das stimtquote:
lui zijn is vet nuttigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
Qua nuttige bezigheden voor het weekend kom ik niet veel verder dan huishouden en boodschappen doen, trouwens... en verder lui zijn, FOK!ken en misschien wat gamen of zo.
Rammsteinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeZu het volgende:
Die schönen Mädchen sind nicht schön
Die warmen Hände sind so kalt
Alle Uhren bleiben stehen
Lachen ist nicht mehr gesund und bald
daar is weekend ook voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
Qua nuttige bezigheden voor het weekend kom ik niet veel verder dan huishouden en boodschappen doen, trouwens... en verder lui zijn, FOK!ken en misschien wat gamen of zo.
Je gaat naar Trev?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
stimmtquote:
ganz geilquote:
ja ik ben geen duitserquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt geen flikker te doen dit weekend, en ik baal er wel een beetje van
Ikke alleen ene verjaardag en baal ook dat ik niet meer te doen hebquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Genauquote:
Spel het dan goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben geen duitser![]()
ik wist al dat het fout was
Jij ging toch naar mams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Geen zin om het te kijken, staat muziek aan en dan moet ik die helemaal uit gaan zetten enzo...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
Lezen jullie Hollanders nou bewust over mijn cursus brabants heen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Geef je em een kusje van me?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, de enige KCSer die ik dit weekend zie is WW
Het valt niet te lezen, dus dan sla ik het over jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
Lezen jullie Hollanders nou bewust over mijn cursus brabants heen?
Gaat zondag niet door dan?quote:
ik zit hier niet op school hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genau
[..]
Spel het dan goed
[..]
Jij ging toch naar mams?
Nee dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genau
[..]
Spel het dan goed
[..]
Jij ging toch naar mams?
Nee, gij kent da al! Toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen zin om het te kijken, staat muziek aan en dan moet ik die helemaal uit gaan zetten enzo...
Ik ben trouwens geen Hollander
Euh... ik zal er een nachtje over slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef je em een kusje van me?![]()
Donequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
Stu, ga even lapo halen in dat ene MEN topic
Beetje te goed blijkt...quote:
haal ook even voor mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog maar een Strongbow gepakt. Daarna ga ik eten halen
Echt welquote:
Helaas niet, je hoort het straks welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaat zondag niet door dan?Heb ST daar nog niet over gesproken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee duswant die moet zondag al in het ziekenhuis zijn voor vooronderzoek dus dan gaat ze zaterdag al naar d'r zus
ik ben geen 12 zoals de meeste hierquote:
Neem een strongbow!quote:
wat eten we schatje?quote:
Volgende week zondag kan ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas niet, je hoort het straks wel
Maar volgende week misschien
Ow, wacht, da moogde gij nog niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |