SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonde van keyboard? Stop met Fok!ken dan
Herinner em er nou niet aan, straks moeten we weer 6 topics lang kiezen welke leuker isquote:
Dat is het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt best leuk eigenlijk
Ik ga denk ik naar de Apple Store
Nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe ver naar het westen ga je rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wadt vervelent nouw....quote:
Jouw makt egt ztoome vauds!quote:
Hey LLquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde net gaan posten, topic dicht
quote:
nee het is nauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degene die ik wilde zijn allebei niet meer verkrijgbaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijner topic
[..]
Herinner em er nou niet aan, straks moeten we weer 6 topics lang kiezen welke leuker is
ja morgenmiddag in de drukke winkelstraat een horde wilde bosbuffels los laten ookquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het is nauw![]()
Nauw is niet wijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nu een nieuwe thoughquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde net gaan posten, topic dicht
Ik wisdt nied dadt jij ook van billekoek hieldtquote:
Lekker wel dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Toekito het volgende:
Ik heb last van mijn hamstringhandig want moet vanavond na werk nog spullen versjouwen en morgen klussen
Kan er nog steeds niet om lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja morgenmiddag in de drukke winkelstraat een horde wilde bosbuffels los laten ook
Coooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa drinken bij trev?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijner topic
[..]
Herinner em er nou niet aan, straks moeten we weer 6 topics lang kiezen welke leuker is
[..]
Dat is het ookMet 3 vrienden bordspellen spelen
![]()
Ook leuk
[..]
NietIk goah noar 't Ooooooooooooooooooooooosten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het is nauw![]()
Nauw is niet wijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken em als
Nauw is niet wiedLang leve platpratende ouders
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mij deot gwoon neit alteit obletten bei inburgerskursesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wisdt nied dadt jij ook van billekoek hieldt
ja nogmaals doe je dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet om lachen
Was het maar zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Coooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa drinken bij trev?
Ja nou dat ken ook he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ken em als
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wisdt nied dadt jij ook van billekoek hieldt
Ast dan maor wel lekker is, op zien tied!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ken em als
O jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijner topic
[..]
Leukquote:Dat is het ookMet 3 vrienden bordspellen spelen
![]()
Ook leuk
Je moest eens wetenquote:
Pak tasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij deot gwoon neit alteit obletten bei inburgerskurses
Ik goa noar Almeloooooooooooooooooquote:
Ken dat ook ja?quote:
Dat je liever andere orgie hebt?quote:
Klopt, da's 't zeker niequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak tas![]()
[..]
Ik goa noar AlmeloooooooooooooooooDa's niet eens bie joe in de buurt
[..]
Ken dat ook ja?
Ick pak mein tas met grooten gweer en dan sgiet ick jouw heelemaal kapot kkkutquote:
Ik hou wijselijk mijn mond... Voordat je weer 'ieh' zegtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je liever andere orgie hebt?
Jep want kennen en kunnen is het zelfde als kannen en kruikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak tas![]()
[..]
Ik goa noar AlmeloooooooooooooooooDa's niet eens bie joe in de buurt
[..]
Ken dat ook ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ramms+einquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeZu het volgende:
Die schönen Mädchen sind nicht schön
Die warmen Hände sind so kalt
Alle Uhren bleiben stehen
Lachen ist nicht mehr gesund und bald
Ik zeg niet zo snel iehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond... Voordat je weer 'ieh' zegt.
dr pepper owntquote:
das stimtquote:
lui zijn is vet nuttigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
Qua nuttige bezigheden voor het weekend kom ik niet veel verder dan huishouden en boodschappen doen, trouwens... en verder lui zijn, FOK!ken en misschien wat gamen of zo.
Rammsteinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeZu het volgende:
Die schönen Mädchen sind nicht schön
Die warmen Hände sind so kalt
Alle Uhren bleiben stehen
Lachen ist nicht mehr gesund und bald
daar is weekend ook voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
Qua nuttige bezigheden voor het weekend kom ik niet veel verder dan huishouden en boodschappen doen, trouwens... en verder lui zijn, FOK!ken en misschien wat gamen of zo.
Je gaat naar Trev?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
stimmtquote:
ganz geilquote:
ja ik ben geen duitserquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt geen flikker te doen dit weekend, en ik baal er wel een beetje van
Ikke alleen ene verjaardag en baal ook dat ik niet meer te doen hebquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Genauquote:
Spel het dan goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben geen duitser![]()
ik wist al dat het fout was
Jij ging toch naar mams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Geen zin om het te kijken, staat muziek aan en dan moet ik die helemaal uit gaan zetten enzo...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
Lezen jullie Hollanders nou bewust over mijn cursus brabants heen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Geef je em een kusje van me?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, de enige KCSer die ik dit weekend zie is WW
Het valt niet te lezen, dus dan sla ik het over jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
Lezen jullie Hollanders nou bewust over mijn cursus brabants heen?
Gaat zondag niet door dan?quote:
ik zit hier niet op school hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genau
[..]
Spel het dan goed
[..]
Jij ging toch naar mams?
Nee dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genau
[..]
Spel het dan goed
[..]
Jij ging toch naar mams?
Nee, gij kent da al! Toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen zin om het te kijken, staat muziek aan en dan moet ik die helemaal uit gaan zetten enzo...
Ik ben trouwens geen Hollander
Euh... ik zal er een nachtje over slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef je em een kusje van me?![]()
Donequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
Stu, ga even lapo halen in dat ene MEN topic
Beetje te goed blijkt...quote:
haal ook even voor mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog maar een Strongbow gepakt. Daarna ga ik eten halen
Echt welquote:
Helaas niet, je hoort het straks welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaat zondag niet door dan?Heb ST daar nog niet over gesproken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee duswant die moet zondag al in het ziekenhuis zijn voor vooronderzoek dus dan gaat ze zaterdag al naar d'r zus
ik ben geen 12 zoals de meeste hierquote:
Neem een strongbow!quote:
wat eten we schatje?quote:
Volgende week zondag kan ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas niet, je hoort het straks wel
Maar volgende week misschien
Ow, wacht, da moogde gij nog niequote:
Wat was er zondag dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas niet, je hoort het straks wel
Maar volgende week misschien
volwassenquote:
Da hadde gai ook heul nie in dn gaten wàquote:
Nee, jij bent vet oud en jouw kennis is dusdanig ver weggezakt dat ik je af en toe even op de vingers moet tikkenquote:
Trev?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende week zondag kan ik niet
hee koning dingelingquote:
ooeh jumquote:
met mijn geheugen is weinig misquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent vet oud en jouw kennis is dusdanig ver weggezakt dat ik je af en toe even op de vingers moet tikken
Ik denk dat ik toch nog wel net wat erger benquote:
Ik zit volgend weekend al volquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zaterdag ook niet?
Of kan ST dan niet?
Gamma!quote:
De handwerkbeurs?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit volgend weekend al volZaterdag komt LL hier
en zondag ga ik naar een beurs
![]()
Goudvisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooeh jum
[..]
met mijn geheugen is weinig mis
haaibaaiquote:
-Griekse letters doen het hier niet?quote:
Ssssssssssssssssssssst!quote:
Jammer, ik vraag het verder wel aan STquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit volgend weekend al volZaterdag komt LL hier
en zondag ga ik naar een beurs
![]()
Goed opgeslet in de crewforaquote:
Loederquote:
Kan nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch nog wel net wat erger ben
pezuquote:
Wel, want jij noemt me ooit luiquote:
Nope. Arabisch ook niet, kwam ik vanmiddag achterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-Griekse letters doen het hier niet?-
Jammer welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Arabisch ook niet, kwam ik vanmiddag achter.
stuartquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee pompkeizerHeb je nou al een nieuwe camera gekocht?
kloptquote:
Maar niet dat je erger bent dan dat ik benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel, want jij noemt me ooit lui
Inderdaad, anders hadden wij vet geheimzinnig kunnen praten met elkaarquote:
Pak dan je oude cameraquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
[..]
![]()
geen geld voor
Ik kan geen Grieksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad, anders hadden wij vet geheimzinnig kunnen praten met elkaar...
Net als die aardrijkskundedocent die we om de tuin geleid hadden...
Lekker hoorquote:
Woehoequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar morgen komt friemel eerder dan kunnen we foto's maken met zijn camera
quote:
Oow, wij hadden ooit de stof van het PW aardrijkskunde op het bord geschreven, in het grieks. De docent kon dat niet lezen, en dacht dat het van de vorige les was, en liet het dus staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan geen GrieksGelukkig
Wat van aardrijkskundedocent?
Geylquote:
Jij wilt de paling van Friemel weer zien hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeZetten jullie jezelf er ook even bij op, op dat kiekje?
Goede actiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, wij hadden ooit de stof van het PW aardrijkskunde op het bord geschreven, in het grieks. De docent kon dat niet lezen, en dacht dat het van de vorige les was, en liet het dus staan.
Muwhaha evilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, wij hadden ooit de stof van het PW aardrijkskunde op het bord geschreven, in het grieks. De docent kon dat niet lezen, en dacht dat het van de vorige les was, en liet het dus staan.
Laat het maar lopen anders mis je een paar postsquote:
Ja, sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
Jammer Marijke![]()
Dan over een paar weekjes maar
TMIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wilt de paling van Friemel weer zien he...
Pak dan wat etenquote:
Maar je hebt geen zin?quote:
we vlammen wel, dit mes is scherp en bot tegelijkquote:
ik geloof dat je het niet helemaal snaptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn, En ga daarna even naar de avondwinkel om een dagboek te kopen.
Ja, meesteresquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou en nu is het klaar met alle grappige postsJij ook nijner!
Koffie Serieuze Chat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
die is kapotquote:
Quote eens waar je last van hebtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan mag je iemand anders er ook wel op aansprekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn, En ga daarna even naar de avondwinkel om een dagboek te kopen.
Ja, in the end of the day ben alleen ik grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
!
Ik moet gaan...
Kinders (nouja, de oudste is ouder dan nijntje...) aan het solderen zetten...
Whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Quote eens waar je last van hebt
Anders weet ik niet wat ze bedoeltquote:
Have fun en wees voorzichtigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
!
Ik moet gaan...
Kinders (nouja, de oudste is ouder dan nijntje...) aan het solderen zetten...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeZetten jullie jezelf er ook even bij op, op dat kiekje?
quote:
Je roept om de 5 minuten dat je dorst hebt, en daar reageert PeZu met precies hetzelfde gedrag opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Quote eens waar je last van hebt
Ik denk het dorst gebeurenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders weet ik niet wat ze bedoelt
Ik zei het maar 2xquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Je roept om de 5 minuten dat je dorst hebt, en daar reageert PeZu met precies hetzelfde gedrag op
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat je het niet helemaal snapt
Ja, dat snapte ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je iemand anders er ook wel op aansprekenDe reden dat PeZu dit doet is om iemand terug te irriteren
Dacht ik ook, maar dat was maar twee keerquote:
En for the record, ik negeer het gewoon, maar als er dan 2 mensen alleen maar dat soort onzin gaan posten dan is de lol er wel af vinnikquote:
ja en gelukkig meld je niet elke andere brainfartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar dat was maar twee keer
En als je dat dan hier post, komt je dagboek nooit volquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stu doet dat meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en gelukkig meld je niet elke andere brainfart
Nooit gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dat dan hier post, komt je dagboek nooit vol.
Ik ben net zo gek dus ga er niets van zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En for the record, ik negeer het gewoon, maar als er dan 2 mensen alleen maar dat soort onzin gaan posten dan is de lol er wel af vinnik
Ja, die is daar ook heel goed in en dat negeer ik ook gewoonquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
ga even naar de avondwinkel om een dagboek te kopen.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Nee nog nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand dit teken ooit in een tekst aangetroffen?
Twitter, daar ga ik dus echt niet aan meedoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Ik oefen voor Twitter
Ik hou de boel in levenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is daar ook heel goed in en dat negeer ik ook gewoon
Ik zie al je plaatjes nietquote:
Ik wel, vond dit vroeger leuk om op te zoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nog nooitWist ook niet dat het bestond
Nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand dit teken ooit in een tekst aangetroffen?
Raampje open en BAMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil een nieuwe camera![]()
![]()
En ik weet ook al welke![]()
![]()
En ik heb er geld voor![]()
![]()
ALleen mijn huidige heeft het nog niet begeven![]()
Ik ook niet. Ik kijk hier gewoon even of het iets voor mij isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twitter, daar ga ik dus echt niet aan meedoen
Dat hebben ze jaren geleden bedacht, alleen niemand gebruikt het... het zit ook niet eens op een toetsenbordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nog nooitWist ook niet dat het bestond
Ehm, zeg dat vooral heel vaak dan ga je het misschien gelovenquote:
Dan verkoop je toch gewoon je huidigequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ook niet onder Symbols in Wordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze jaren geleden bedacht, alleen niemand gebruikt het... het zit ook niet eens op een toetsenbord.
Dat doe ik nu alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, zeg dat vooral heel vaak dan ga je het misschien geloven
Beter dan raampje BAMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon je huidige
ja of doneer aan iemand die het kan gebruiken maar niet zo ruim zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon je huidige
Dan geef je je oude wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of doneer aan iemand die het kan gebruiken maar niet zo ruim zit
Ja hoi!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dan kan hij beter een bredere stoel donerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja aan GFquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan hij beter een bredere stoel doneren.
Dat klinkt heel dom op een of andere manierquote:Een spatie is een van de minst opvallende vormen van interpunctie.
Ik bied een kratje bier en een gebakken schnitzelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan GF![]()
Moet ik m nog gaan brengen ookBen ik weer een dag bezig
Kilometers voor de trein thoughquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan GF![]()
als je niet zo ruim zit heb je een bredere stoel nodigquote:
Verkochtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bied een kratje bier en een gebakken schnitzel
Je hebt geluk dat ik MPG niet ben, want anders had hij een rekening gestuurdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je niet zo ruim zit heb je een bredere stoel nodig
dan geef je die aan mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
voor wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik MPG niet ben, want anders had hij een rekening gestuurd.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je niet zo ruim zit, is je stoel blijkbaar te klein.
Ik moet nieuwe hersensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je niet zo ruim zit heb je een bredere stoel nodig
Haaaaaaaaaaaai!quote:
wel vragen of hij de meest pikante kiekjes dan door mailtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan GF![]()
Een FICKSCHNITZEL?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mja.. die heeft Fles dan weer niet overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nieuwe hersens![]()
[..]
Haaaaaaaaaaaai!![]()
![]()
Hoe is het meisje?
dat is waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan GF![]()
welk patent??quote:
Ohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. die heeft Fles dan weer niet over
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. die heeft Fles dan weer niet over
Zie zijn sig... hij heeft patent op mosterd-maaltijdsituaties, en let scherp op schending daarvanquote:
Plus een wilde nachtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik bied meer bier en eten
sry ..quote:
Fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
Groeterts![]()
![]()
![]()
![]()
@Marijke: Ja wel oke hoorEn daar?
Dat vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
Roosvice![]()
Of mag ik dat ook niet posten?
Ik heb tietenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik bied meer bier en eten
Ja!quote:
ik hou helemaal niet van mosterd!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie zijn sig... hij heeft patent op mosterd-maaltijdsituaties, en let scherp op schending daarvan.
Nou, gewoon in zijn club natuurlijkquote:
Jij gebruikt veel ONZ-taalquote:
Ik ook niet, maar toch probeert hij telkens weer een rekening te sturenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hou helemaal niet van mosterd!
ik heb er hier meer dan genoeg tieten voor flesquote:
correctie onz gebruikt veel mijn taal, vuige na-aperts daarquote:
Pgrquote:
Manboobs....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier meer dan genoeg tieten voor fles
Jaa sorry dat bedoel ik natuurlijk ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
correctie onz gebruikt veel mijn taal, vuige na-aperts daar
ik heb er verschillende in de aanbiedingquote:
quote:
Jij trendsetter!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
correctie onz gebruikt veel mijn taal, vuige na-aperts daar
Jawel, want:quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier meer dan genoeg tieten voor fles
Wel beter momenteelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PgrHoe ist?
![]()
Fhaatje![]()
![]()
Ook lekker weekend?
Marijk![]()
Damart
er komen hier anders nog al wat vrouwenquote:
Maar volgens ST zijn mijn tieten enorm fascinerendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er verschillende in de aanbieding![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar volgens ST zijn mijn tieten enorm fascinerendDus misschien win ik alsnog
eerst zien dan pas gelovenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hmmmsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jij hebt hier die andere tieten niet gezienquote:
Eerst een bewijs van die 19 cm misterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst zien dan pas geloven
Sorry wat?quote:
Inchquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst een bewijs van die 19 cm mister
dat kunnen we dan meteen regelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst een bewijs van die 19 cm mister
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt hier die andere tieten niet gezien
Nee, cmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |