quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat hoor je toch ook steeds vaker dat het niet cool is om met condoom te doen
Ik tegenwoordig ook niet meer zo vaak (touch wood)quote:
Nee, zonder lijkt mij ook lekkerder, maar het is wel verstandiger. En anders heb je altijd nog soa-testenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat hoor je toch ook steeds vaker dat het niet cool is om met condoom te doen
Klopt natuurlijk niks van dat schemaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wat nou?Uurtje
Ja, maar dat ga je toch niet van tevoren even vragen? Bovendien kan een vrouw toch een drager zijn zonder de ziekte zelf te hebben of ben ik nou gekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, zonder lijkt mij ook lekkerder, maar het is wel verstandiger. En anders heb je altijd nog soa-testen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga je toch niet van tevoren even vragen? Bovendien kan een vrouw toch een drager zijn zonder de ziekte zelf te hebben of ben ik nou gek
Ik zou het nogal een buitengewoon onbeleefde vraag vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet?Ja, maar dan is dat wel aan te tonen met een test.
Nee de Reisplanner heeft een hikjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niks van dat schema
Speltip 1: te braaf is ook niet goed. Te beleefd ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het nogal een buitengewoon onbeleefde vraag vinden eigenlijk![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de Reisplanner heeft een hikjeEr rollen de gekste dingen uit. Al een paar uur trouwens
Hmmmz, misschien. Ik zou beledigd zijn als ik zo'n vraag zou krijgen thoughquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Speltip 1: te braaf is ook niet goed. Te beleefd ook niet.
Hey Pgrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weekend.
Eindelijk![]()
Alleen heb ik nog niks van het weekend
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weekend.
Eindelijk![]()
Alleen heb ik nog niks van het weekend
Je moet het ook terloops vragen, niet zo maar out of the blue.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien. Ik zou beledigd zijn als ik zo'n vraag zou krijgen though
Ze kan wel nee zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet het ook terloops vragen, niet zo maar out of the blue.
Rij zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Koen66 het volgende:
ik ga rijden.... uiteraard kwartier voor tijd kreeg ik viste
Tot vanavond
Tot vanavond Koen en pik ergens een paar Strongbows opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond
Gaat het alweer wat beter?quote:
Maar met een lekker satékroketje kom je de tijd wel door hmmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
Breda - Zwolle is 3 en halfuur.
Inclusief OV vanaf hier.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar met een lekker satékroketje kom je de tijd wel door hmm
Bis Later Koenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond
Morgen avond verjaardag van een nichtje, wou dat ik meer hadquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar met een lekker satékroketje kom je de tijd wel door hmm
Ik heb helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later Koen
[..]
Morgen avond verjaardag van een nichtje, wou dat ik meer had
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, die bosche bol van woensdag heb ik wel weggesport... nu even douchen.
Nou, als ze dat zegt is er niks aan de hand en gebruik je een condoom.quote:
Hmmmmzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, als ze dat zegt is er niks aan de hand en gebruik je een condoom.
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb jou pic nog steeds toen je op het station stond![]()
Maar die heb ik al wel eens gestuurd dacht ik.
Ook goed hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Und daar?
Al plannen voor het weekend?
Afspreken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook goed hoor
Nog niet echt plannen, lekker rustig aan doen in ieder geval
Geen idee nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
en wat gaat iedereen hier doen dit weekend?
een verjaardag en meer tot nu toe nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
Hey Solquote:
Niets bijzonders dit weekend. Volgend weekend is Esther in Londonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
misschien even een rondje maken. Al zal het niet heel spannend worden. Hoop in elk geval dat het droog wil blijven..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
en dat is je vriendin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders dit weekend. Volgend weekend is Esther in London
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |