quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
nee joh benny daar lijkt ze niet op ;N
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Darklight het volgende:
dikke gangbang nu, en zometeen zitten ze allemaal braaf aan tafel
Deze werkt bij mij welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef 08gnoT. het volgende:
http://img89.imageshack.us/img89/9449/monique14aw.jpg
Tuurlijk niet...condooms van Guido zijn al eerder gevonden/ter sprake gekomen. Gister nog, en toen vroeg Maik heel sterk waarom hij die bij zich heeft als hij een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef Flashbox het volgende:
zijn zogenaamde vriendin mag zeker niet weten dat hij echt condooms bij had. als ze streams kijkt weet ze dat al lang.
Ik heb al weggeklikt in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Robbiedd het volgende:
Het kan een middel zijn om de kijkcijfers iets op te hogen .. ?
VOor de uitzending op tv natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb al weggeklikt in ieder geval
Zelf heb ik dit niet zien gebeuren gister, maar is het wel zeker dat ze van Guido zijn en niet van een andere bewoner?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet...condooms van Guido zijn al eerder gevonden/ter sprake gekomen. Gister nog, en toen vroeg Maik heel sterk waarom hij die bij zich heeft als hij een vriendin heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Flashbox het volgende:
Nou kom maar op iedereen dat huis uit, en een nieuwe serie van DGK in dat huis, maar wel een andere omroep.
Uhh....denk het wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Zelf heb ik dit niet zien gebeuren gister, maar is het wel zeker dat ze van Guido zijn en niet van een andere bewoner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |