SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je even oud als ik en mijn eerste was ook pas op mijn 34e. Ik dacht ook altijd dat er niemand op mij zat te wachten maar sinds die tijd is het allemaal 180 graden gedraaid en blijkt dat vrouwen mij wel degelijk willen.quote:
Er is hoopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ben je even oud als ik en mijn eerste was ook pas op mijn 34e. Ik dacht ook altijd dat er niemand op mij zat te wachten maar sinds die tijd is het allemaal 180 graden gedraaid en blijkt dat vrouwen mij wel degelijk willen.![]()
Dus dat hoeft geen beletsel te zijn.
je moet alleen even van jezelf overtuigd zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ben je even oud als ik en mijn eerste was ook pas op mijn 34e. Ik dacht ook altijd dat er niemand op mij zat te wachten maar sinds die tijd is het allemaal 180 graden gedraaid en blijkt dat vrouwen mij wel degelijk willen.![]()
Dus dat hoeft geen beletsel te zijn.
Woohoo, ik zal de OP dan even doenquote:
... zeg je gewoon "VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
Klanten die niet luisteren
5x wat uitgelegd en dan nog zegt die: "Nee dat is niet zo" en dan
en toen ik dat zei werdtie boos!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
... zeg je gewoon "VRAAG HET MIJ DAN NIET![]()
"
Nog anderhalf uur. Nou, succes nog maar even danquote:
Nou enquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
en toen ik dat zei werdtie boos!
Klopt. Daarom ook de tip: luister naar de vrouw in kwestie en maak haar duidelijk dat ze het moet zeggen als je het niet goed doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet alleen even van jezelf overtuigd zijn..
en bovendien.. kerels "die het al jaaaaaaaaren " doen kunnen ook vaak nog de plank volledig mis slaan hoor
Geloof me, het is echt één van de meest toffe dingen ever.quote:
Ja, nou ja, misschien komt het ook wel een keerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt één van de meest toffe dingen ever.
En ik denk dat het juist leuker is als je wat ouder bent. Sommigen die vonden hun eerste keer een ramp maar ik vond het echt geweldig.
Ik heb nu in een week tijd twee dates.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nou ja, misschien komt het ook wel een keer
Valt best mee voor mijn doenquote:
Met 2 verschillende vrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nu in een week tijd twee dates.Als je dat een jaar geleden tegen me had gezegd had ik je honend weg gelachen.
Andere vrachtwagen met aanhangerquote:
Gaat die mee eten danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga straks bij mijn ouders eten,maar moet even op de wasmachine wachten.
Moest nog lang blijven zitten ookquote:
Ghehe zo klinkt het wel inderdaadquote:
Langquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moest nog lang blijven zitten ook
Woehoequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nu in een week tijd twee dates.Als je dat een jaar geleden tegen me had gezegd had ik je honend weg gelachen.
quote:
quote:
En daar zou je seks mee willen met 2 verschillende per weekquote:
quote:
You did goodquote:
Drummer van Nirvana en nu natuurlijk FFquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar zou je seks mee willen met 2 verschillende per week
Drummer, gitarist en zangerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Drummer van Nirvana en nu natuurlijk FF
Nou, met die van morgen zit het er heel dik in dat het daar op uit draait.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar zou je seks mee willen met 2 verschillende per week
En songwriterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Drummer, gitarist en zanger![]()
En goed-uitiziener
![]()
Ik niet zo eigenlijkquote:
Wowquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, met die van morgen zit het er heel dik in dat het daar op uit draait.![]()
En die van volgende week zie ik wel.
Ik zeg ook niet dat ik ze beide houd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You did good![]()
Ik heb overwogen om gewoon meerdere mannen te nemen, maar ben er wel achter dat dat niets voor mij is![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Omdat Nederland topografisch gezien zo in elkaar zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Waarom liggen Zwolle en Eindhoven zover uitelkaar
De wil van Godquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet er ook aan wennen, maar ik moet de schade even wat inhalen.quote:
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik ze beide houd.
Een vrouw wordt volgens mij al snel een 'hoer' genoemd in zo'n geval. Waarom zou een kerel het wel mogenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet zo eigenlijkIk zou het niet zo snel doen, maar ik snap het ergens wel
Maar ja, ik snap ook wel dat als jij geen seks voor het huwelijk wilt/durft dat je dat dan inderdaad raar vindt
Hahahaha, flikkertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
Daar kan zo'n lelijke Justin Bieber toch nog wat van leren
Gewoon jij woont er ST woont er..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat Nederland topografisch gezien zo in elkaar zitHoezo?
En hai
trevquote:
Ik normaal ook niet, maar het liep nou eenmaal zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet zo eigenlijkIk zou het niet zo snel doen, maar ik snap het ergens wel
Maar ja, ik snap ook wel dat als jij geen seks voor het huwelijk wilt/durft dat je dat dan inderdaad raar vindt
Omdat dat altijd al zo geweest is, maar ik zeg nergens dat vrouwen het ook niet mogen. Ik ben wat dat betreft wel heel vrij, ik vind dat als een vrouw elke dag van de week van bil wil met een andere kerel ze mijn zegen heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een vrouw wordt volgens mij al snel een 'hoer' genoemd in zo'n geval. Waarom zou een kerel het wel mogen
Of ben ik gewoon ouderwets
Da's waarquote:
quote:
Ik ben met liefde even een sletje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een vrouw wordt volgens mij al snel een 'hoer' genoemd in zo'n geval. Waarom zou een kerel het wel mogen
Of ben ik gewoon ouderwets
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben met liefde even een sletje.
Doeg friemelquote:
Ik vind het tegenwoordig allemaal TE vrij geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat dat altijd al zo geweest is, maar ik zeg nergens dat vrouwen het ook niet mogen. Ik ben wat dat betreft wel heel vrij, ik vind dat als een vrouw elke dag van de week van bil wil met een andere kerel ze mijn zegen heeftDat iets niet mijn ding is wil niet zeggen dat ik het dan van anderen niet goed vind oid.... En ik vind je niet ouderwets, ik vind dat iedereen zijn eigen opvattingen mag hebben en dat jij er op deze manier naar kijkt is toch prima?
Wat als je aids oplooptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben met liefde even een sletje.
Ik ben allang blij dat ik eindelijk zo vrij ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig allemaal TE vrij geloof ik
Dat snap ik ergens welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig allemaal TE vrij geloof ik
Dan ben je het condoom vergetenquote:
Daar hebben ze iets tegen uitgevonden: condooms.quote:
Ik begrijp wat je bedoelt denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens welMij maakt het weinig uit, zolang ik maar niet iemand kwets of iemand mij kwetst
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
1 2 3 4 | 18:27 Zwolle Breda Sneltrein (NS) 18:39 Breda 5 18:51 Breda 3 Eindhoven Intercity (NS) 19:30 Eindhoven 2 |
Niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens welMij maakt het weinig uit, zolang ik maar niet iemand kets of iemand mij ketst
Maar dat hoor je toch ook steeds vaker dat het niet cool is om met condoom te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je het condoom vergeten
Ik heb het bijna nooitquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat hoor je toch ook steeds vaker dat het niet cool is om met condoom te doen
Ik tegenwoordig ook niet meer zo vaak (touch wood)quote:
Nee, zonder lijkt mij ook lekkerder, maar het is wel verstandiger. En anders heb je altijd nog soa-testenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat hoor je toch ook steeds vaker dat het niet cool is om met condoom te doen
Klopt natuurlijk niks van dat schemaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wat nou?Uurtje
Ja, maar dat ga je toch niet van tevoren even vragen? Bovendien kan een vrouw toch een drager zijn zonder de ziekte zelf te hebben of ben ik nou gekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, zonder lijkt mij ook lekkerder, maar het is wel verstandiger. En anders heb je altijd nog soa-testen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga je toch niet van tevoren even vragen? Bovendien kan een vrouw toch een drager zijn zonder de ziekte zelf te hebben of ben ik nou gek
Ik zou het nogal een buitengewoon onbeleefde vraag vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet?Ja, maar dan is dat wel aan te tonen met een test.
Nee de Reisplanner heeft een hikjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niks van dat schema
Speltip 1: te braaf is ook niet goed. Te beleefd ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het nogal een buitengewoon onbeleefde vraag vinden eigenlijk![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de Reisplanner heeft een hikjeEr rollen de gekste dingen uit. Al een paar uur trouwens
Hmmmz, misschien. Ik zou beledigd zijn als ik zo'n vraag zou krijgen thoughquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Speltip 1: te braaf is ook niet goed. Te beleefd ook niet.
Hey Pgrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weekend.
Eindelijk![]()
Alleen heb ik nog niks van het weekend
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
Weekend.
Eindelijk![]()
Alleen heb ik nog niks van het weekend
Je moet het ook terloops vragen, niet zo maar out of the blue.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien. Ik zou beledigd zijn als ik zo'n vraag zou krijgen though
Ze kan wel nee zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet het ook terloops vragen, niet zo maar out of the blue.
Rij zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Koen66 het volgende:
ik ga rijden.... uiteraard kwartier voor tijd kreeg ik viste
Tot vanavond
Tot vanavond Koen en pik ergens een paar Strongbows opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond
Gaat het alweer wat beter?quote:
Maar met een lekker satékroketje kom je de tijd wel door hmmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
Breda - Zwolle is 3 en halfuur.
Inclusief OV vanaf hier.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar met een lekker satékroketje kom je de tijd wel door hmm
Bis Later Koenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond
Morgen avond verjaardag van een nichtje, wou dat ik meer hadquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar met een lekker satékroketje kom je de tijd wel door hmm
Ik heb helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later Koen
[..]
Morgen avond verjaardag van een nichtje, wou dat ik meer had
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, die bosche bol van woensdag heb ik wel weggesport... nu even douchen.
Nou, als ze dat zegt is er niks aan de hand en gebruik je een condoom.quote:
Hmmmmzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, als ze dat zegt is er niks aan de hand en gebruik je een condoom.
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb jou pic nog steeds toen je op het station stond![]()
Maar die heb ik al wel eens gestuurd dacht ik.
Ook goed hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Und daar?
Al plannen voor het weekend?
Afspreken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook goed hoor
Nog niet echt plannen, lekker rustig aan doen in ieder geval
Geen idee nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
en wat gaat iedereen hier doen dit weekend?
een verjaardag en meer tot nu toe nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
Hey Solquote:
Niets bijzonders dit weekend. Volgend weekend is Esther in Londonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
misschien even een rondje maken. Al zal het niet heel spannend worden. Hoop in elk geval dat het droog wil blijven..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Giertje het volgende:
en dat is je vriendin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders dit weekend. Volgend weekend is Esther in London
ik mag morgen weer treinen vind ik wel lekker opzichquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien even een rondje maken. Al zal het niet heel spannend worden. Hoop in elk geval dat het droog wil blijven..
woensdag, bosche bol?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, die bosche bol van woensdag heb ik wel weggesport... nu even douchen.
aah okee wel gezellig in ieder geval lijkt mequote:
Ja, dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee wel gezellig in ieder geval lijkt me
Dit was geen serieuze vraag hoop ikquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was geen serieuze vraag hoop ik
Esther is getrouwd en heeft 4 kinderenquote:
Ahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Esther is getrouwd en heeft 4 kinderen
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Giertje het volgende:
nog effe doorposten dan ben ik de 18000 voorbij voor ik zometeen er vandoor ga
milf dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Esther is getrouwd en heeft 4 kinderen
Ik ben gewend tussen 16.45 en 18.00 te eten. Gewoon geen fijne tijd. Geef mij maar gewoon 14.30 of zaterdagavond 19.30quote:
Aha zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben gewend tussen 16.45 en 18.00 te eten. Gewoon geen fijne tijd. Geef mij maar gewoon 14.30 of zaterdagavond 19.30
ik eet altijd op de meest onregelmatige tijden of ik eet gewoon nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben gewend tussen 16.45 en 18.00 te eten. Gewoon geen fijne tijd. Geef mij maar gewoon 14.30 of zaterdagavond 19.30
Oeh tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders dit weekend. Volgend weekend is Esther in London
Wat is er mis met chocolade slagroom?quote:
Ik kan dat niet. Heb toch wel enige structuur nodig in mijn dagindeling.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik eet altijd op de meest onregelmatige tijden of ik eet gewoon niet
Het was geen serieuze vraagquote:
Hey Mpgquote:
Niks, maar met jouquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er mis met chocolade slagroom?
Ja. Meervoud.quote:
Je eet gewoon 2 hele pizza's in je eentje op of begrijp ik het verkeerdquote:
Wat is er mis met mij?quote:
Picolinni's zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je eet gewoon 2 hele pizza's in je eentje op of begrijp ik het verkeerd
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
volgens mij spoor jij niet helemaalquote:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zoveel kan etenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij spoor jij niet helemaal
Dat begrijp je helemaal goed. Ik heb twee hele pizza's opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zoveel kan eten
Nou gewoonquote:
Heb je nu nog niet honger, die krengen vullen bijna nietquote:
Niet op deze leeftijd neequote:
Okay, die zijn niet zo heel groot dus dan snap ik het welquote:
Ze spoort ook niet, ze is toch geen treinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
volgens mij spoor jij niet helemaal
Doe je goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat begrijp je helemaal goed. Ik heb twee hele pizza's op.
Je hebt van die mensen...quote:
MPG kan datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zoveel kan eten
Dat is een argumentatiefoutquote:
Ja, maar jij compenseert het wel door het een aantal dagen achter elkaar te etenquote:
Ik ben getuige geweest van zijn onbegrensde maaginhoudquote:
Ik zou er nog wel eentje op kunnen ja, maargoed, straks nog zuup'n en dan nog een frietje of een broodje kebab snaaienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
Nou gewoon
[..]
Heb je nu nog niet honger, die krengen vullen bijna niet
Aha, ik dacht alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel eentje op kunnen ja, maargoed, straks nog zuup'n en dan nog een frietje of een broodje kebab snaaien...
Belegd met krokettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij compenseert het wel door het een aantal dagen achter elkaar te eten
Was ik nou de enige die toen in Utreg die hele grillteller op had gekregenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben getuige geweest van zijn onbegrensde maaginhoud
OH KRIJGEN WE DAT WEER??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij compenseert het wel door het een aantal dagen achter elkaar te eten
Hoho, satekroketten he?quote:
Hij is een goochelaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben getuige geweest van zijn onbegrensde maaginhoud
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Was ik nou de enige die toen in Utreg die hele grillteller op had gekregen?
quote:
Bijna wel jaquote:
Ja, precies. Een kroket per slicequote:
Ik kan heel veel eten zomaar wegtoveren, jaquote:
Ik de laatste tijd heel vaakquote:
Skilzz, I has demquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn nog een stukje van Mart zijn bord
Doe er eens een plaatje van makenquote:
Dat lijkt me best wel pijnlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn nog een stukje van Mart zijn bord
Ik zie hem gewoon hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe er eens een plaatje van maken
Een lapje vlees, afkomstig van Marts bordquote:
Whoahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, precies. Een kroket per slice
Wij niet, want imageshack. Die vinden FOK! niet tof ofzo.quote:
quote:
Doe eens shift f5quote:
Oke, ik vond het ook al zo raar, stuk van een bordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Een lapje vlees, afkomstig van Marts bord.
er zakte een giraffe uit een boom die heeft je anaal verkracht terwijl hij rood van marco borato op zijn tenen floot?quote:
Haiquote:
Jij hebt een vriendinnetjequote:
Geslaagd!quote:
Mja, een stuk van een bord ligt wel erg zwaar op de maagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, ik vond het ook al zo raar, stuk van een bord
PeZuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zakte een giraffe uit een boom die heeft je anaal verkracht terwijl hij rood van marco borato op zijn tenen floot?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zakte een giraffe uit een boom die heeft je anaal verkracht terwijl hij rood van marco borato op zijn tenen floot?
Ik kan niet meer lachen om zo'n grappenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Zo'n grappen is heus niet leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lachen om zo'n grappen![]()
ja dan doe je dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lachen om zo'n grappen![]()
quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n grappen is heus niet leuk
Sorry?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]je suis follement amoureuse!
![]()
Ehm, zulke?quote:
Woah weer een voor op je deze-heb-ik-al-gehad-lijstjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]je suis follement amoureuse!
![]()
Eet smakelijkquote:
Zo'n is enkelvoud, grappen is meervoud.quote:
zo'n grappen is foutquote:
Wat zou ik moeten zien?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, zulke?Zie je dat echt niet?
Echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n is enkelvoud, grappen is meervoud.
Zulke grappen, dus.
/Nederlandse les
quote:
Nee, da is nou Brabants, lieve schat. Zo'n grappen, grappiger als Herman Finkers, kut!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, zulke?Zie je dat echt niet?
Frans is toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry?
Maar gefeliciteerdWat tof
Nooit in de gaten gehad danquote:
Ik ga morgen rondjes rijden in de auto van m'n pappiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar eens wat nuttigers doen dan hier op Fok! me tijd verdoen
niet fucken met Finkersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, da is nou Brabants, lieve schat. Zo'n grappen, grappiger als Herman Finkers, kut!
Je gaat een regenpak kopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar eens wat nuttigers doen dan hier op Fok! me tijd verdoen
Dat klinkt best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga morgen rondjes rijden in de auto van m'n pappie![]()
En dan spelletjes spelen
Jij?
ja daar doe ik niet aan man, zonde van mijn keyboardquote:
Ja, zeetie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor een andere docent Nederlands dan.
Ze zijn het niet waardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar doe ik niet aan man, zonde van mijn keyboard
Zonde van keyboard? Stop met Fok!ken danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar doe ik niet aan man, zonde van mijn keyboard
Hoe ver naar het westen ga je rijden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga morgen rondjes rijden in de auto van m'n pappie![]()
En dan spelletjes spelen
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |