Ja, die is daar ook heel goed in en dat negeer ik ook gewoonquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
ga even naar de avondwinkel om een dagboek te kopen.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Nee nog nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand dit teken ooit in een tekst aangetroffen?
Twitter, daar ga ik dus echt niet aan meedoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Ik oefen voor Twitter
Ik hou de boel in levenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is daar ook heel goed in en dat negeer ik ook gewoon
Ik zie al je plaatjes nietquote:
Ik wel, vond dit vroeger leuk om op te zoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nog nooitWist ook niet dat het bestond
Nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand dit teken ooit in een tekst aangetroffen?
Raampje open en BAMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil een nieuwe camera![]()
![]()
En ik weet ook al welke![]()
![]()
En ik heb er geld voor![]()
![]()
ALleen mijn huidige heeft het nog niet begeven![]()
Ik ook niet. Ik kijk hier gewoon even of het iets voor mij isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twitter, daar ga ik dus echt niet aan meedoen
Dat hebben ze jaren geleden bedacht, alleen niemand gebruikt het... het zit ook niet eens op een toetsenbordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nog nooitWist ook niet dat het bestond
Ehm, zeg dat vooral heel vaak dan ga je het misschien gelovenquote:
Dan verkoop je toch gewoon je huidigequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ook niet onder Symbols in Wordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben ze jaren geleden bedacht, alleen niemand gebruikt het... het zit ook niet eens op een toetsenbord.
Dat doe ik nu alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, zeg dat vooral heel vaak dan ga je het misschien geloven
Beter dan raampje BAMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon je huidige
ja of doneer aan iemand die het kan gebruiken maar niet zo ruim zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon je huidige
Dan geef je je oude wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of doneer aan iemand die het kan gebruiken maar niet zo ruim zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |