ja, hij heeft ze meegenomen als ruilmiddel vertelde hij tegen Gerard, maar nu blijken er ook condooms in het medicijnkastje te liggen in het huis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zelf heb ik dit niet zien gebeuren gister, maar is het wel zeker dat ze van Guido zijn en niet van een andere bewoner?
Maar het was wel te volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
56kb/sec is constante streamlock
Toen was er nog niet zo snel internetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Bij BB1 waren er toch niet zoveel streamlocks?
Ze haalde ze uit de la van guido toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ja, hij heeft ze meegenomen als ruilmiddel vertelde hij tegen Gerard, maar nu blijken er ook condooms in het medicijnkastje te liggen in het huis.
Huh, hoezo dan?quote:
Dat oog is de streamlockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef krootje het volgende:
Wat zijn die streamlocks waar julli ehet over hebben?
En waarom staat er een oog op mijn televisie? Wordt het te spannend ofzo?
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze haalde ze uit de la van guido toch?
Dat is een streamlock. Als dat oog te zien is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef krootje het volgende:
Dat is dus de streamlockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef krootje het volgende:
Of vertellen ze Guido over wat er uitgelekt is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij krijgen de bewoners nu op de flikker omdat er al de hele dag niks gebeurt, er moet meer actie/ruzie in...
Of ze vervangen stiekem gewoon alle bewoners door 14 nieuwe
We hadden bij BB1 toch ook gewoon streams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen was er nog niet zo snel internet
Volgens mij vanaf BB3 streams???
Bij dit programma is het gewoon overdreven veel die locks. De kijkcijfers vallen tegen maar de streamers zullen ook afgaan haken als dit zo door blijft gaan met die locksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Bij BB1 waren er toch niet zoveel streamlocks?
Als het goed is nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef krootje het volgende:
Oke bedankt voor de reacties op de streamlock vraag.
We zullen er zo wel achter komen, of gebeurt dit iedere dag voor de uitzending?
BB1, met mijn telefoon modempjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden bij BB1 toch ook gewoon streams?
Ik 1 keer, tijdens de tietpijn van Sofiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Kaasmix het volgende:
Nee, dit is nog nooit eerder gebeurd. Sterker nog, ik heb nog nooit 4 streamlocks tegelijk gezien; enkel 2 max
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik 1 keer, tijdens de tietpijn van Sofia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |