weet ik ook niet eerlijk gezegd, denk dat dat gewoon overbleef toen de rest was ingevuld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar eigenlijk het bewijs van?
Dat heb ik even gemist namelijk.
Maar wat is het bewijs van Moniques' hoogbegaafdheid dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Weet ik ook niet eerlijk gezegd, denk dat dat gewoon overbleef toen de rest was ingevuld.
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
En toch heeft Monique wel wat leuks/liefs
[ afbeelding ]
Dacht ik ook aan, kan best andersom zijn. Het enige wat men weet is dat ze een goede studie heeft gedaan en in triviantspelletjes ver kwam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar wat is het bewijs van Moniques' hoogbegaafdheid dan?
ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
En toch heeft Monique wel wat leuks/liefs
[ afbeelding ]
Met een goede studie en wat gewonnen spelletjes kun je ookb est miljonair zijn. Is ze getrouwd? Misschien is haar vent een rijke knakkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, kan best andersom zijn. Het enige wat men weet is dat ze een goede studie heeft gedaan en in triviantspelletjes ver kwam.
TOFS is hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Flashbox het volgende:
Joanna had het over de naam van haar webwinkel volgens mij, en ineens stopte ze er mee, iets met het woord TOF
Ze lijkt op Monique van Kus, maar dan blondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ze heeft een bekend gezicht
Wie is Monique van kus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt op Monique van Kus, maar dan blond
Misschien juist daarom....naaiers!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Steeds al het NET weer interessant wordt gaat die f*cking stream op blauw...
Dat hebben ze al verteld, en dat guido ze heeft was ook al eerder te horen/zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarschijnlijk mogen we niet weten dat er condooms in de EHBO doos zitten?
Maar misschien kwam er iets aan wat we niet mochten weten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat hebben ze al verteld, en dat guido ze heeft was ook al eerder te horen/zien
Vanmiddag nog bij Sofiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dit hebben we, bij mijn weten, nog niet gehad.
Jawel, toen Sofia pijn aan der tiet had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dit hebben we, bij mijn weten, nog niet gehad.
Oja dat las ik maar zelf niet gezien. Niet meer aan gedacht vanwege het filmpje dat we toch nog hebben kunnen zien.quote:
http://img89.imageshack.us/i/monique14aw.jpg/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://img89.imageshack.us/i/monique14aw.jpg/
dan krijg ik forbiddenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://img89.imageshack.us/i/monique14aw.jpg/
Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Zometeen gaan ze op zwart, show gestopt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
nee joh benny daar lijkt ze niet op ;N
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Darklight het volgende:
dikke gangbang nu, en zometeen zitten ze allemaal braaf aan tafel
Deze werkt bij mij welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef 08gnoT. het volgende:
http://img89.imageshack.us/img89/9449/monique14aw.jpg
Tuurlijk niet...condooms van Guido zijn al eerder gevonden/ter sprake gekomen. Gister nog, en toen vroeg Maik heel sterk waarom hij die bij zich heeft als hij een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef Flashbox het volgende:
zijn zogenaamde vriendin mag zeker niet weten dat hij echt condooms bij had. als ze streams kijkt weet ze dat al lang.
Ik heb al weggeklikt in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Robbiedd het volgende:
Het kan een middel zijn om de kijkcijfers iets op te hogen .. ?
VOor de uitzending op tv natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb al weggeklikt in ieder geval
Zelf heb ik dit niet zien gebeuren gister, maar is het wel zeker dat ze van Guido zijn en niet van een andere bewoner?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet...condooms van Guido zijn al eerder gevonden/ter sprake gekomen. Gister nog, en toen vroeg Maik heel sterk waarom hij die bij zich heeft als hij een vriendin heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Flashbox het volgende:
Nou kom maar op iedereen dat huis uit, en een nieuwe serie van DGK in dat huis, maar wel een andere omroep.
Uhh....denk het wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zelf heb ik dit niet zien gebeuren gister, maar is het wel zeker dat ze van Guido zijn en niet van een andere bewoner?
ja, hij heeft ze meegenomen als ruilmiddel vertelde hij tegen Gerard, maar nu blijken er ook condooms in het medicijnkastje te liggen in het huis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zelf heb ik dit niet zien gebeuren gister, maar is het wel zeker dat ze van Guido zijn en niet van een andere bewoner?
Maar het was wel te volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
56kb/sec is constante streamlock
Toen was er nog niet zo snel internetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Bij BB1 waren er toch niet zoveel streamlocks?
Ze haalde ze uit de la van guido toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ja, hij heeft ze meegenomen als ruilmiddel vertelde hij tegen Gerard, maar nu blijken er ook condooms in het medicijnkastje te liggen in het huis.
Huh, hoezo dan?quote:
Dat oog is de streamlockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef krootje het volgende:
Wat zijn die streamlocks waar julli ehet over hebben?
En waarom staat er een oog op mijn televisie? Wordt het te spannend ofzo?
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze haalde ze uit de la van guido toch?
Dat is een streamlock. Als dat oog te zien is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef krootje het volgende:
Dat is dus de streamlockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef krootje het volgende:
Of vertellen ze Guido over wat er uitgelekt is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij krijgen de bewoners nu op de flikker omdat er al de hele dag niks gebeurt, er moet meer actie/ruzie in...
Of ze vervangen stiekem gewoon alle bewoners door 14 nieuwe
We hadden bij BB1 toch ook gewoon streams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen was er nog niet zo snel internet
Volgens mij vanaf BB3 streams???
Bij dit programma is het gewoon overdreven veel die locks. De kijkcijfers vallen tegen maar de streamers zullen ook afgaan haken als dit zo door blijft gaan met die locksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Bij BB1 waren er toch niet zoveel streamlocks?
Als het goed is nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef krootje het volgende:
Oke bedankt voor de reacties op de streamlock vraag.
We zullen er zo wel achter komen, of gebeurt dit iedere dag voor de uitzending?
BB1, met mijn telefoon modempjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden bij BB1 toch ook gewoon streams?
Ik 1 keer, tijdens de tietpijn van Sofiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Kaasmix het volgende:
Nee, dit is nog nooit eerder gebeurd. Sterker nog, ik heb nog nooit 4 streamlocks tegelijk gezien; enkel 2 max
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik 1 keer, tijdens de tietpijn van Sofia
Ah ja, dat was eerder vandaag niet? Heb ik ook gemist.. jammer jammerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik 1 keer, tijdens de tietpijn van Sofia
volgens mij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden bij BB1 toch ook gewoon streams?
Nee Viola is de tuin aan het stylen voor de bingo vanavondquote:
De streams komen direct uit Portugal, met oog erin verwerkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef krootje het volgende:
Nou ja het is wel Portugal.. stroomdipje misschien?
Die staat bij mij al onder de timer van de tv haha! Kan ieder moment omschakelen... maar hier is't ook gezellig hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Roguee het volgende:
Nou kunnen we mooi allemaal overschakelen naar de reguliere uitzending met die streamlocks nu
Wat weet jij veel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
De streams komen direct uit Portugal, met oog erin verwerkt.
Mocht er stroomuitval zijn, krijgen we een zwart beeld
Gelukkig niet anders hadden we bijna 24/7 streamlocks bij elke keer dat er eindelijk een beetje actie is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Reda074 het volgende:
wat verwacht je dan van deze pauper show... bij DGK had je nooit streamlocks of die onzin pff..
Neuh, die hing aan elkaar van streamlocks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Reda074 het volgende:
wat verwacht je dan van deze pauper show... bij DGK had je nooit streamlocks of die onzin pff..
Is misschien wel de bedoeling, om de kijkcijfers op te krikken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga er in ieder geval niet de tv voor aanzetten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
idd, DGK was één al streamlock :p
Gestopt met?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, als ik daar wel werkte was ik al gestopt
ik ook niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga er in ieder geval niet de tv voor aanzetten
Protestgebaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is misschien wel de bedoeling, om de kijkcijfers op te krikken.
LOL en proost.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef PeterNB het volgende:
Ik zeg...........................
[ afbeelding ]
dat dus en ter compensatie een vet feest vanavond met sterke drankquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa EIN DE LIJK hoop ik...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
dat dus en ter compensatie een vet feest vanavond met sterke drank
heerlijk helderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
goed plan!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef Pizzalucht het volgende:
Zal ik naar Portugal reizen en stiekem alle camera's doorlussen naar een stream?
En natuurlijk zonder streamlocks.
Ik weet het niet, vind het wel leuk zo namelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef Pizzalucht het volgende:
Zal ik naar Portugal reizen en stiekem alle camera's doorlussen naar een stream?
En natuurlijk zonder streamlocks.
Oh dacht dat de rest het wel leuk vond om 24/7 naar slapende en liggende mensen te kijkenquote:
Dat is bij elk topic...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef RethXoth het volgende:
Oh en waarom wordt dit topic telkens bij pagina 12 al gelokt? Beetje overdreven of niet?
Onmogelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet te achterhalen ben dan
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef RethXoth het volgende:
Oh en waarom wordt dit topic telkens bij pagina 12 al gelokt? Beetje overdreven of niet?
Dan zitten we op het maximale aantal posts per topique. 301.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef RethXoth het volgende:
Ow dat is een goeiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Kaasmix het volgende:
Kan iemand die de TV-show aan het kijken is, kijken of er achter Bart de streams wel zichbaar zijn? Die zijn altijd live, als je ze daar wel ziet is het wel erg verdacht
Ik ben aan het kijken, zal er op lettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Kaasmix het volgende:
Kan iemand die de TV-show aan het kijken is, kijken of er achter Bart de streams wel zichbaar zijn? Die zijn altijd live, als je ze daar wel ziet is het wel erg verdacht
quote:
+1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga niks verplicht kijken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Muta het volgende:
wat een troep programma... dit is allemaal oud nieuws... kunnen ze niet beelden laten zien die RECENT zijn... dit was gister al op TV
Daar zijn die langwerpige dingen toch voor?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Olga het volgende:
Ik heb geen zin om naar de tv te lopen om hem aan te doen
express dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Streamlock is dan met opzet, niks geen storing.
waar kijk je die streams? Want op UPC digital zit ik ook alleen maar naar dat enge oog te kijkenquote:
Mooi verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
express dusZe denken, als we de streamlocks erop gooien, kijken ze wel naar de uitzending
Pizzalucht, die heeft daar al vrienden gemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef Kaasmix het volgende:
Wie gaat een belletje plegen naar SBS?
Ze kennen mijn naam in ieder geval, dat is toch goed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pizzalucht, die heeft daar al vrienden gemaakt
haha op Net5 de uitzendingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
waar kijk je die streams? Want op UPC digital zit ik ook alleen maar naar dat enge oog te kijken
net 5quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
waar kijk je die streams? Want op UPC digital zit ik ook alleen maar naar dat enge oog te kijken
Precies... vragen of je je eigen camera mag streamenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze kennen mijn naam in ieder geval, dat is toch goed?
Bazenideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zal eens kijken of de yellowbird het doet
Zonde van je geld.. maar als je het dan toch doet, wees dan zo vrij om de code te delenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Ik was al lang blij dat ik niet voor de rechter hoef te verschijnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... vragen of je je eigen camera mag streamen
slimquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Maar, ga je nou nog bellen of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat ik niet voor de rechter hoef te verschijnen
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat ik niet voor de rechter hoef te verschijnen
Heb het nummer niet, zij belden mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Maar, ga je nou nog bellen of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Streams herstreamen voor buitenland en mobiele apparaten
Oh ja op die .com adresquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
U hoeft ons niet te bellen, wi bellen u hahaahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb het nummer niet, zij belden mij.
...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
http://secretstory.yb.nl/live/
code: 29GjHm
Ze zijn het huis uit?
ze waren met het eten bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
http://secretstory.yb.nl/live/
code: 29GjHm
Ze zijn het huis uit?
Zouden ze eigenlijk blij mee moeten zijn, HTC is hoofdsponser.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij betaalt echt voor die 360 graden cam?quote:
nee, maar Benny welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij betaalt echt voor die 360 graden cam?
maar zet die streams dan ook op de slaapkamerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Dat gebeurde bij BB toch wel eens? Dan moesten ze de slaapkamer in
En volgens mij betekende dat altijd feestje toch?
Dat waren ze niet. Waarschijnlijk door de verwijderde reclame(maar daar kon ik niks aan doen) moesten ze die reclame maar DOOR de streams heen doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze eigenlijk blij mee moeten zijn, HTC is hoofdsponser.
Gewoon op 'maak een snapshot' drukkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Kaasmix het volgende:
Wat voor proggje gebruik jij voor de caps iBenny?
ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar zet die streams dan ook op de slaapkamer
ja ik dacht boodschappen ofzo, eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Studiotje het volgende:
Er is wel wat neergelegd op de tafel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon op 'maak een snapshot' drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |