Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar zou je seks mee willen met 2 verschillende per week
Drummer, gitarist en zangerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Drummer van Nirvana en nu natuurlijk FF
Nou, met die van morgen zit het er heel dik in dat het daar op uit draait.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar zou je seks mee willen met 2 verschillende per week
En songwriterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Drummer, gitarist en zanger![]()
En goed-uitiziener
![]()
Ik niet zo eigenlijkquote:
Wowquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, met die van morgen zit het er heel dik in dat het daar op uit draait.![]()
En die van volgende week zie ik wel.
Ik zeg ook niet dat ik ze beide houd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You did good![]()
Ik heb overwogen om gewoon meerdere mannen te nemen, maar ben er wel achter dat dat niets voor mij is![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nu in een week tijd twee dates.Als je dat een jaar geleden tegen me had gezegd had ik je honend weg gelachen.
Omdat Nederland topografisch gezien zo in elkaar zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Waarom liggen Zwolle en Eindhoven zover uitelkaar
De wil van Godquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet er ook aan wennen, maar ik moet de schade even wat inhalen.quote:
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik ze beide houd.
Een vrouw wordt volgens mij al snel een 'hoer' genoemd in zo'n geval. Waarom zou een kerel het wel mogenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet zo eigenlijkIk zou het niet zo snel doen, maar ik snap het ergens wel
Maar ja, ik snap ook wel dat als jij geen seks voor het huwelijk wilt/durft dat je dat dan inderdaad raar vindt
Hahahaha, flikkertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
Daar kan zo'n lelijke Justin Bieber toch nog wat van leren
Gewoon jij woont er ST woont er..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Nederland topografisch gezien zo in elkaar zitHoezo?
En hai
trevquote:
Ik normaal ook niet, maar het liep nou eenmaal zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet zo eigenlijkIk zou het niet zo snel doen, maar ik snap het ergens wel
Maar ja, ik snap ook wel dat als jij geen seks voor het huwelijk wilt/durft dat je dat dan inderdaad raar vindt
Omdat dat altijd al zo geweest is, maar ik zeg nergens dat vrouwen het ook niet mogen. Ik ben wat dat betreft wel heel vrij, ik vind dat als een vrouw elke dag van de week van bil wil met een andere kerel ze mijn zegen heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een vrouw wordt volgens mij al snel een 'hoer' genoemd in zo'n geval. Waarom zou een kerel het wel mogen
Of ben ik gewoon ouderwets
Da's waarquote:
quote:
Ik ben met liefde even een sletje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een vrouw wordt volgens mij al snel een 'hoer' genoemd in zo'n geval. Waarom zou een kerel het wel mogen
Of ben ik gewoon ouderwets
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben met liefde even een sletje.
Doeg friemelquote:
Ik vind het tegenwoordig allemaal TE vrij geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat dat altijd al zo geweest is, maar ik zeg nergens dat vrouwen het ook niet mogen. Ik ben wat dat betreft wel heel vrij, ik vind dat als een vrouw elke dag van de week van bil wil met een andere kerel ze mijn zegen heeftDat iets niet mijn ding is wil niet zeggen dat ik het dan van anderen niet goed vind oid.... En ik vind je niet ouderwets, ik vind dat iedereen zijn eigen opvattingen mag hebben en dat jij er op deze manier naar kijkt is toch prima?
Wat als je aids oplooptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben met liefde even een sletje.
Ik ben allang blij dat ik eindelijk zo vrij ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig allemaal TE vrij geloof ik
Dat snap ik ergens welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig allemaal TE vrij geloof ik
Dan ben je het condoom vergetenquote:
Daar hebben ze iets tegen uitgevonden: condooms.quote:
Ik begrijp wat je bedoelt denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens welMij maakt het weinig uit, zolang ik maar niet iemand kwets of iemand mij kwetst
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
1 2 3 4 | 18:27 Zwolle Breda Sneltrein (NS) 18:39 Breda 5 18:51 Breda 3 Eindhoven Intercity (NS) 19:30 Eindhoven 2 |
Niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens welMij maakt het weinig uit, zolang ik maar niet iemand kets of iemand mij ketst
Maar dat hoor je toch ook steeds vaker dat het niet cool is om met condoom te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je het condoom vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |