Lijkt me echt zo'n type die normaal zou zeggen dat hij zijn goudvis nog eten moet geven en daarom weg moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef pullup het volgende:
Maik pakt de eerste de beste gelegenheid om er als een haas vandoor te gaan![]()
Slapjanus
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n type die normaal zou zeggen dat hij zijn goudvis nog eten moet geven en daarom weg moet
Weet ik ook niet eerlijk gezegd, denk dat dat gewoon overbleef toen de rest was ingevuld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar wat is daar eigenlijk het bewijs van?
Dat heb ik even gemist namelijk.
Maar wat is het bewijs van Moniques' hoogbegaafdheid dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Weet ik ook niet eerlijk gezegd, denk dat dat gewoon overbleef toen de rest was ingevuld.
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
En toch heeft Monique wel wat leuks/liefs
[ afbeelding ]
Dacht ik ook aan, kan best andersom zijn. Het enige wat men weet is dat ze een goede studie heeft gedaan en in triviantspelletjes ver kwam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar wat is het bewijs van Moniques' hoogbegaafdheid dan?
ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
En toch heeft Monique wel wat leuks/liefs
[ afbeelding ]
Met een goede studie en wat gewonnen spelletjes kun je ookb est miljonair zijn. Is ze getrouwd? Misschien is haar vent een rijke knakkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, kan best andersom zijn. Het enige wat men weet is dat ze een goede studie heeft gedaan en in triviantspelletjes ver kwam.
TOFS is hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Flashbox het volgende:
Joanna had het over de naam van haar webwinkel volgens mij, en ineens stopte ze er mee, iets met het woord TOF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |