ik steek bij amigurimi altijd een veiligheidsspeld in de eerste nieuwe steek van een ronde, zodat ik niet voortdurend hoef op te letten en tellen, zeker als je niet meer hoeft te verminderen en vermeerderen, en ik turf altijd op een blaadje zodat ik weet bij welke ronde ik benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef DjinN het volgende:
Goedemiddag lieve hakers!![]()
Ik ben gisteravond even opnieuw begonnen met mijn haakselHet gaatje in het midden stond mij niet helemaal aan
![]()
Dit is wat ik tot voor zover heb nu
[ afbeelding ]
ik doe idd ook een touwtje door de laatste steek. En met m'n muis highlight ik de regel waar ik mee bezig benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik steek bij amigurimi altijd een veiligheidsspeld in de eerste nieuwe steek van een ronde, zodat ik niet voortdurend hoef op te letten en tellen, zeker als je niet meer hoeft te verminderen en vermeerderen, en ik turf altijd op een blaadje zodat ik weet bij welke ronde ik ben
dat scheelt heel veel concentratie!
ziet er goed uit al hoor!
Nee, er zijn 2 methodes, eentje heeft idd 2 eindjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Huh? Bedoel je als je er 2 maakt? of wat bedoel je?
Je moet bij een magic ring wel goed opletten of je niet toevallig een draadje ergens meeneemt want dan doet ie t inderdaad niet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik snapte t al niet, ik magic ring maken, heb toch maar 1 touwtje.
Even die link bekijken hoor.
Ik snap m niet, dan moet je eerst aan een van de lussen trekken en dan t touwtje?
Maar wat is het verschil met de andere methode? Vrij weinig toch?
Ik vind het de fijnste methodequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef wyccie het volgende:
Ah, begrepen. Zelfde als de magic ring die ik ken, maar nu is de ring gewoon dubbel. Zal eens een keer kijken of dat prettiger werkt. Op zich heb ik geen problemen met het gat in mijn magic ring.
beter een gat in je magic ring...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef wyccie het volgende:
Ah, begrepen. Zelfde als de magic ring die ik ken, maar nu is de ring gewoon dubbel. Zal eens een keer kijken of dat prettiger werkt. Op zich heb ik geen problemen met het gat in mijn magic ring.
quote:
Ah wat leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Bloempje. het volgende:
Oeh ik vind dit leuheukVanmiddag eindelijk haaknaalden gescoord, nog 2 dorpen voor af moeten lopen ook
Hier in mijn dorp zit niets. Ik ben bezig met een vogeltje, maar las het patroon niet helemaal goed
Dus nu is het meer een ei dan een bolletje, maar ik ben er alsnog trots op
Als vleugeltjes er op zitten zal ik even een foto posten.
Edit: dat kan nog wel even duren, want kramp in m'n vingers
Ja, hij hoort wel ovaal te zijn, maar hij hoort wat breder aan de onder en bovenkantquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef EsseEi het volgende:
haha ja ik denk het whoop
ohhh en ik dacht dat ik zwarte Soft zag bij de Zeeman! (het was al donker en de winkel al dicht dus kon het niet heel goed zien). En die wil ik al heeeel lang!!! heb alleen maar dikke zwart.
Dus hopelijk nog eens optijd thuis om binnen te piepen.
Ohh bloempje je vogeltje is echt lief!!! ook al heeft ie nog geen gezicht.
En ik dacht dat ie ook beetje ovaal moest zijn? lijkt me iig geen probleem bij een vogel ^^
goed gedaan hoor als eerste haaksel!!!!
en nieuwsgierig: hoe oud ben je?
Vingerhaken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef trui het volgende:
photobucket doet 't ook prima, knitwit. maar imageshack is hier inderdaad een ellende. ik had vandaag een tas vol wol mee in de trein. alleen was ik helaas de haaknaald vergeten.
hahhahhha moet wel om je post lachen, maar muts en sjaaltje zijn leuk geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een enge pop.
Maar t mutsje en sjaaltje zijn wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |