Doe eens shift f5quote:
Oke, ik vond het ook al zo raar, stuk van een bordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Een lapje vlees, afkomstig van Marts bord.
er zakte een giraffe uit een boom die heeft je anaal verkracht terwijl hij rood van marco borato op zijn tenen floot?quote:
Haiquote:
Jij hebt een vriendinnetjequote:
Geslaagd!quote:
Mja, een stuk van een bord ligt wel erg zwaar op de maagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, ik vond het ook al zo raar, stuk van een bord
PeZuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zakte een giraffe uit een boom die heeft je anaal verkracht terwijl hij rood van marco borato op zijn tenen floot?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zakte een giraffe uit een boom die heeft je anaal verkracht terwijl hij rood van marco borato op zijn tenen floot?
Ik kan niet meer lachen om zo'n grappenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Zo'n grappen is heus niet leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lachen om zo'n grappen![]()
ja dan doe je dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lachen om zo'n grappen![]()
quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n grappen is heus niet leuk
Sorry?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]je suis follement amoureuse!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |